Sanokaa ettei cheek seurustele!?
Kommentit (15)
Eikö sillä ole suhde sen jonne aaronin kanssa .
Mees nyt takaisin sinne Demille.. Ketään ei kiinnosta jonkun Cheekin seurustelut (vaikka olisivat kyllä Jonnen kanssa söpö pari..)
Yök. "Prinsessa-Cheek". "Siis hyi. Miten te voitte mennä makuupussiin, joita joku toinen on käyttänyt! Mä oon niin eri maailmasta. Hyhhyh. Mä en ainakaan haluu koskee noihin makuupusseihin!" - Cheek ohjelmassa Vain elämää
[quote author="Vierailija" time="07.05.2013 klo 09:16"]
Yök. "Prinsessa-Cheek". "Siis hyi. Miten te voitte mennä makuupussiin, joita joku toinen on käyttänyt! Mä oon niin eri maailmasta. Hyhhyh. Mä en ainakaan haluu koskee noihin makuupusseihin!" - Cheek ohjelmassa Vain elämää
[/quote]
Sarjassamme kuolemattomia lausuntoja.. :D
Eli seurustelee jonkun S:llä alkavan serkun kans.
Sinne meni hyvä mies. :(((
Seurustelee kyllä. Haluaa pitää asian pimennossa ja se hänelle suotakoon.
Mitä hittoa :D Komea mies, tekee hyvää (?) musaa ja haluaa ilmeisesti pitää yksityiselämänsä omana tietonaan.
Ja todellako jotkut av-mammat itkevät hänen peräänsä? Fantasiat ovat toki mukava ja arkea piristävä asia, mutta kannattaisikohan ne pitää erillään todellisuudesta ja poissa av-palstalta...?
[quote author="Vierailija" time="07.05.2013 klo 10:01"]
Mitä hittoa :D Komea mies, tekee hyvää (?) musaa ja haluaa ilmeisesti pitää yksityiselämänsä omana tietonaan.
Ja todellako jotkut av-mammat itkevät hänen peräänsä? Fantasiat ovat toki mukava ja arkea piristävä asia, mutta kannattaisikohan ne pitää erillään todellisuudesta ja poissa av-palstalta...?
[/quote]
Vissiin vähän pipo kiristää?
näpit irti Cheecista! mä haluan olla sen kaa. en usko että hän seurustelee. en ole ap.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2013 klo 09:52"]
[/quote]
Tässä nyt vähän niinku itse kumosit oman lausuntosi! :D
ettei cheek seurustele!?