Komein mies jonka tiedÀt
Jenry Bejarano. Tsekatkaa kuvatđ
Kommentit (10237)
Norjassahan noita salskeita urheilijakomistuksia riittÀÀ! Kuten nyt vaikkapa Nils Jakob Hoff, Therese Johaugin maailmanmestari-soutajasulho
Tutustuin itse hiljattain hollantilaiseen musiikkiartistiin Ummet Ozcaniin. Normaalisti pidĂ€n blondeista, mutta hĂ€n on todella viehĂ€ttĂ€vĂ€. https://www.tiktok.com/@ummetozcantiktok/video/7128388348825177350?is_fâŠ
Kai se on vÀhÀn se valtakin, joka kiihottaa, mutta kaikesta poliittisesta toiminnasta huolimatta Vladimir Putin on ihan tajuttoman kuuma, edelleen, vaikka on jo yli kuudenkymmenen.
Vaikea sanoa komein. NÀyttelijÀ Rock Hudson oli tosi komea ennenkuin sairaus alkoi nÀkyÀ. Myös Tony Curtis.
Robin Packalén. Komein ja ihanin ihminen. Niin miellyttÀvÀ, ettÀ ei voi olla toista. Lahjakas, epÀitsekÀs, luonnon lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Jeesus Kristus.
EntÀpÀ suomalainen Sir Christus? SiinÀ oli cool kaveri ja kitaristi, ja olen siis itse ihan heteromies.
Valitettavasti hÀn on jo poistunut keskuudestamme.
Vierailija kirjoitti:
Viime yönÀ katselin Uskollisen puutarhurin ja Ralph Fiennes on kyllÀ minulle ihan omaa luokkaansa! Ihan jopa Hollywoodin mittapulla en ole elÀessÀni nÀhnyt toista yhtÀ puoleensavetÀvÀÀ miestÀ.
Niin totta , ja nyt niin miellyttÀvÀn hymyilevÀ ilme ja olemus teki hÀnelle oikeutusta, kun ei ollut esim. se synkkÀ "punainen lohikÀÀrme" -moodi pÀÀllÀ.
Kroatialaissyntyinen sellisti Stephen Hauser on namupala, Clint Eastwood nuorempana, Elvis, Pierce Brosnan... kyllÀ komeita miehiÀ riittÀÀ!
Vierailija kirjoitti:
Bertil Espegren. Norjalainen malli.
TÀtÀ miestÀ voi ihailla esimerkiksi Coca Colan mainoksessa. Youtubeen hakusanaksi coca cola jacket required ja sitten ihastelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Norjassahan noita salskeita urheilijakomistuksia riittÀÀ! Kuten nyt vaikkapa Nils Jakob Hoff, Therese Johaugin maailmanmestari-soutajasulho
VielÀkö mammat muistaa muuan Geir Moenin? Jonnet ei muista.
Vierailija kirjoitti:
Elvis, Damiano David, Robin Packalen
Damiano on kyllÀ lurkin nÀköinen..
Tom Wlaschiha