Komein mies jonka tiedät
Kommentit (9284)
Moni näyttelijätyyppi komistunut ja miehistynyt 35 - 40 ikävuoden jälkeen... Harrison Ford, George Clooney, Matthew McConaughey, Hugh Jackman... Nuoret miesnäyttelijät, vaikka komeita/kauniita olisivatkin, ovat vielä omien itsensä raakileita eivätkä niin kiinnostavia vielä. Joku muu voi tykätä, mutta minä en 😏
Kuningatar Elisabetilla oli vanhoilla päivilläänkin paljon silmäniloa ympärillään, kuten Major Thompson. Minäkin valitsisin komeimmat vartijat ja avustajat.
Vierailija kirjoitti:
Moni näyttelijätyyppi komistunut ja miehistynyt 35 - 40 ikävuoden jälkeen... Harrison Ford, George Clooney, Matthew McConaughey, Hugh Jackman... Nuoret miesnäyttelijät, vaikka komeita/kauniita olisivatkin, ovat vielä omien itsensä raakileita eivätkä niin kiinnostavia vielä. Joku muu voi tykätä, mutta minä en 😏
Riippuuhan se siitäkin, minkä ikäinen itse on. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ex mies, pitkä komea mies, kauniit silmät ja paksu tukka. Harmi että luonne olikin sitten paska, näin yksinkertaisesti sanottuna.
Kauniilla miehillä on ruma sielu, tietää vanha sanontakin.
Ja hiljaiset ovat aina sarjamurhaajia. :D
Brandon Flowers, The Killersien laulaja.
Tuon lähemmäksi täydellistä miestä ei pääse.
Se lääkäri Poirot-sarjassa "Teetä kolmelle" on unelmamieheni. En edes täysin osaa eritellä, että miksi koen hänet niin viehättävänä niin ulkoisesti kuin käytökseltäänkin. Pitäisi ottaa selvää, että kuka on näyttelijä 😅 pelkään vain, että hän on liian hyvä näyttelemään, todellisuudessa on ihan erilainen ja kuvani tästä mieleen jääneestä ihannemiehestä jotenkin murtuu :D
Mistähän löytäisin elävästä elämästä sellaisen miehen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Itse huomasin, että tyttönä/teininä ihastuin Star Wars-leffan Mark Hamiltoniin, mutta kun aikuistuin ja tulin naiseksi, niin Harrison Ford kiehtoi enemmän. Ihan selvä kuvio, viattoman oloinen, poikamainen, ei-seksuaalisesti uhkaava Luke Skywalker viehätti teiniä ja miehekäs Han Solo taas aikuista naista. Peruspsykologiaa 🙂
Ben Whishaw, Petri Raivio, Lenny Kravitz, Paul Newman, Jared Leto, Ewan McGregor, Evan Dando, Kari Väänänen nuorena, Antti Hurskainen, Pentti Saarikoski nuorena, Eero Melasniemi, Tapio Rautavaara, Kurt Cobain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Itse huomasin, että tyttönä/teininä ihastuin Star Wars-leffan Mark Hamiltoniin, mutta kun aikuistuin ja tulin naiseksi, niin Harrison Ford kiehtoi enemmän. Ihan selvä kuvio, viattoman oloinen, poikamainen, ei-seksuaalisesti uhkaava Luke Skywalker viehätti teiniä ja miehekäs Han Solo taas aikuista naista. Peruspsykologiaa 🙂
Uuups! Taisikin olla Mark Hamill eikä Mark Hamilton. Nimikin jo unohtunut 🤣
Vierailija kirjoitti:
Johnny Depp on edelleen komea. Karisma ja charmi on vanhemmiten vain lisääntynyt.
Muoviset kiiltokuvapojat ovat erikseen.
On kyllä nykyään plösö. Ryypännyt ja narkannut ulkonäkönsä. Pullanaama ja pyöreä chubby vartalo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Brad Pitt, aivan täydellinen komistuu vanhetessaan
On myös komea sekä pitkätukkaisena että lyhyttukkaisena. Esim Fight Club ja Seven. Myös uusimmissa todella kuuma.
On. Tom Hardy ja Brad Pitt on mun suosikit.
Komeintahan on mahdoton sanoa, mutta yksi joka on painunut mieleen komeudellaan on Dominic Purcell.
Ehdottomasti Tom Hardy ! Ulkonäkö ja hänen miehekäs ääni! Ai että.