Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Komein mies jonka tiedät

Vierailija
08.07.2020 |

Jenry Bejarano. Tsekatkaa kuvat😚

Kommentit (9284)

Vierailija
641/9284 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti Tom Hardy ! Ulkonäkö ja hänen miehekäs ääni! Ai että.

Vierailija
642/9284 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clint Eastwood ja Bruce Willis nuorina ja keski-ikäisinä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/9284 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni näyttelijätyyppi komistunut ja miehistynyt 35 - 40 ikävuoden jälkeen... Harrison Ford, George Clooney, Matthew McConaughey, Hugh Jackman... Nuoret miesnäyttelijät, vaikka komeita/kauniita olisivatkin, ovat vielä omien itsensä raakileita eivätkä niin kiinnostavia vielä. Joku muu voi tykätä, mutta minä en 😏

Vierailija
644/9284 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuningatar Elisabetilla oli vanhoilla päivilläänkin paljon silmäniloa ympärillään, kuten Major Thompson. Minäkin valitsisin komeimmat vartijat ja avustajat.

Vierailija
645/9284 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henry Cavill.

Vierailija
646/9284 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni näyttelijätyyppi komistunut ja miehistynyt 35 - 40 ikävuoden jälkeen... Harrison Ford, George Clooney, Matthew McConaughey, Hugh Jackman... Nuoret miesnäyttelijät, vaikka komeita/kauniita olisivatkin, ovat vielä omien itsensä raakileita eivätkä niin kiinnostavia vielä. Joku muu voi tykätä, mutta minä en 😏

Riippuuhan se siitäkin, minkä ikäinen itse on. 🙂

Vierailija
647/9284 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ex mies, pitkä komea mies, kauniit silmät ja paksu tukka. Harmi että luonne olikin sitten paska, näin yksinkertaisesti sanottuna.

Kauniilla miehillä on ruma sielu, tietää vanha sanontakin.

Ja hiljaiset ovat aina sarjamurhaajia. :D

Vierailija
648/9284 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on komea Joel Harkimo nyt TTK:ssa

Vierailija
649/9284 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonathan Rhys Meyers

Vierailija
650/9284 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarja Halonen

Vierailija
651/9284 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunkku Charles

Vierailija
652/9284 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jan Andersson. Mtv3 uutisista

Vierailija
653/9284 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brandon Flowers, The Killersien laulaja.

Tuon lähemmäksi täydellistä miestä ei pääse.

Vierailija
654/9284 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lääkäri Poirot-sarjassa "Teetä kolmelle" on unelmamieheni. En edes täysin osaa eritellä, että miksi koen hänet niin viehättävänä niin ulkoisesti kuin käytökseltäänkin. Pitäisi ottaa selvää, että kuka on näyttelijä 😅 pelkään vain, että hän on liian hyvä näyttelemään, todellisuudessa on ihan erilainen ja kuvani tästä mieleen jääneestä ihannemiehestä jotenkin murtuu :D

Mistähän löytäisin elävästä elämästä sellaisen miehen

Vierailija
655/9284 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Itse huomasin, että tyttönä/teininä ihastuin Star Wars-leffan Mark Hamiltoniin, mutta kun aikuistuin ja tulin naiseksi, niin Harrison Ford kiehtoi enemmän. Ihan selvä kuvio, viattoman oloinen, poikamainen, ei-seksuaalisesti uhkaava Luke Skywalker viehätti teiniä ja miehekäs Han Solo taas aikuista naista. Peruspsykologiaa 🙂

Vierailija
656/9284 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ben Whishaw, Petri Raivio, Lenny Kravitz, Paul Newman, Jared Leto, Ewan McGregor, Evan Dando, Kari Väänänen nuorena, Antti Hurskainen, Pentti Saarikoski nuorena,  Eero Melasniemi,  Tapio Rautavaara, Kurt Cobain

Vierailija
657/9284 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Itse huomasin, että tyttönä/teininä ihastuin Star Wars-leffan Mark Hamiltoniin, mutta kun aikuistuin ja tulin naiseksi, niin Harrison Ford kiehtoi enemmän. Ihan selvä kuvio, viattoman oloinen, poikamainen, ei-seksuaalisesti uhkaava Luke Skywalker viehätti teiniä ja miehekäs Han Solo taas aikuista naista. Peruspsykologiaa 🙂

Uuups! Taisikin olla Mark Hamill eikä Mark Hamilton. Nimikin jo unohtunut 🤣

Vierailija
658/9284 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johnny Depp on edelleen komea. Karisma ja charmi on vanhemmiten vain lisääntynyt.

Muoviset kiiltokuvapojat ovat erikseen.

On kyllä nykyään plösö. Ryypännyt ja narkannut ulkonäkönsä. Pullanaama ja pyöreä chubby vartalo.

Vierailija
659/9284 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Brad Pitt, aivan täydellinen komistuu vanhetessaan

On myös komea sekä pitkätukkaisena että lyhyttukkaisena. Esim Fight Club ja Seven. Myös uusimmissa todella kuuma.

On. Tom Hardy ja Brad Pitt on mun suosikit.

Vierailija
660/9284 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeintahan on mahdoton sanoa, mutta yksi joka on painunut mieleen komeudellaan on Dominic Purcell.