Komein mies jonka tiedÀt
Kommentit (10076)
Clint Eastwood ja Bruce Willis nuorina ja keski-ikÀisinÀ
Moni nĂ€yttelijĂ€tyyppi komistunut ja miehistynyt 35 - 40 ikĂ€vuoden jĂ€lkeen... Harrison Ford, George Clooney, Matthew McConaughey, Hugh Jackman... Nuoret miesnĂ€yttelijĂ€t, vaikka komeita/kauniita olisivatkin, ovat vielĂ€ omien itsensĂ€ raakileita eivĂ€tkĂ€ niin kiinnostavia vielĂ€. Joku muu voi tykĂ€tĂ€, mutta minĂ€ en đ
Kuningatar Elisabetilla oli vanhoilla pÀivillÀÀnkin paljon silmÀniloa ympÀrillÀÀn, kuten Major Thompson. MinÀkin valitsisin komeimmat vartijat ja avustajat.
Vierailija kirjoitti:
Moni nĂ€yttelijĂ€tyyppi komistunut ja miehistynyt 35 - 40 ikĂ€vuoden jĂ€lkeen... Harrison Ford, George Clooney, Matthew McConaughey, Hugh Jackman... Nuoret miesnĂ€yttelijĂ€t, vaikka komeita/kauniita olisivatkin, ovat vielĂ€ omien itsensĂ€ raakileita eivĂ€tkĂ€ niin kiinnostavia vielĂ€. Joku muu voi tykĂ€tĂ€, mutta minĂ€ en đ
Riippuuhan se siitĂ€kin, minkĂ€ ikĂ€inen itse on. đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ex mies, pitkÀ komea mies, kauniit silmÀt ja paksu tukka. Harmi ettÀ luonne olikin sitten paska, nÀin yksinkertaisesti sanottuna.
Kauniilla miehillÀ on ruma sielu, tietÀÀ vanha sanontakin.
Ja hiljaiset ovat aina sarjamurhaajia. :D
No on komea Joel Harkimo nyt TTK:ssa
Jan Andersson. Mtv3 uutisista
Brandon Flowers, The Killersien laulaja.
Tuon lÀhemmÀksi tÀydellistÀ miestÀ ei pÀÀse.
Se lÀÀkĂ€ri Poirot-sarjassa "TeetĂ€ kolmelle" on unelmamieheni. En edes tĂ€ysin osaa eritellĂ€, ettĂ€ miksi koen hĂ€net niin viehĂ€ttĂ€vĂ€nĂ€ niin ulkoisesti kuin kĂ€ytökseltÀÀnkin. PitĂ€isi ottaa selvÀÀ, ettĂ€ kuka on nĂ€yttelijĂ€ đ pelkÀÀn vain, ettĂ€ hĂ€n on liian hyvĂ€ nĂ€yttelemÀÀn, todellisuudessa on ihan erilainen ja kuvani tĂ€stĂ€ mieleen jÀÀneestĂ€ ihannemiehestĂ€ jotenkin murtuu :D
MistÀhÀn löytÀisin elÀvÀstÀ elÀmÀstÀ sellaisen miehen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Itse huomasin, ettĂ€ tyttönĂ€/teininĂ€ ihastuin Star Wars-leffan Mark Hamiltoniin, mutta kun aikuistuin ja tulin naiseksi, niin Harrison Ford kiehtoi enemmĂ€n. Ihan selvĂ€ kuvio, viattoman oloinen, poikamainen, ei-seksuaalisesti uhkaava Luke Skywalker viehĂ€tti teiniĂ€ ja miehekĂ€s Han Solo taas aikuista naista. Peruspsykologiaa đ
Ben Whishaw, Petri Raivio, Lenny Kravitz, Paul Newman, Jared Leto, Ewan McGregor, Evan Dando, Kari VÀÀnÀnen nuorena, Antti Hurskainen, Pentti Saarikoski nuorena, Eero Melasniemi, Tapio Rautavaara, Kurt Cobain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Itse huomasin, ettĂ€ tyttönĂ€/teininĂ€ ihastuin Star Wars-leffan Mark Hamiltoniin, mutta kun aikuistuin ja tulin naiseksi, niin Harrison Ford kiehtoi enemmĂ€n. Ihan selvĂ€ kuvio, viattoman oloinen, poikamainen, ei-seksuaalisesti uhkaava Luke Skywalker viehĂ€tti teiniĂ€ ja miehekĂ€s Han Solo taas aikuista naista. Peruspsykologiaa đ
Uuups! Taisikin olla Mark Hamill eikĂ€ Mark Hamilton. Nimikin jo unohtunut đ€Ł
Vierailija kirjoitti:
Johnny Depp on edelleen komea. Karisma ja charmi on vanhemmiten vain lisÀÀntynyt.
Muoviset kiiltokuvapojat ovat erikseen.
On kyllÀ nykyÀÀn plösö. RyypÀnnyt ja narkannut ulkonÀkönsÀ. Pullanaama ja pyöreÀ chubby vartalo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brad Pitt, aivan tÀydellinen komistuu vanhetessaan
On myös komea sekÀ pitkÀtukkaisena ettÀ lyhyttukkaisena. Esim Fight Club ja Seven. Myös uusimmissa todella kuuma.
On. Tom Hardy ja Brad Pitt on mun suosikit.
Komeintahan on mahdoton sanoa, mutta yksi joka on painunut mieleen komeudellaan on Dominic Purcell.
Ehdottomasti Tom Hardy ! UlkonÀkö ja hÀnen miehekÀs ÀÀni! Ai ettÀ.