Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisitteko minuna yhteydessä poliisiin?

Vierailija
08.05.2013 |

Paikkakunnallamme on ollut jo vuosikymmeniä kadoksissa yksi nainen. Naisen katoaminen on ollut valtakunnallisestikin tiedotusvälineissä säännöllisesti, se on oikea mysteeri.

Joskus vuosia sitten aihe oli taas tiedotusvälineissä ja kun asiasta jotain miehelleni sanoin, hän kertoi yhden sukulaisensa seurustelleen sen naisen kanssa silloin kun hän katosi. Asiasta ei ole sen jälkeen puhuttu.

Olen lueskellut aina välillä tapauksesta juttuja, on mm. murha.infossa aiheena ja mistään en ole lukenut tietoa että nainen olisi seurustellut.

Jotenkin minulla on jäänyt vaivaamaan, että voisiko tuolla mieheni sukulaisella olla jotakin tekemistä naisen katoamisen kanssa. Hän on ollut aina aina oikea naisten mies mutta toisaalta en oikein osaa kuvitella että olisi vahingoittanut naista. Ainoa mikä on tullut mieleen on että olisi vahingossa surmannut tytön esim. kikkaillut autolla ja tyttö on jäänyt auton alle. Tuolla miehellä olisi ollut käytössä esim. kaivinkone jolla olisi kätevästi ruumiin hävittänyt

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti ilmoita. Mun mielestä voit ilmoittaa myös sähköpostilla, kynnys on varmaan matalampi siinä. Pikkujututkin (omasta mielestä siltä tuntuvat) voivat olla ratkaisevia rikostutkinnassa.

Vierailija
2/30 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ilmoita ihmeessä! Seurustelukumppani on todella usein syyllinen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppis

Vierailija
4/30 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppis

Vierailija
5/30 |
11.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisin sinuna poliisille. Valitettavasti näihin juttuihin on yleensä syyllinen juuri seurustelukumppani.

Vierailija
6/30 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2013 klo 04:25"]

Kantsii kuitenkin muistaa, että on helppoa pilata jonkun ihmisen elämä vain sen takia, että haluaa itse leikkiä neiti Marplea. Joskus sekin, että on ainoastaan tutkittavana murha-jutuissa, saattaa viedä maineen loppuelämäksi, kun nimi yhdistetään juoruissa asiaan.

[/quote]

Eiköhän tässä ole taas aloitajan mielikuvitus liikkeellä kun paljastui tuo clevelandin "kauhujen talo". Tosiaan; taas on noitavaino päällänsä jos ei jonkun ihmisen pärstä miellytä, ja sitten pääsee itkemään että "en mä tahallani, mä oikeesti luulin, mä yritin vaan tehdä oikein", vaikka todellisuudessa on kysymys kostosta tai omasta huomionhausta, pahimmassa tapauksessa molemmista.

Vierailija
7/30 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2013 klo 10:25"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2013 klo 04:25"]

Kantsii kuitenkin muistaa, että on helppoa pilata jonkun ihmisen elämä vain sen takia, että haluaa itse leikkiä neiti Marplea. Joskus sekin, että on ainoastaan tutkittavana murha-jutuissa, saattaa viedä maineen loppuelämäksi, kun nimi yhdistetään juoruissa asiaan.

[/quote]

Eiköhän tässä ole taas aloitajan mielikuvitus liikkeellä kun paljastui tuo clevelandin "kauhujen talo". Tosiaan; taas on noitavaino päällänsä jos ei jonkun ihmisen pärstä miellytä, ja sitten pääsee itkemään että "en mä tahallani, mä oikeesti luulin, mä yritin vaan tehdä oikein", vaikka todellisuudessa on kysymys kostosta tai omasta huomionhausta, pahimmassa tapauksessa molemmista.

[/quote]

Mikäs sua nyt noin pelottaa?

Vierailija
8/30 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieheni on ollut silloin kun nainen katosi 9-10v. että hiukan epäilen hänen muistikuvaa.

Ja tuo sukulaismieskin on ollut silloin vielä ihan nuori, en muista tarkkaan hänen syntymävuotta mutta varmasti vielä alaikäinen. Ei sen ikäinen kiinnosta sellaista naista.

Samalla bussilla ovat voineet kulkea koulumatkat ja ehkä tunsivat mutta seurustelu, en usko kun tarkemmin ajattelen. Ajokortittomat ihmiset ja asuinpaikoilla välimatkaa muutama kymmenen kilometriä.

Ja kun on kyseessä näin pieni paikkakunta ja juttu on ollut otsikoissa säännöllisesti niin kyllä se seurustelu olisi täytynyt tulla ilmi. Taidan laittaa koko jutun höpöhöpö jutuksi.

Ei pitäisi antaa mielikuvitukselle valtaa.

T:ap

Vierailija
9/30 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä!

From Lily with love!

Vierailija
10/30 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/30 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2013 klo 00:56"]

Toimisiko Marko Forss vielä parempana tärppinä poliisin hauille?

[/quote]

Kuka on Marko Forss?

Vierailija
12/30 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2013 klo 10:45"]

[quote author="Vierailija" time="09.05.2013 klo 00:56"]

Toimisiko Marko Forss vielä parempana tärppinä poliisin hauille?

[/quote]

Kuka on Marko Forss?

[/quote]

K V G, vai oliko tuolla vain tarkoitus toistaa Fobban kutsua?

Vierailija
13/30 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä ei ole provo, niin neuvon sinua olemaan puhumatta ajatuksistasi kenenkään muun kuin poliisin kanssa. Älä keskustele aiheesta edes miehesi kanssa (siis vaikka miehesi olisi kuinka syytön ja luotettava).

