Laitatteko puhelimen äänettömälle yöllä?
Laitatteko äänettömälle?,
Miksi laitatte äänettömälle?
Itse on uskalla, kun voi tulla jotain tärkeitä soittoja. Esim läheiseltä hädässä tai vartiointiyhtiöltä, jollen ole kotona.
Mutta töissä yönä häiritsi joku googlemapsin ilmoitus.
Tyttäreni on 18-v ja kännykän orja. Hänelle tulee viestejä yötä päivää, joten laittaa äänettömälle. On vielä huoleton, kun asuu kotona eikä ole vastuussa juuri mistään.
Kommentit (58)
Laitan yleensä lentotilaan yöksi, usein päivälläkin äänettömällä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on niin, että kun koittaa soittaa 3 kerran niin hälyttää.
Tommonen olisi hyvä.
Vierailija kirjoitti:
En edes tiedä mikä mun soittoääni on. Aina pelkkä värinä päällä.
Miksi leikit vaikeasti tavoiteltavaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on niin, että kun koittaa soittaa 3 kerran niin hälyttää.
Tommonen olisi hyvä.
Huawein älä häiritse-tilan asetuksissa on ainakin tämä.
Mulla on äänet päällä vain jos olen töissä (työpuhelut) tai jos muu perhe on eri paikassa kuin itse eli pystyvät ilmoittamaan jos jotain spesiaalia tai muuttuneita suunnitelmia. Siitä lähdetään ettei muilla kuin miehellä tai alaikäisellä tyttärellä ole mulle asiaa keskellä yötä.
N47
Mulla on käytössä Älä häiritse - tila öisin olikohan kymmenestä kuuteen tms. Kaikki merkkiäänet viesteistä, päivityksistä sun muista jäävät silloin pois, mutta saapuvat puhelut soivat normaalisti. Ei ole yhtäkään puhelua kyllä onneksi tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En laita. On äärimmäisen harvinaista että soittoja tai viestejä tulisi yöaikaan. Mutta jos tulee, niin ne on taatusti tärkeitä ja haluan reagoida heti.
Mulla on 2 kaveria, jotka eivät vaan millään muista, että mulla on aina äänet päällä.
Viestejä saattaa tulla yöllä. Hirveen ärsyttävää. Eivät oo kännääjiä ja älykkyys on hyvä. Jossain viiraa, kun eivät vaan opi.
Ei heidän tarvitse sitä oppia tai siitä välittää. Tuo on ihan oma valintasi ja sinun älykkyyttäsi voikin kyseenalaistaa, jos ärsyynnyt asiasta jonka voisit helposti estää.
Vika ei ole kavereissasi vaan sinussa.
Tokkopa poliisista tai sairaalasta ryhdytään soittamaan kolmea kertaa peräkkäin, jos on sattunut jotain jollekin läheiselle.
Tai arvaako naapuri, että pitää soittaa kolmesti, kun huomaa että talonne on tulessa tai auton kimpussa on joku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En laita. On äärimmäisen harvinaista että soittoja tai viestejä tulisi yöaikaan. Mutta jos tulee, niin ne on taatusti tärkeitä ja haluan reagoida heti.
Mulla on 2 kaveria, jotka eivät vaan millään muista, että mulla on aina äänet päällä.
Viestejä saattaa tulla yöllä. Hirveen ärsyttävää. Eivät oo kännääjiä ja älykkyys on hyvä. Jossain viiraa, kun eivät vaan opi.
Ei heidän tarvitse sitä oppia tai siitä välittää. Tuo on ihan oma valintasi ja sinun älykkyyttäsi voikin kyseenalaistaa, jos ärsyynnyt asiasta jonka voisit helposti estää.
Vika ei ole kavereissasi vaan sinussa.
Kaipaan lankapuhelinaikoja kun ihmiset osasivat ihan itse tarkistaa kellon- ja vuorokaudenajan ennen kuin alkoivat rimputella. Yökilkuttajat ovat moukkia ja estän heidän numeronsa välittömästi.
En, koska kusipazka möykkää äänettömälläkin, niin laitan kiinni kokonaan.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin.
Voi tulla puhelu vaikka väärään numeroon ja siihen herää keskellä yötä.
Se olisi todella ikävää, herätä keskellä yöllä, eikä sitten saakaan enää unta uudestaan ja aamulla aikainen ylönousu.
Myös töissä on oma puhelin aina älä häiritse tilassa, kun työssä on työkännykkä.
Miten usein sulle tulee puheluita väärään numeroon ja vielä yöllä. Mulle noin yksi 20 vuodessa.
Miksi tuossa lukee "lähes aina"? Olen 39 ja AINA laitan yöksi äänettömälle.
Itselläni on kännykkä äänetön koko päivän. En jaksa puheluita taikka tekstiviestiäänejä 24/7.
Aina äänettömälle. Jos hädässä voi soittaa minulle, voi soittaa hätänumeroonkin. Aamutyön takia menen myös nukkumaan huomattavasti kavereita aiemmin, tyyliin seitsemän-kahdeksan aikaan. Illalla tullet viestit tarkistan aamulla kun kerkiän ja vastailen niihin, ja joko kaverit eivät herää viestiääniinsä tai osaavat itsekin laittaa kännykät äänettömälle. En minä rupea kaikkien henkilökohtaidia vuorokausirytmejä opettelemaan tai ottamaan ressiä siitä, koska viesteihin voi vastata. Soittelut tapahtuu sotten iltapäivisin, etukäteen sovitusti tai vain äärimmäisen kiireellisissä asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Pidän puhelimen äänettömällä aina. Vastailen viesteihin sitten, kun jaksan kommunikoida ihmisten kanssa. N 41v.
Onneksi et kuulu kavereihini tai jos kuuluisit, niin olisit jo entinen. Jos jollain on sinulle asiaa, haluaa kysyä jotain, kutsua jonnekin, niin sä diivailet vaan etkä vaivaudu vastaamaan kuin ehkä sitten kun jaksat...
En edes ole ottanut selvää miten se laitetaan, mutta puhelimeni on aina keittiön hyllyssä niin en kuule jos se soi yöllä.
Se on aina äänettömällä. Päivisin tulee sen verran usein vilkuiltua, että huomaa kyllä, jos joku on soittanut. En kyllä edes muista milloin olisin saanut puhelun muun kuin myyntipuhelun jostain call centeristä. Viime vuoden puolelle menee. Somesta on ilmoitukset pois päältä muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän puhelimen äänettömällä aina. Vastailen viesteihin sitten, kun jaksan kommunikoida ihmisten kanssa. N 41v.
Onneksi et kuulu kavereihini tai jos kuuluisit, niin olisit jo entinen. Jos jollain on sinulle asiaa, haluaa kysyä jotain, kutsua jonnekin, niin sä diivailet vaan etkä vaivaudu vastaamaan kuin ehkä sitten kun jaksat...
En ole tuo kirjoittaja, mutta veikkaan, että tunne on molemminpuolinen! Kuka diivailee... Muiden ihmisten pitää olla sinulle saatavilla ja käytettävissä aina kun sinä haluat? Huh huh.
En edes tiedä mikä mun soittoääni on. Aina pelkkä värinä päällä.