Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä minun silmiä vaivaa,valovälähdyksiä??

Vierailija
08.05.2013 |

Tänä keväänä on silmien kanssa ollut ongelmaa.Nyt olen alkanut näkemään molemmissa silmissä (mutta ei yhtäaikaa) ihan pieniä valopisteitä,jotka näkyy sekunnin murto-osan ja sitten häviä.ILmestyy erititen kirkkaana päivänä.Eilen ei ollut,tänään taas on näkynyt.Olen käynyt kaksi viikkoa sitten silmälääkärillä ja mitään ei löytynyt.
Olen alkanut pelätä aivokasvainta,koska piti tietenkin googlata..lisäksi on ollut silmissä elohiiriä ja luomien yksittäisiä nykimisiä. Minun pää on kuvattu 2 vuotta sitten varjoaineella.Kuinkahan todennäköistä on että aivokasvain oireilisi näillä oireilla tai että se olisi kasvanut 2 vuodessa..
Olen aloittanut 3 viikkoa sitten Cipralex lääkityksen,voisiko liittyäsiihen,mielestäni nämä välähdykset alkoivat samana päivänä kun aloitin lääkkeen,mutta en ole satavarma.Kärsin siis ahdistuneisuudesta ja stressistä.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkea verenpaine saa myös näkymään valohiutaleita.

Vierailija
22/23 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

RR on ok,samoin perusverikokeet ja kilppari

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itsekin kärsinyt aikanaan ahdistuksesta jne, ja voin melko varmasti sanoa että vaivasi liittyvät siihen. Joko lääkkeen oireina, tai sitten ahdistus ja stressi aiheuttaa "hassuja" vaivoja kehoon. Minullakin oli aikanaan mm. elohiiriä, hermosärkyjä raajoissa, outoa säpsähtelyä unessa - siis sellaista ihan neurologiselta vaikuttavaa, kramppeja nielussa... vaikka mitä, en edes muista kaikkea. Kroppa käy ylikierroksilla ahdistuneena.