Miten varatun ihastuksen voi pitää poissa mielestä?
Kommentit (7)
Minä en edes yritä pitää poissa mielestä, miksi pitäisin. Olen ihan ok sen kanssa, etten voi tehdä asialle mitään. Nautin siitä tunteesta silti. Aivan ihanaa olla pitkästä aikaa ihastunut, luulin etten enää ikinä tuntisi tällaisia tunteita.
Ei mitenkään... Taas tänään töistä pöksyt märkänä kotiin...
Tunnustat tunteesi. Sen jälkeen et tunne kuin häpeää! :D
Vierailija kirjoitti:
Tunnustat tunteesi. Sen jälkeen et tunne kuin häpeää! :D
Minä tunnustin ja nyt takana 5 vuotta salaista rakkautta. Kumpaakaa ei hävetä 😍
Vierailija kirjoitti:
Minä en edes yritä pitää poissa mielestä, miksi pitäisin. Olen ihan ok sen kanssa, etten voi tehdä asialle mitään. Nautin siitä tunteesta silti. Aivan ihanaa olla pitkästä aikaa ihastunut, luulin etten enää ikinä tuntisi tällaisia tunteita.
Juurikin näin. Niin kauan kun ei johda tekoihin niin kaikki ok.
Mulla on yli 20v liitto. Edellinen "ihastus," kesti 5 vuotta, oli treenikaverini. Tää nykyinen on samasta työpaikasta mutta nähdään ehkä 2 kertaa vuodessa. Mikään ei ikinä johda toiminnan tasolle, ( koska en ikinä pettäisi miestäni) mutta päiväunet on kivoja eikä ne loukkaa ketään 🤫
Pitämällä itsensä kiireisenä. Paljon töitä, uusia harrastuksia, uusia ystäviä, mitä tahansa tekemistä. Keksimällä uutta ajateltavaa, lukemalla. Jos olet itsekin varattu, paranna parisuhdettasi. Jos olet sinkku, etsi uutta seuraa ja ystäviä. Mene vapaaehtoistöihin.