Naiset: Käytättekö treenitrikoiden/juoksutrikouden alla stringejä?
Mitkä sulla käytössä jos ei stringit? Mitkä mallin plussat?
Kommentit (32)
Mikä sun on? Mietitkö oikeasti tällaisia 24/7? Tiedäthän että olet häiriintynyt, sairas, ruma ja kuvottava ihminen? Viallinen olento?
Tätä sinä Pentti jauhoit jo eilenkin! Yritä keksiä itsellesi joku kiva harrastus tuon pakkomielteen tilalle!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Muuten alkkareiden rajat paistaa.
Onko pyllysi treenattu kun käytät stringejä trikoiden alla??
En, vaan urheiluun sopivia kunnon mummopikkareita. Minua ei haittaa jos ihmiset tajuaavat että käytän alushousuja! Huoh..
Minä en käytä niiden alla mitään, vaan liimaan sauman kohdalle suojan.
En, stringit on urheillessa se huonoin vaihtoehto. Hipster-mallisia kalsareita yleensä.
Kyllä ne stringien rajat näkyy vaon yläpuolella! :D
Hipstereitä, mummokalsareita.. Käyn treenaamassa en esittäytymässä niin väliäkö rajoilla.
En vaan normaaleja kalsareita jotka peittää kankut. En kaipaa mitään naruja persvakooni hiertämään.
Parhaat alushousut on korkealla vyötäröllä ja kunnon lahkeilla. Ei rajat haittaa yhtään.
Sloggi maxi alkkareita. Saumojen näkymisellä ei ole väliä. Mukavuus on tärkeää.
Maailmassa ei ole mitään niin pahaa ja inhottavaa kuin alkkareiden rajat. Rangaistakoon näin esiintyviä naisia. Miesten boxereista ei väliä.
MEne Pervo-Pena hoitoon. Heti!!!! Muuta neuvoa ei tule.
Minun täytyy myöntää, vaikka ei ole pakko, että minulla ei ole mitään siellä alla :)
Mä käyttelen perinnöksi saatuja 70 - luvun Black Horsen sinisiä pitkiäkalsareita trikoiden alla.
Vierailija kirjoitti:
Maailmassa ei ole mitään niin pahaa ja inhottavaa kuin alkkareiden rajat. Rangaistakoon näin esiintyviä naisia. Miesten boxereista ei väliä.
Opitpahan olemaan tuijottamatta toisten ahtereita.
Käytän ihan normi pikkareita, ei kiinnosta näkyykö rajat ja jos näkyy niin ahdistuuko joku. Toivottavasti.
Käytän ihan tavallisia hipstermallisia puuvillaalkkareita, rajat ei paista koska pepussani ei ole löysää ja alkkarit ovat sopivia. Enkä välitä mitä muut ajattelee.
Mieluummin näkyvät rajat kuin jatkuva hiivatulehdus tai hiertymät alapäässä.
Mulla aina kunnon mummoalkkarit urheillessa.
Kyllä. Muuten alkkareiden rajat paistaa.