Komein mies jonka tiedät
Kommentit (9278)
Alexander Kilde,Norjalainen syöksylaskija.
Norjassahan noita salskeita urheilijakomistuksia riittää! Kuten nyt vaikkapa Nils Jakob Hoff, Therese Johaugin maailmanmestari-soutajasulho
Norjasta jälleen,Johann Olav Koss,pikaluistelija.
Tutustuin itse hiljattain hollantilaiseen musiikkiartistiin Ummet Ozcaniin. Normaalisti pidän blondeista, mutta hän on todella viehättävä. https://www.tiktok.com/@ummetozcantiktok/video/7128388348825177350?is_f…
Kai se on vähän se valtakin, joka kiihottaa, mutta kaikesta poliittisesta toiminnasta huolimatta Vladimir Putin on ihan tajuttoman kuuma, edelleen, vaikka on jo yli kuudenkymmenen.
Vaikea sanoa komein. Näyttelijä Rock Hudson oli tosi komea ennenkuin sairaus alkoi näkyä. Myös Tony Curtis.
Robin Packalén. Komein ja ihanin ihminen. Niin miellyttävä, että ei voi olla toista. Lahjakas, epäitsekäs, luonnon lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Jeesus Kristus.
Entäpä suomalainen Sir Christus? Siinä oli cool kaveri ja kitaristi, ja olen siis itse ihan heteromies.
Valitettavasti hän on jo poistunut keskuudestamme.
Vierailija kirjoitti:
Viime yönä katselin Uskollisen puutarhurin ja Ralph Fiennes on kyllä minulle ihan omaa luokkaansa! Ihan jopa Hollywoodin mittapulla en ole eläessäni nähnyt toista yhtä puoleensavetävää miestä.
Niin totta , ja nyt niin miellyttävän hymyilevä ilme ja olemus teki hänelle oikeutusta, kun ei ollut esim. se synkkä "punainen lohikäärme" -moodi päällä.
Kroatialaissyntyinen sellisti Stephen Hauser on namupala, Clint Eastwood nuorempana, Elvis, Pierce Brosnan... kyllä komeita miehiä riittää!
Vierailija kirjoitti:
Bertil Espegren. Norjalainen malli.
Tätä miestä voi ihailla esimerkiksi Coca Colan mainoksessa. Youtubeen hakusanaksi coca cola jacket required ja sitten ihastelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Norjassahan noita salskeita urheilijakomistuksia riittää! Kuten nyt vaikkapa Nils Jakob Hoff, Therese Johaugin maailmanmestari-soutajasulho
Vieläkö mammat muistaa muuan Geir Moenin? Jonnet ei muista.
Vierailija kirjoitti:
Elvis, Damiano David, Robin Packalen
Damiano on kyllä lurkin näköinen..
Edesmennyt Sammy Babitzin . Jyrki 69 😍
Tom Wlaschiha