Menisitkö treffeille, vaikka et tietäisi minkä näköinen mies on?
Olen jonkun ajan kuluttua treffaamassa miehen (nettitutun), eikä mies ole lähettänyt pyynnöstäni huolimatta kuvaansa. Ajattelin, että jos ei lähetä niin en aio häntä tavata edes.
N 43
Kommentit (25)
Olen käynyt montakin kertaa.
Pari kertaa ulkonäkö on ollut pettymys, mutta useimmiten ei. Tavallisen näköistä suomalaista miestä sieltä on pukannut vastaan pääosin.
Rohkeasti vaan treffeille vaikkei kuvaa oo laittanutkaan, eihän sun sitten toista kertaa tarvitse miestä tavata jos et halua. Mutta oletpahan kokemuksen rikkaampi.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2013 klo 20:13"]
Olen jonkun ajan kuluttua treffaamassa miehen (nettitutun), eikä mies ole lähettänyt pyynnöstäni huolimatta kuvaansa. Ajattelin, että jos ei lähetä niin en aio häntä tavata edes.
N 43
[/quote]
En kovin helposti lähtisi. Rumaa miestä en koskaan huolisi.
En lähtisi, jos ei pyynnöstä huolimatta ole kuvaansa laittanut. Kyse ei ole siitä että pelkäisin miehen olevan ruma, vaan yksinkertaisesti siitä, etten luottaisi miehellä olevan puhtaat jauhot pussissaan treffeille lähdettäessä.
Oon mennyt joo - ei tullut silloin mieleenikään pyytää kuvaa. Oltiin nettituttuja ja oltiin soiteltu muutaman kerran. Nyt jo yli 10v yhdessä ja pari lasta <3
Jos synkkaa tavatessa niin uskon, että se on enempi sitä kemiaa kuin ulkonäöstä johtuvaa. Eli vaik ukko olis superkaunis niin ei se takaa että kipinöi
En menisi. Katselen deittiprofiileistakin vain kuvalliset.
Tee palvelus itsellesi ja sille miehelle, ja peruuta treffit jo nyt.
Vaikutat tyypiltä, joka menee odottamaan jonnekin nurkan taakse, millainen mies paikalle saapuu ja teet oharit, jos ulkonäkö ei miellytä. Tai tapaat miehen viiden minuutin ajan ja sanot, että tuli kiire katsomaan sairasta äitiä.
Jos sulle ukonäkö on noin tärkeä, niin parempi, jos nettideittailussa toimit kuten nr.7.
Eipä ole tarvetta etsiä ketään, joten en tiedä miten oikeassa elämässä toimisin, mutta kun katsoo tuntemiensa ihmisten kuvia netissä, ihmiset ovat usein ihan eri näköisiä livenä. Joku susiruma saisi halutessaan varmasti itsensä paljon paremman näköiseksi kuvaan, joten ei senkään näkeminen lopulta takaisi mitään. (Ja toisaalta kivan näköisistä voi saada ihan hirveitä kuvia.)
Jos siis deittikaveri haluaisi vedättää, onnistuisi se varmasti vaikka lähettäisikin kuvansa ja totuus paljastuisi vasta paikan päällä. Toisaalta siihen, ettei ole kuvaa, voi olla joku hyvinkin järkevä syy ja kuvaa vaatimalla voisi mennä hyvä tyyppi ohi. Minä siis varmaan lähtisin treffeille ilman kuvaakin.
Olen mennyt. Yhden sellaisen kanssa olen ollut nyt naimisissa 11 vuotta.
Olen kerran käynyt ja mies oli todella ruma suoraan sanottuna. En siis ihmettele, kun ei suostunut kuvaansa lähettämään. Eikä tavattu enää toista kertaa.
Olen käynyt, mutta se oli aikana ennen digikameroita.
Niistä ensitreffeistä lähtien olemme seurustelleet, nykyään toki naimisissa.
Olen mennyt. Itsekään en mielelläni anna kuvaani nettitutulle. En vaan halua levitellä sitä.
Toisaalta ymmärrän sen hyvin, että kaikki eivät halua nettiin kuviansa laittaa, mutta jos mies ei voi edes Skypen kautta naamaansa nopeasti näyttää niin jotain on kyllä ihan selkeästi vialla. Olisiko ukkomies?
No jos kumpikaan ei oo nähnyt toisen kuvaa,niin oishan siinä oma jännityksensä. Voi aina poistua paikalta jos toisen naama ei miellytäkään!
Noh, minä menin tosin arvelin kenestä voisi olla kyse kirjoittelun perusteella ja jälkikäteen ymmärsin miksi ei kuvaa....oli melkoisen tunnettu seudullamme :)
Ja nyt 5v sivusuhdeta takana...olen sen tuhat kertaa yrittänyt suhdetta lopettaa, mutta aina vaan mies onnistuu jotenkin koukuttamaan......
Ap täällä;
Joo, sen tiedän että mies on ukkomies. On kertonut sen jo heti aluksi. Itse olen eronnut. Oma kuvani on esillä deittipalstalla.
No, jään odottelemaan sitä kuvaa. Jos ei tule -en treffeillekään mene.
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 14:12"]
Ap täällä;
Joo, sen tiedän että mies on ukkomies. On kertonut sen jo heti aluksi. Itse olen eronnut. Oma kuvani on esillä deittipalstalla.
[/quote]
Miksi et pyysä näyttämään itseään webbikamerassa esim. Skypen tai jonkin muun ohjelman kautta? Siihen ei kauaa mene, ja jos näät vilauksenkin niin eikös se ole parempi kuin sokkona mennä?
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 14:12"]
Ap täällä;
[/quote]
Ei kai tässä tarvitse ihmetellä miksi mies ei kuvaansa laita. Jos on salaa liikkeellä (tai vaikka luvankin kanssa), tuskinpa sitä haluaa levitellä kaikille tietoon. Hullummalta kuulostaisi, jos vielä kuvaansakin jakelisi joka paikkaan tuollaisessa tilanteessa. (Sivusuhteiden hulluuteen en ota tässä kantaa, se ei nyt oikeastaan tähän liity.)
[quote author="Vierailija" time="10.05.2013 klo 14:18"]
Ei kai tässä tarvitse ihmetellä miksi mies ei kuvaansa laita. Jos on salaa liikkeellä (tai vaikka luvankin kanssa), tuskinpa sitä haluaa levitellä kaikille tietoon. Hullummalta kuulostaisi, jos vielä kuvaansakin jakelisi joka paikkaan tuollaisessa tilanteessa. (Sivusuhteiden hulluuteen en ota tässä kantaa, se ei nyt oikeastaan tähän liity.)
[/quote]Tiedän tapauksia, joissa ukkomiehellä on naamakuvia yms netissä, vaikka mukamas salaa touhuilee. Nää on yleensä sellasia tapauksia, joissa vaimoke ei juurikaan nettiä käytä, tai se rajoittuu lähinnä sähköpostien lukemiseen. Ja yhden miehen tiedän, joka on vaimoltaan salaa hakenut homoseksiä jo yli 20 vuotta netissä, eikä edelleenkään ole jäänyt siitä kiinni. Sääliksi käy.
Olen käynyt. Sanotaan näin, että siihen oli syynsä, miksi tämä mukava mies ei laittanut kuvaansa. =/