Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatko kesät -04 ja -08?

Vierailija
09.07.2020 |

Silloin oli samanlaiset kesät kuin nyt: satoi koko ajan ja oli hyytävän kylmää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kesän -04 erittäin hyvin. Lapseni syntyi heinäkuussa ja olin ihan tyytyväinen, ettei ollut kovin kuuma kesä.

Vierailija
2/6 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kesä -04 oli elämäni pahinta aikaa. Nyt kun sataa niin tulee inhottavia flashbackeja ja fyysisiä tuntemuksia. Rakastan hellettä ja aurinkoa, se piristää. Ilmastonmuutos pelottaa, sehän on totta että Pohjolaan se tuo sadesäätä ympäri vuodeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en muista että kesä -04 olisi ollut erityisen kylmä tai sateinen. Kesä -08 oli kyllä paljon kylmempi kuin tämä kesä.

Vierailija
4/6 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

08 oli aivan kamala, vettä tuli vaakana kylmä viima puhalsi toukokuusta syyskuuhun joka päivä

Vierailija
5/6 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan kesän -04 erittäin hyvin. Lapseni syntyi heinäkuussa ja olin ihan tyytyväinen, ettei ollut kovin kuuma kesä.

Minäkin muistan tuon kesän samasta syystä, poikani syntyi kesäkuussa eikä haitannut yhtään ettei säiden puolesta voinut lähteä mihinkään. Kesästä -08 ei sitten olekaan mitään muistikuvia.

Vierailija
6/6 |
09.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon syntynyt -92 ja muistan elämäni jokaisen kesän vuodesta -97 eteenpäin. Kylmiä ja sateisia kesiä olivat omien havaintojeni mukaan: -98, -00, -04, -15 ja -17.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi