Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ruma enkä tule koskaan saamaan miestä

Vierailija
08.05.2013 |

Tai edes ihmisarvoista kohtelua miehiltä.

Eräskin, johon olin rakastunut, sanoi että loppujen lopuksi kyse oli koko ajan siitä, että reikä se on rotallakin, ja oikeastaan voisin laittaa itseni narun jatkoksi, koska en ole mitään. Rumia voi panna, mutta ei niistä muuhun ole.

Jopa kaveriseurassa huomaan, miten keskusteltaessa katsotaan siihen kauniiseen kaveriin, vaikka se ei mitään puhuisikaan. Ihan oikeasti - muodostuuko ystävienkin keskelle jonkunlainen arvojärjestys sen ulkonäön mukaan?! 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpö höpö.

olet tavannut k-päitä. outi nyytäjälläkin on tietääkseni aina ollut mies.

Vierailija
2/21 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sä olet tavannut todellakin kusipäitä. Mä olen ruma.ylipainoinen yms vikaa löytyy paljonkin ja silti mulla on erinomainen aviomies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopo hopo ap.

Vierailija
4/21 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

SINÄ OLET KAUNIS!

Jokaisessa ihmisessä on jotain kaunista, jopa minussakin. Olet vain tavannut vääriä miehiä. Tai voiko tuollaista järjen jättiläistä edes mieheksi sanoa. Tuollainen lausunto viiittaa vahvasti siihen, että ukkelilla on liian huono itsetunto.

Luojan luomaa voi myös hieman auttaa :) Korosta silmiä, käy kampaajalla joka oikeasti osaa työnsä, valitse oikeita värejä. Älä missään nimessä pukeudu kaapuihin! Jos kiloja on liikaa, niin laihduta hieman. Liian laiha ei kuitenkaan kannata olla.

Hymyile ja nauti eläm,ästä, miehiä kyllä riittää kaikille. Onneksi kaikki ei halua pitkähiuksista blondia silikonien kera

Vierailija
5/21 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se ole kiinni ulkonäöstä, mutta jos itse ajattelet noin, niin löydät vain miehiä, jotka käyttäytyvät kuten avauksessasi kerroit. Eli ihan ensiksi sinun pitäisi oppia näkemään itsessäsi ne hyvät puolet sekä ymmärtää, että sellaiset asiat kuten esim. ulkonäkö ei ole maailman tärkein asia, ei edes parin etsimisessä/löytämisessä.

En kiellä, etteikö sillä ole merkitystä jonkin verran, mutta vain jonkin verran, se ei ole kaikkea määräävä tekijä. Sitä paitsi kukaan ei ole ikuisesti kaunis, jokainen vanhenee ja koko ajan tulee lisää nuorempia ja kauniimpia ihmisiä "markkinoille", Jos pelkällä ulkonäöllä aikoo elää, niin ennemmin tai myöhemmin käy huonosti.

Vierailija
6/21 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en usko, että on olemassa absoluuttisesti rumaa ihmistä. Jokainen meistä varmaan löytää omasta naamavärkistään ja kropastaan jotain moitteen varaa, mutta kukaan meistä ei ole täysin ruma. Kaikista löytyy niitä kauniita puolia.

Mitä tulee tuohon esimerkkisi mieheen, niin hänellä ei taida olla ihan kaikki kotona kun tuollaista skeidaa suustaan suoltaa. Tuollaisista k-päisistä äijistä ei kannata välittää yhtään, heidän kommenttinsa eivät merkitse mitään.

Varmasti löytyy mies, joka pitää sinua kauniina :) Luota itseesi!

Sinä ehkä itse arvotat ystäväsi ulkonäön perusteella itseäsi paremmaksi, en usko että kukaan ystävistäsi kokee, että olet jotenkin vähäpätöinen ulkonäön perusteella. Ja jos joku ystäväsi näin ajattelee, niin hei, sellainen ihminen ei ole sinun YSTÄVÄSI.

Vierailija
7/21 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voit saada miehen. Minäkin olen varsin ruma, mutta olen seurustellut jo ennen avioliittoani pitkään kahdesti ja sitten löytänyt yli kolmikymppisenä ihan aviomiehenkin. Ei nämä mun kaverit mitään ulkonäöllisesti komistuksia ja naisten ihannoimia alfauroita ole ollut, mutta kilttejä, hyviä kunnon miehiä. Tavallisen näköisiä, ei rumia. 

Olet ap tainnut rakastua pinnalliseen kusipäähän. Sitä miestyyppiä ei tosiaan "rumat" naiset kiinnosta, mutta älä sure, ei ne sellaiset usein ole niitä syvällisimpiä ja ihanimpia puolisoita muutenkaan. Niistä vähän ujoista nörttityypeistä voi löytää oikeita aarteita, jotka ei todellakaan kaipaa mitään kaunotarta naisekseen vaan on pääasia että nainen on mukava ja sen kanssa on helppo elää.

Vierailija
8/21 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit on yleensä kauniita vanhakin, valitettavasti. Niin on ihan kauniitakin naisia ilman miestä. On meitä kauniita/tavallisia naisia myös huonon miehen kanssa. Elämä on. Ei ole sääntöä että ruman naisen on saatava hyvä mies. Itselläni elämä ei ole mennyt kuin saduissa. Monia miehiä tavannut ja yhden kanssa olen, en ole tyytyväinen silti. Miksei se prinssi huolinut kun oli nuori? Nyt vanhempana vaikea tavoittaa unelmaa. Minulle on sanottu pahasti ja ihanasti. En jäänyt murehtimaan. Elämää ei voi edes laittaa yhden kortin/haaveen varaan. Muuten varmasti/ tod. Näköisesti pettyy. Ihmeitä tapahtuu. Kannattaa uskoa niihin ja nauttia elämästä. 

Vierailija
9/21 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kirjoittava vierailija! Tarinasi herätti todella huomioni. Olen freelancertoimittaja ja mietin, haluaisitko kertoa kokemuksia laajemminkin, niin voisin kenties kehitellä jutun aiheesta johonkin naistenlehteen. Olet jutussa nimettömänä tietysti. Ota yhteyttä jos ajatus tuntuu hyvältä: juttuidea @ gmail piste com -osoitteeseen. Kiitos joka tapauksessa! 
P.S. Tietenkin jos jollakulla muulla on vastaavia kokemuksia, kuulen niistäkin todella mielelläni. 

Vierailija
10/21 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAHAHAHAHA

Elä vain valheessa

[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 12:56"]

SINÄ OLET KAUNIS!

Jokaisessa ihmisessä on jotain kaunista, jopa minussakin. Olet vain tavannut vääriä miehiä. Tai voiko tuollaista järjen jättiläistä edes mieheksi sanoa. Tuollainen lausunto viiittaa vahvasti siihen, että ukkelilla on liian huono itsetunto.

Luojan luomaa voi myös hieman auttaa :) Korosta silmiä, käy kampaajalla joka oikeasti osaa työnsä, valitse oikeita värejä. Älä missään nimessä pukeudu kaapuihin! Jos kiloja on liikaa, niin laihduta hieman. Liian laiha ei kuitenkaan kannata olla.

Hymyile ja nauti eläm,ästä, miehiä kyllä riittää kaikille. Onneksi kaikki ei halua pitkähiuksista blondia silikonien kera

[/quote]

Vierailija
11/21 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 13:08"] Ota yhteyttä jos ajatus tuntuu hyvältä: juttuidea @ gmail piste com -osoitteeseen. Kiitos joka tapauksessa! 
P.S. Tietenkin jos jollakulla muulla on vastaavia kokemuksia, kuulen niistäkin todella mielelläni. 

[/quote]

Etkö uskalla nimelläsi esiintyä? Saatat olla kuka vaan ääliö kiusaaja. Mutta toki, jos sinulle saa samanlaisen epämääräisen sähköpostin takaa kirjoitella/provoilla, niin mikä ettei.

Vierailija
12/21 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ulkonäöstäsi niin hyvä kuin siitä saat: paino kohdalleen, siistit vaatteet, kaunis kampaus, kiva meikki, hyvä ryhti ja hymyä huuleen. Varmasti löydät miehen! Ja mitä siihen rotanreikään tulee, niin tollasella äijällä et olisi tehnytkään mitään. Onneksi pääsit eroon!

