Kuvaile ikävä herätys jonain aamuna
joka sulle on tapahtunut!
Mun: heräsin 8.59 ja pelästyin että on soitettava pomolle että olen reilusti myöhässä. Se muuttui iloksi kun tajusin että on vapaapäivä.
Kommentit (5)
Se kun herää kissan astmakohtaukseen.
Armeija-aikana näin täysin aidolta vaikuttavaa unta, että olin viikonloppulomalla ja tein ihan normaaleja siihen kuuluvia asioita. Sitten heräsin ja aloin hiljalleen tajuta olevani kasarmin punkassa, seuraavaksi tajusin että oli vasta tiistai ja viimeisenä kelloa katsottuani, että herätykseen on enää 40 minuuttia ja joudun lähteä seikkailemaan vessaan. Harvoin on ollut niin lannistunut olo kuin tuona aamuyönä.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2013 klo 01:09"]
Nukun sängyssä selälläni ja herään varhain aamulla siihen, että vieressäni nukkunut mies on yläpuolellani, tarttuu toisella kädellä ranteistani, nostaa ne pään yläpuolelle, toisella kädellä vetää pikkuhousuni pois tieltä ja tulee minuun.
[/quote]
Tää on raiskaus :(
Nukun sängyssä selälläni ja herään varhain aamulla siihen, että vieressäni nukkunut mies on yläpuolellani, tarttuu toisella kädellä ranteistani, nostaa ne pään yläpuolelle, toisella kädellä vetää pikkuhousuni pois tieltä ja tulee minuun.