Hyi v*ttu tuo missi on ruma
Siis niin ruma ja tylsä kasvoista, ja liian lyhyt. Eikä todellakaan minkäänlaisia mahdollisuuksia pärjätä Universum-kisoissa. Perintöprinsessat tuhat kertaa kauniimpia, tuolla Maijalla olis saattanut olla jotain mahiksia siellä universumeissa kun on tuota pituuttakin ja Helianna myös tosi nätti, mutta siis tuo Hintsa hyi !"#¤¤¤&&¤#"#
Kommentit (37)
Ei kyllä tuolla pärställä Miss Universum-kisoissa pärjätä, mutta toisaalta nuo missit ovat nykyään niin tusinatavaraa, että who cares.. :D Tuollaisia Elovena-blondeja mahtuu kolmetoista tusinaan, mutta eipä ole ainakaan samanlainen jyrsijä kuin edellinen voittaja.
miksi yhdistät sanat vittu ja ruma?
Kyllä mä ainakin ihan mielelläni olisi ton näkönen.
Oispa hauska nähdä minkä näinen ap on. Jotenkin tuntuu, että kaikki rumat aina haukkuu kauniita ihmisiä. Kateutta kai?
Taidettiin valita nyt sellainen "huvimissi" että ei ajatustakaan ole suotu Miss Universum-kisoille. Kun ei kerran Sara Chafak viime vuonna pärjännyt, niin valitaan nyt sellainen elovenatyttö, ettei kukaan edes huomaa hänen olevan kisoissa mukana.
Ja mikä tämä valinnan ajankohta oikein oli olevinaan? Aina ennen on tyttö valittu alkuvuodesta, tammi- helmikuussa, niin on puolisen vuotta aikaa treenata ja valmistautua Universumeihin. Joutais kai lopettaa koko Miss Suomi -kisat, kun ei ole näköjään mitään intressejä valita sellaista, joka voisi edustaa uskottavasti kansainvälisissä mittelöissä.
Minusta tuo Helianna oli NIIN tusinamissin näköinen ja jotenkin "kierossa" kasvonpiirteet, kun hymyili. Muuten ihan kaunis ym. mutta ei kuitenkaan kärkikastia.
Lotta ei ollut oma suosikkini, mutta kun kruunattiin Miss Suomeksi, näin heti samaa näköä kuin Armi Aavikossa aikoinaan...veikkaanpa että aika pitkälle pääsee tuolla puhtoisella kauneudellaan :)!
Mitää? Melekeen kaikistahan saa kauniita meikillä. On varmaan todella tavallisen näköinen nainen ilman meikkiä ja arjessa tuo Hintsakin vaikka kaunis onkin nuissa missi jutuissa...(:
[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 19:33"]
Taidettiin valita nyt sellainen "huvimissi" että ei ajatustakaan ole suotu Miss Universum-kisoille. Kun ei kerran Sara Chafak viime vuonna pärjännyt, niin valitaan nyt sellainen elovenatyttö, ettei kukaan edes huomaa hänen olevan kisoissa mukana.
[/quote]
No tuo Saran pärjääminenhän ei kerro mitään Lotan pärjäämisestä :D
Sara on kaunis, meille suomalaisille eksoottisen näköinen ym. mutta muu maailma on täynnä saman näköisiä tyttöjä (puhumattakaan niistä tummaveriköistä jotka eivät edes missikisoihin mene...!).
Lotta taas on sekä kaunis että muulle maailmalle erittäin "puhtaan"ja eksoottisen näköinen, joten voipi ollakin mahiksia...aika paljonkin :)!
[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 19:41"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 19:33"]
[/quote]
No tuo Saran pärjääminenhän ei kerro mitään Lotan pärjäämisestä :D
Sara on kaunis, meille suomalaisille eksoottisen näköinen ym. mutta muu maailma on täynnä saman näköisiä tyttöjä (puhumattakaan niistä tummaveriköistä jotka eivät edes missikisoihin mene...!).
Lotta taas on sekä kaunis että muulle maailmalle erittäin "puhtaan"ja eksoottisen näköinen, joten voipi ollakin mahiksia...aika paljonkin :)!
