Komein mies jonka tiedÀt
Kommentit (9284)
Vierailija kirjoitti:
Oma mies.
Kun on komea ja rakas, nÀyttÀÀ kaikkia muita komeammalta.
NÀin me monet meistÀ tunnemme; omat miehemme ovat parhaat.
Mun miehenikin; hyvÀt geenit espanjalaiselta ÀidiltÀÀn ja hyvÀt geenit myöskin italialaiselta isÀltaan. Komea mies "pÀÀstÀ kantapÀÀhÀn"; lisÀksi hÀn omaa ulospÀinsuuntauvan, elÀvÀisen ja tosi hurmaavan luonteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma mies.
Kun on komea ja rakas, nÀyttÀÀ kaikkia muita komeammalta.NÀin me monet meistÀ tunnemme; omat miehemme ovat parhaat.
Mun miehenikin; hyvÀt geenit espanjalaiselta ÀidiltÀÀn ja hyvÀt geenit myöskin italialaiselta isÀltaan. Komea mies "pÀÀstÀ kantapÀÀhÀn"; lisÀksi hÀn omaa ulospÀinsuuntauvan, elÀvÀisen ja tosi hurmaavan luonteen.
Eli myönnÀt ettÀ suomalainen ei voi olla komea.
Loiri oli komein. Hurmasi nuoret naiset vielÀ vanhanakin.
Sai polvet aivan veteliksi.
tuntuu ettÀ kauneus on katsojan silmÀssÀ. jotain loireja :D
Noista suurinta osaa en tiedÀ, mutta Rautavaaran tiedÀn.
Ja sen pienen talon preerialta isÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma mies.
Kun on komea ja rakas, nÀyttÀÀ kaikkia muita komeammalta.NÀin me monet meistÀ tunnemme; omat miehemme ovat parhaat.
Mun miehenikin; hyvÀt geenit espanjalaiselta ÀidiltÀÀn ja hyvÀt geenit myöskin italialaiselta isÀltaan. Komea mies "pÀÀstÀ kantapÀÀhÀn"; lisÀksi hÀn omaa ulospÀinsuuntauvan, elÀvÀisen ja tosi hurmaavan luonteen.Eli myönnÀt ettÀ suomalainen ei voi olla komea.
Tottakai suomalainen mies voi olla myöskin miellyttÀvÀn nÀköinen; mun kohtaloksi nyt vain osui tÀmÀ komea etelÀn mies.
Nick Jonas, Jonas Brothersista
2000-luvun alun Till Lindemann, siis livenÀ. SiitÀ hÀkellyttÀvÀ nÀky ettÀ vaikka tiesi miehen komeaksi aina sitÀ ulkonÀköÀ hÀmmÀstyi.
Chace Crawford, nÀyttelijÀ USA
Brad Pitt ja erityisesti leffassa Thelma ja Luise.
Tomi MetsÀketo