Ylitse pääsemätön ongelma miehen kanssa.
Nimittäin ihastuin mieheen jolla on hieman huono maine naisten keskuudessa.On monien naisten kertomusten mukaan väkisinmaannut heidät.Naisia on useita.Naiset on olleet aika humalassa,mies ei ja sitten on tapahtunut kauheuksia.Pelkään että tekisi minulle samoin.En tiedä onko joutunut asiasta oikeuteen asti.Näitä juoruja on liikkunut miehestä jo 10 vuotta.
Kommentit (10)
No, ei se sullakaan hyvin mene... ja kovin pienissä piireissä elelette.
Ei me olla yhdessä.Tää on se syy miksi en lähesty miestä.Olen väkivaltaa vastaan ja jo pelkkä väkivallan uhka saa mut varpailleni.Tämä on jotekin sellainen asia etten pääse asiasta eteenpäin.Naisia on monia,joten ei ole pelkoa että olisi kuulopuhetta.Todistin itse kerran eräs ilta vuosia sitten tilannetta silloisen miesystäväni kanssa jossa mies vei naisen joka oli humalassa kotiinsa.Nainen riehui kännispäiten eivät siis olleet yhdessä ja yhtä äkkiä mies vaan nappasi naista toisesta kädestä ja vei mukanaan.Silloinen miesystäväni kertoi että päätyivät asunnolle yhdessä,Nainen oli humalassa mies ei niin paljon.Yritti tulla meille sitten tää tuttu kylään,niin tokaisin miehelle,se mies ei mun lasteni lähelle enää tule.Näin siis omin silmin tapahtumien kehityksen.
Eihän teillä mitään ongelmaa ole, ei ole edes teitä... Ja hyvä niin, kannattaa pitää se myös tässä.
Kertoo jotain ihmisestä, joka kirjoittaa "ylitse pääsemätön ongelma"
Tämäkin on taas palstahullun aloitus. Ootko päässy lomille suljetulta vai miksi näin paljon viestejä?
No pääasia on se että miehen nimi on kyllä tiedossa.Ainaskin joku on uskaltanut kertoa poliisille.Asuu jossain päin Varsinais-Suomea.
ja mikä se ongelma on sitten