[/quote]
Ei ole mahiksia, vaikka sinne lähetetään vuodesta toiseen blondi tai brunetti ei suomalainen pärjää. Se ei ole kiinni hiusten väristä, näiltä misseiltä puuttuu vain "se jokin" mikä on voittajilla joita on koulittu misseyteen jo ihan lapsesta asti.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 19:32"]
Oispa hauska nähdä minkä näinen ap on. Jotenkin tuntuu, että kaikki rumat aina haukkuu kauniita ihmisiä. Kateutta kai?
[/quote]
Kateuskortti taas hohhoijjaa. Ja jos näkisit "minkä näinen" olen niin sinua nolottaisi tuo kommentti. Olen ehkä aika itserakas mutta voin sanoa että olen kaunis ja jos olisin ruma niin en kyllä haukkuisi muita rumaksi. Olen kyllä omasta mielestäni liian lihava (169cm/59kg) mutta kasvoista olen todellakin kaunis. Olisipa hauska nähdä minkä näinen sinä olet :):)
ap
Tusinamissi. Lehdet on koko viikon tekemällä tehneet erilaisia lehtiotsikoita noista misseistä. Voisivat lopettaa, ketään ei kiinnosta.
ap,
noin rumaa sisusta ei kyllä korvata minkäänlaisella ulkokuorella. Mädän hajua ei voi peittää meikillä.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 20:01"]
[/quote]
Kateuskortti taas hohhoijjaa. Ja jos näkisit "minkä näinen" olen niin sinua nolottaisi tuo kommentti. Olen ehkä aika itserakas mutta voin sanoa että olen kaunis ja jos olisin ruma niin en kyllä haukkuisi muita rumaksi. Olen kyllä omasta mielestäni liian lihava (169cm/59kg) mutta kasvoista olen todellakin kaunis. Olisipa hauska nähdä minkä näinen sinä olet :):)
ap
[/quote]
Linkki kuvaasi? Kyllä noilla aloituksesi sanavalinnoilla joutuis jo vähän perustelemaan. Siis sen lisäksi että omasta mielestäsi olet todellakin kaunis.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 20:09"]
ap,
noin rumaa sisusta ei kyllä korvata minkäänlaisella ulkokuorella. Mädän hajua ei voi peittää meikillä.
[/quote]
Huoh... köyhää
ap
[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 20:15"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 20:01"]
[/quote]
ap
[/quote]
Linkki kuvaasi? Kyllä noilla aloituksesi sanavalinnoilla joutuis jo vähän perustelemaan. Siis sen lisäksi että omasta mielestäsi olet todellakin kaunis.
[/quote]
No laitappa kuule itsestäsi kuva tänne av-palstalle. Et voi vaatia jotain jos et itse pysty samaan.
ap
No eiköhän kaikki sen tiedä että ne todella kauniit tytöt eivät mene edes missikisoihin :)
Oma tyttäreni (21v.) pesisi mennen tullen nuo tytöt noissa kisoissa, mutta ei voisi kuvitellakaan menevänsä kisoihin, ja hyvä niin :)!
Aloittajalla taitaa olla jotain henkilökotaista hampaankolossa Lottaa kohtaan....
[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 20:28"]
Aloittajalla taitaa olla jotain henkilökotaista hampaankolossa Lottaa kohtaan....
[/quote]
Ohiksena vastaan, että eikö saisi olla eri mieltä? Olet kuin lukiomme äidinkielenopettaja: " Klassikkokirjoja ei saa arvostella, koska ne ovat jo kerran nousseet klassikoiksi!" oli tuttu toteamus kirja-analyysien aikana. Niin, eri mieltähän ei saa missään nimessä olla.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 20:28"]
[/quote]
Ai siis kaikilla jotka arvostelee missien ulkonäköä on jotain henk. koht. heitä vastaan? Eli siellä tuomaristossakin ne jotka eivät pidä jonkun tytön ulkonäöstä niin heillä on jotain henk.koht. hampaankolossa tyttöä kohtaan?? Ulkonäöltään arvosteltavaksi he ovat sinne ihan itse hakeneet. Eli minulla ei ole kyllä mitään henk.koht. Lottaa vastaan koska en edes tunne koko tyyppiä, hän on vain mielestäni liian ruma missiksi.
ap
Ei tuolla suomalaisnenällä tosiaan pärjää, mutta jospa saisi söpöyspisteitä edes muutaman!
Joo jotenkin epämiellyttävät kasvot, ei mikään hirveä rumilus mutta joku noissa kasvoissa tökkii, mutta kroppa on kyllä hyvä.