Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka te lähetätte huuto.net myynnit??

Vierailija
06.05.2013 |

Kuinka lähettää minkäkinlaiset myyntituotteet halvimmin, esimerkiksi joku paita? Olen muutaman kerran huutanut vauvanvaatteita huuto.net kautta, ja saanut ne ihan pienillä postikuluilla (tyyliin 0.9€-1.5€)

Nyt, kun itse myin testinä yhden bodyn, tuli lähettäessä hintaa 3,30?? Ja tänään vein postiin yhden paidan, jonka postikuluiksi tuli 5€?? (Painoi 225g).

Mitä teen väärin, tuntuu että minulle lähetetään ihan järkevillä postikuluilla, mutta itse en tajua kuinka voisi lähettää edes jotain kevyttä järkevään hintaan :O (Tyyliin myyt bodyn eurolla ja joutuisit pyytää ostajalta kolme kertaa enemmän postikuluista??)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ton bodyn aikakin pitäisi ihan kirjeeseen mahtua.

Vierailija
2/9 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Body pitää taitella niin, että mahtuu kirjekuoreen. Pakattuna esim. minigip-pussiin, niin saa tiiviisti ja ilmat pois. Miten ihmeessä sait menemään 3,3e, siis maksikirjeenä. Paksuus todellakin yli 3cm?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika outo hinta tuon painoisesta paidasta. Maksikirjeenäkin sen pitäis painaa yli 250g, jotta siitä vitonen menis.

Vierailija
4/9 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika outo hinta tuon painoisesta paidasta. Maksikirjeenäkin sen pitäis painaa yli 250g, jotta siitä vitonen menis.

Vierailija
5/9 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai sä olet tajunnut noi kirjeen maksimi mitat?

25cm x 40cm x 3cm. Jos jokin noista ylittyy, niin menee maksikirjeenä ja hinta pompsahtaa.

Vierailija
6/9 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirje ja maksikirje pitää pyytää lähettämään toisessa luokassa. Eka luokka on toki kalliimpi ja sen ne postissa laittaa jos et erikseen pyydä. Ja tosiaan kirje  pitää pakata niin että on sen alle 3cm leveä. Minigrip pussilla esim saat ilmat pois jotta menee tarpeeks linttaan, ja sitte kirjekuoreen.

Vierailija
7/9 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjeenä pitäis mennä noin pienet lähetykset, esim. yksi vauvan body tms. Ilmat pois ja taittelet kauniisti kirjekuoreen, ja pyydät laittamaan kakkosluokassa, niin menee kaikista halvimmalla. Maksikirje on yllättävän kallis, ja paketti on sen 7,20 e heti, kun ei mahdu kirjeeseen. Postimaksuja on vaikee tietää etukäteen, mutta niitä oppii, mitä enemmän lähettää. Ja kaikki vanhat kirjekuoret yms. käyttöön, niin ei tartte sellasia ostella sitten postista. 

Vierailija
8/9 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä olet bodyn oikein pakannut, jos posteja meni noin paljon? Johonkin pahvilaatikkoon kuplamuoveihin pakattuna? En pysty käsittää!

Itse saan bodyt AINA lähtemään 0,9 tai 1,4 euron kuluilla, olen lähettänyt varmaan 50 bodya postissa :D Body minigrip-pussiin, ilmat pois, minigrip pussi kirjekuoreen ja postiin! Paino bodyilla on noin 100 grammaa, joskus vähän alle, joskus vähän päälle. Jos alle, niin tosiaan menee 0,9 euron kuluilla. Paidoissa sama juttu, nätisti taittelet sen, laitan isompaan minigrip-pussiin (semmoseen a4 kokoseen), minigrip kirjekuoreen ja kirje postiin. Kulut 0,9 e, 1,4 e tai harvemmin 2,8 e. En ole ikinä lähettänyt paitaa (edes aikuisten koossa) joka menisi 2,8 euron kuluilla, lähes aina kulut 1,4 euroa.

Vierailija
9/9 |
06.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä laita edes minigrip-pusseja, kirjekuoreen vain ja liiman varmistus pakkausteipillä. Jos sen lähetyksen saa tungettua postin laatikosta sisään, niin se kulkee kirjeenä.... kerran olen joutunut keltaisen laatikon edessä nöyrtymään ja kiikuttamaan liian paksun lähetyksen tiskille maksikirjeeksi :)

Jos enempi aikoo postitella, niin kannattaa hommata keittiövaaka, voi laittaa kulut oikein jo ilmoitukseen.

Kirjeenä kulkee mm 100cm farkkutakki :)

Maksikirjeen maksimihinta on 5€, sitten kannattaa siirtyä pakettiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi