Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pärjääkö Rovaniemellä lapsen kanssa ilman vakuutusta?

Vierailija
07.05.2013 |

Ollaan tähän asti päästy lasten kanssa aina hoitoon heti kun sitä on tarvittu, siis julkiselle puolelle. Nyt on muutto edessä Rovaniemelle. Kuulin, että siellä on käytännössä hyvin vaikeaa päästä lääkäriin lyhyellä varoitusajalla, jos lapsella on esimerkiksi korvatulehdus. Päivystykseenkään ei oteta jos ei ole välitöntä hengenvaaraa, ja koska terveysasemallekaan ei pääse, on käytännössä pakko mennä yksityiselle.

Onko tosiaan näin, että siellä tilanne on oikeasti näin paha?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/5 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kolme lasta ja irtisanoin vakuutukset kun ei tarvittu niitä. Lapset sairastuu aina viikonloppuisin eikä silloin ole yksityisellä vastaanottoa ja yhteispäivystys on silloin osoite ja sinne kyllä pääsee korvakipuinen lapsi. Tiimiin olen saanut aina ajan kun on tarvinnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen palovakuutusta

Vierailija
4/5 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se pitkälti noin täällä Rovaniemellä on. Mutta kyllä ilman vakuutuksiakin pärjää, täytyy vain olla aika kärsivällinen.

Vierailija
5/5 |
07.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa miten lasten suhteen toimitaan mutta kyllä minä täällä olen paremmin päässyt julkiselle lääkärille kuin Oulussa. Hermojahan tuo toki vaatii mutta niin se menee jos ei ole valmis yksityiselle maksamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä