Naiset: Käytättekö treenitrikoiden/juoksutrikouden alla stringejä?
Mitkä sulla käytössä jos ei stringit? Mitkä mallin plussat?
Kommentit (32)
Kyllä saumattomat Slogit on parhaimmat...
Miksi te pässit vastaatte tälle häiriintyneelle tumputtajalle ja yllytätte sitä jatkamaan?
Kyllä todella käytät stringejä trikoiden alla. Tykkään kun stringit menee pyllyvakoon viedessään samalla trikoot vakoon kans niin todella mukava kiusata miehiä kun he katsovat tiukkaa trikoopyllyä. Tänään ajattelin lähteä esittelemään trikoopyllyä kauppakeskukseen ja iltapäivällä lähden festareille.
Nim. Nainen 34v
En käytä stringejä ikinä muutenkaan. Kaikki mallit käy. Eikä näy rajat, kun on sopivat alkkarit ja sopivat trikoot.
Vierailija kirjoitti:
Stringit ei kuulu urheiluun.
Miten niin susta ei muka kuulu urheiluun???!!
Kyllä trikoot ja stringit on täydellinen yhdistelmä.
Minusta ainakin stringit ovat mukavimmat. Hipsterit tai lahkeelliset alkkarit trikoiden alla menee myhkyrällse ja hiostaa peppua ja jalkoväliä älyttömästi. Ei stringejä tarvitse vetää niin ylös kun mahdollista, jättää lantiolle niin ei mene liikaa vakoon tai hierrä. Siitä asti kun olen omat alushousuni ostanut olen käyttänyt pelkkiä stringejä eikä ikinä ole tullut mitään tulehduksia tms. Mutta kotona olenkin koko ajan ilman pikkareita pyjamashortseissa, niin ehkä se kompensoi. :D
Vierailija kirjoitti:
Minusta ainakin stringit ovat mukavimmat. Hipsterit tai lahkeelliset alkkarit trikoiden alla menee myhkyrällse ja hiostaa peppua ja jalkoväliä älyttömästi. Ei stringejä tarvitse vetää niin ylös kun mahdollista, jättää lantiolle niin ei mene liikaa vakoon tai hierrä. Siitä asti kun olen omat alushousuni ostanut olen käyttänyt pelkkiä stringejä eikä ikinä ole tullut mitään tulehduksia tms. Mutta kotona olenkin koko ajan ilman pikkareita pyjamashortseissa, niin ehkä se kompensoi. :D
Jess! Käytkö stringejä aina treenitrikoiden/juoksutrikouden kanssa? Käytätkö muutenkin stringejä??
Kyllä stringit on vaan parhaimmat alkkarit trikoiden kanssa ✌️👍🙏