Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua: flirttivinkkejä? Miten isken varatun miehen? Olen naimisissa.

Vierailija
23.04.2013 |

Kaipaan niin kamalasti kevätihastusta! Mulla oli sellainen muutama vuosi sitten, pari kertaa petin miestäni ja se oli ihanaa! Meistä - siis minusta ja ihastuksestani - tuli sittemmin hyviä ystäviä, on tutustunut myös mieheenikin.

Nyt huomaan et taas olisi haku päällä.

Kaipaan pikkusäpinää.Olen jo katsellut lapsen jalkapallovalmentajaa sillä silmällä. Ollaan samanikäisiä, kohta nelikymppisiä.

Vinkkejä, miten miehelle vihjataan mahdollisimman selvästi, että haluan seksiä hänen kanssaan? En ole kova flirttailemaan ja hieman ujokin.

Edellinen onnistui koska mies teki aloitteen. Nyt haluaisin tehdä sen itse, musta tää on jänittävää.

En siis halua mitään rakkaussuhdetta tms., haluan vaan ihastua ja seksiä, ja sit unohtaa ja jatkaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hame päälle, ei pikkuhousuja alle ja vilautat pimppiä sopivan tilaisuuden tullen. Pitäisi tehdä tarpeeksi selväksi, mitä haluat.

Vierailija
2/5 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano: Kumman avioliitto tuhotaan ekana? ;) tai : Mä tiedän jo mitä sanotaan sun vaimolle jos jäädään kiinni;) tai voisitko vähän treenata muakin kun mun oma mies ei jaksa...;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä varmaan haukkuisin ihan suoraan sen vaimoa ja korostaisin samalla että itsessäni ei ole mitään vikaa. Ja ellei usko, niin pyydä ihmeessä saada todistaa asia!

Onnea ja menestystä metsästykseen! =D

Vierailija
4/5 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot varmaan tosi ylpeä itsestäsi. Onnea valitsemallesi tielle!

Vierailija
5/5 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastu ja harjoita seksiä oman miehes kanssa, miksi siihen tarvii ulkopuolisia sotkea? Sitä varten se on avioliitto! Kyllä ihastua saa. Teot on toinen juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi