Ex-mies piinaa
Miten ihmeessä voi käydä näin? Hän itse haluaa erota ja ottaa uuden naisen. Toki meidän avioliiton aikanakin oli koko ajan noita naisia. Eli patologinen valehtelija ja flirttailija. Ei siinä mitään, olin iloinen, kun pääsin eroon ja ymmärsin, millainen mies on. Mutta...minulla ei saisi olla ketään eikä mitään muuta elämää. Aina kun hän saa vihiä, että minulla olisi joku mies, alkaa kiusaaminen lasten kautta (maksujen maksamatta jättämisiä, aiheettomia lastensuojeluilmoituksia). Help, mitä tuollaisen kanssa voi tehdä?
Kommentit (3)
Varmanakin julkaista nimi ja pyytää jonkun Iltapäivälehden tekee juttu miehestä
Ala pitämään päiväkirjaa, jos mahdollista niin aina kun soittaa, niin joko tallennat puhelun tai laitat äänen kaiuttimen kautta jos paikalla on joku toinen aikuinen myös.
Maksamattomat elarit ilmoitat suoraan sossuun ja Kelaan, et kysele isältä sen enempää niiden perään. Voit toki ilmoittaa exälle, että jos rahat eivät tule ajoissa, pyydät rahat kelan kautta, jolloin he perii sen isältä kuitenkin, lisäkustannuksineen.
Tee tiivistä yhteistyötä lastenvalvojan kanssa, ja jos lapsesi ovat niin pieniä että käyvät neuvolassa, puhu asiasta sielläkin.
Ylipäätään säästä kaikki viestit mitä ex lähettää, kun ex on tuollainen, tulet niitä tarvitsemaan vielä. Toinen on se päiväkirja, kirjaa sinne aina kun ex on soittanut, mistä puhuitte ja mihin aikaan. Ja jos jättää maksamatta elarit, merkkaat päivät koska olisi pitänyt maksaa.
Ylipäätään sun pitää nyt varmistaa selustaasi, niin perseestä kuin se onkin.
Poliisille lopulta.Säästä kaikki uhkaukset.Nykypäivää.