Vierailija
13/21 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 12:45"]

höpö höpö.

[/quote]

Outi Nyytäjä on erittäin kiinnostava ja hauska persoona. Hän ei myöskään ole ruma, vaan ennemminkin persoonallisen näköinen. Jos ap on kasvoistaan ruma, niin aina voi kehittää omaa persoonaansa. Valloittavuus syntyy jostain muusta kuin kauniista ulkomuodosta.

Vierailija
14/21 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 13:12"]

HAHAHAHAHA

Elä vain valheessa

SINÄ OLET KAUNIS!

[/quote]

[/quote]

Ja missähän sitä valhetta oli, jos tarkennat meille muille? Kirjoitusvirheen kyllä bongasin?

Vierailija
15/21 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 13:23"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 12:45"]

höpö höpö.

[/quote]

Outi Nyytäjä on erittäin kiinnostava ja hauska persoona. Hän ei myöskään ole ruma, vaan ennemminkin persoonallisen näköinen. Jos ap on kasvoistaan ruma, niin aina voi kehittää omaa persoonaansa. Valloittavuus syntyy jostain muusta kuin kauniista ulkomuodosta.

[/quote]

Kylläpä oli erikoisen näköinen.Sanan erikoisen kun en kehtaa sanoa kenestäkään että ruma. Siis tyo nyytäjä.

Vierailija
16/21 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan et tee perusvirhettä ja alistu miesten hyväksikäytettäväksi, kuten muutama kaverini. Kerta toisensa jälkeen heitä viilataan linssiin, kun hellyydenkipeinä antavat itselleen tehdä mitä vain. "Saanpahan edes jotain". Joopa joo, ihmisiä kohdellaan kuten he antavat itseään kohdeltavan. Hyväksikäytettävät ovimatot voivat unohtaa hyvät miehet heti lähtöruudussa.

Vierailija
17/21 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 13:43"]

Nyt vaan et tee perusvirhettä ja alistu miesten hyväksikäytettäväksi, kuten muutama kaverini. Kerta toisensa jälkeen heitä viilataan linssiin, kun hellyydenkipeinä antavat itselleen tehdä mitä vain. "Saanpahan edes jotain". Joopa joo, ihmisiä kohdellaan kuten he antavat itseään kohdeltavan. Hyväksikäytettävät ovimatot voivat unohtaa hyvät miehet heti lähtöruudussa.

Mä olen nähnyt mielestäni paljon enemmän rumia miehiä kuin rumia naisia. Onkohan miehillä sitten niin hyvä itsetunto että kokevat voivansa asettaa itsensä jonkun yläpuolella? Minkä näköinen on sellainen mies itse, joka ei saa muuta kuin "rotan näköistä" naista?

[/quote]

Vierailija
18/21 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 13:30"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2013 klo 13:12"]

HAHAHAHAHA

Elä vain valheessa

SINÄ OLET KAUNIS!

[/quote]

[/quote]

Ja missähän sitä valhetta oli, jos tarkennat meille muille? Kirjoitusvirheen kyllä bongasin?

[/quote]

Minäkin haluan tietää tuon valheen.

Vierailija
19/21 |
08.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Outi Nyytäjä on muistaakseni jo yli 70-vuotias ja puolisokea eikä varmaan ole ollut koko ikäänsä saman näköinen, joten aika huono esimerkki "rumasta" ihmisestä. Vanhana ja sairaana ovat kaikki enemmän tai vähemmän rumia.

Vierailija
20/21 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, on valitettavasti huonoja kokemuksia siitä, kun olen esiintynyt tällaisilla palstoilla omalla nimellä ja sähköpostillani. Varsinkin kun aihe on arka, joillakuilla saattaa mennä vähän överiksi ja provosoitua hulluna. Oman turvallisuuteni takia päädyin sitten olemaan nimettömänä. Haastateltavatkin saavat itse päättää, haluavatko esiintyä nimellään vai eivät. Nimeni kyllä toki selviää sitten viimeistään kun juttu julkaistaan. ;-) terv. toimittaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän