Komein mies jonka tiedät
Kommentit (10077)
Vierailija kirjoitti:
Oma mies.
Kun on komea ja rakas, näyttää kaikkia muita komeammalta.
Näin me monet meistä tunnemme; omat miehemme ovat parhaat.
Mun miehenikin; hyvät geenit espanjalaiselta äidiltään ja hyvät geenit myöskin italialaiselta isältaan. Komea mies "päästä kantapäähän"; lisäksi hän omaa ulospäinsuuntauvan, eläväisen ja tosi hurmaavan luonteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma mies.
Kun on komea ja rakas, näyttää kaikkia muita komeammalta.Näin me monet meistä tunnemme; omat miehemme ovat parhaat.
Mun miehenikin; hyvät geenit espanjalaiselta äidiltään ja hyvät geenit myöskin italialaiselta isältaan. Komea mies "päästä kantapäähän"; lisäksi hän omaa ulospäinsuuntauvan, eläväisen ja tosi hurmaavan luonteen.
Eli myönnät että suomalainen ei voi olla komea.
Loiri oli komein. Hurmasi nuoret naiset vielä vanhanakin.
Sai polvet aivan veteliksi.
tuntuu että kauneus on katsojan silmässä. jotain loireja :D
Noista suurinta osaa en tiedä, mutta Rautavaaran tiedän.
Ja sen pienen talon preerialta isän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma mies.
Kun on komea ja rakas, näyttää kaikkia muita komeammalta.Näin me monet meistä tunnemme; omat miehemme ovat parhaat.
Mun miehenikin; hyvät geenit espanjalaiselta äidiltään ja hyvät geenit myöskin italialaiselta isältaan. Komea mies "päästä kantapäähän"; lisäksi hän omaa ulospäinsuuntauvan, eläväisen ja tosi hurmaavan luonteen.Eli myönnät että suomalainen ei voi olla komea.
Tottakai suomalainen mies voi olla myöskin miellyttävän näköinen; mun kohtaloksi nyt vain osui tämä komea etelän mies.
Nick Jonas, Jonas Brothersista
2000-luvun alun Till Lindemann, siis livenä. Siitä häkellyttävä näky että vaikka tiesi miehen komeaksi aina sitä ulkonäköä hämmästyi.
Chace Crawford, näyttelijä USA
Brad Pitt ja erityisesti leffassa Thelma ja Luise.
Tomi Metsäketo