[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 21:06"]

Paikkakunnallamme on ollut jo vuosikymmeniä kadoksissa yksi nainen. Naisen katoaminen on ollut valtakunnallisestikin tiedotusvälineissä säännöllisesti, se on oikea mysteeri.

Joskus vuosia sitten aihe oli taas tiedotusvälineissä ja kun asiasta jotain miehelleni sanoin, hän kertoi yhden sukulaisensa seurustelleen sen naisen kanssa silloin kun hän katosi. Asiasta ei ole sen jälkeen puhuttu.

Olen lueskellut aina välillä tapauksesta juttuja, on mm. murha.infossa aiheena ja mistään en ole lukenut tietoa että nainen olisi seurustellut.

Jotenkin minulla on jäänyt vaivaamaan, että voisiko tuolla mieheni sukulaisella olla jotakin tekemistä naisen katoamisen kanssa. Hän on ollut aina aina oikea naisten mies mutta toisaalta en oikein osaa kuvitella että olisi vahingoittanut naista. Ainoa mikä on tullut mieleen on että olisi vahingossa surmannut tytön esim. kikkaillut autolla ja tyttö on jäänyt auton alle. Tuolla miehellä olisi ollut käytössä esim. kaivinkone jolla olisi kätevästi ruumiin hävittänyt

[/quote]

Vierailija
14/30 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekaan jutellut kenenkään kanssa asiasta. Aina vain välillä asia putkahtaa mieleen. Hullulta tuntuisi mennä juttelemaan asiasta poliisille kun en oikeasti itse asiasta mitään tiedä vaan ihan vain huhu, joita asian tiimoilta riittää, on minulla tietona, enkä oikeistaan tarkoin edes muista mitä mieheni asiasta sanoi. Ja mitä enemmän asiaa mietin sitä enemmän asia tuntuu mahdottomalta.

Vierailija
15/30 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna kertoisin poliisille. Kyllä he osaavat suhtautua huhuihin niiden vaatimalla vakavuudella. Tuleehan poliisille vieläkin vuosittain vihjeitä jostain Tulilahden murhista ja ne vihjeet tuskin on mitään silminnäkijähavaintoja.

Vierailija
16/30 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö kyseisen miehen nimeä ja silloista/nykyistä asuinpaikkaa? Tai koska mies mahdollisesti seurusteli kyseisen henkiln kanssa? Tämä tieto VOI olla merkittävä.

[quote author="Vierailija" time="09.05.2013 klo 11:25"]

En olekaan jutellut kenenkään kanssa asiasta. Aina vain välillä asia putkahtaa mieleen. Hullulta tuntuisi mennä juttelemaan asiasta poliisille kun en oikeasti itse asiasta mitään tiedä vaan ihan vain huhu, joita asian tiimoilta riittää, on minulla tietona, enkä oikeistaan tarkoin edes muista mitä mieheni asiasta sanoi. Ja mitä enemmän asiaa mietin sitä enemmän asia tuntuu mahdottomalta.

[/quote]

Vierailija
17/30 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoita miksi ei, voi toisaalta tuntua epämukavalta, mutta tosiaan ethän tee mitään pahaa, sen olisi pitänyt itse ilmoittaa itsensä että seurusteli. kysymys on ihmisen katoamisesta. varo vaan ethän mene sitä kaveria yksin jututtamaan tai varoittamaan. sitä ei koskaan tiedä... mutta ihan varmaa on jos ilmoitat et vahingoita häntä jos hän on syytön. täytyy ajatella kadonnutta  naista. tosiaan varo älä kerro kenellekkään ennen kuin kerrot poliisille. 

Vierailija
18/30 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että asia on todella niinkuin miehesi sanoo? Jos olet, niin sinuna ilmoittaisin ehdottomasti!

Vierailija
19/30 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki on kuule mahdollista, ajattele entä jos hän on syyllinen? kun kerrot ajatuksistasi miehellesi, sitten mies tuskin uskoo sinua, koska hän ihan varmasti luulee tietävänsä sen sukulaisen "perinpohjin" sitten miehesi voi jossain kahvin tai tuopin äärellä alkaa kyselemään tätä kaveria. voi tulla ilmi että sinä ajattelit soittaa ja kertoa poliisille mitä kaveri jostain syystä salasi poliisilta. niin kuka oikeen voi tietää mitä kaverille tulee mieleen? siis minä ainakin neuvoteltuani mieheni kanssa en odottaisi ja ilmoittaisin poliisille niin pian kuin mahdollista. itse asiassa minä varmaan ensin kertoisin poliisille, sitten puhuisin mieheni kanssa. joskus täytyy tehdä kuin paremmin näkee. tässä tilanteessa oma arviointisi on miestäsi luotettavampi. arvaa kuinka monet just ajattelee "ei hän ei millään voisi, tiedän tämän ihmisen" mutta kun ei sitä koskaan tiedä.turvallisempi kaikkien kannalta myös itsesi ja miehesi kannalta, on että kertoisit asiasta poliisille.

Vierailija
20/30 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustele nyt ihmeessä miehesi kanssa enemmän. Eiköhän poliisi ensimmäisenä ole selvittänyt tuttavat ja erityisesti poikaystävän. Voi olla aivan päivänselvä asia miehellesi, että poliisi on tiennyt poikaystävästä ja sillä poikaystävällä on silloinen maailma käytännössä mennyt nurin, jonka takia ei sukulaisetkaan lähde avaamaan kipeitä aiheita, jos siitä ei kysy.