Posti
Siis mitä tarkoittaa tämä smart dynamic tallennuspiste tuossa postin omassa sovelluksessa, kun koitan seurata pakettia?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä.
Kiitos tiedosta.
Se tarkoittaa fiksua käteenveto pistettä
Ainakin se selvisi, että kun vauva syntyy, järki katoaa. Enää kiinnostaa, tuleeko se joskus takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin se selvisi, että kun vauva syntyy, järki katoaa. Enää kiinnostaa, tuleeko se joskus takaisin.
Melkoinen sovellus Postilla, jos sait tämän selville sen avulla.
En tiedä, mutta sehän estä vastaamasta. Veikkaan, että eivät ole vielä arponeet pakettisi noutopaikkaa, siksi se on "dynamic".
Olen tämän vuoden aikana tilannut tavallista enemmän postipaketteja. Noin kaksi pakettia kymmenestä on sattunut juuri siihen toimipisteeseen, jonka itse olen valinnut. Tavallisesti valitsen sen asiamiespostin, jossa muutenkin käyn lähes päivittäin, ja jossa on iso, tilava takahuone. Nyt oli Postin selvänäkijä havainnut 9.4. , että toimitetaan lähimpään vapaaseen lokeroon, koska valitsemani tulee olemaan täynnä arvioituna saapumispäivänä 12.4.
Miksi ne vielä valehtelevat, että on täynnä? Kertoisivat ihan suoraan, että kyseisenä päivänä ei edes käydä valitsemassani paikassa.
En tiedä.