Komein mies jonka tiedÀt
Kommentit (10438)
Pertti Sveholm!
Edelleen, kalju ja vatsa ei haittaa.
Michele Morrone: https://lastfm.freetls.fastly.net/i/u/ar0/2bb4381e03c0ff38394fe01c50944⊠Huh, tulee hiki kun katsoo NetflixistÀ hÀnen elokuviaan....
Tauno Palo: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/d5/21/6a/d5216af6609bef4⊠Ja olihan Tauno nyt kuumis.
Tapio Rautavaara: https://tapiorautavaara.net/wp-content/uploads/2018/04/Tapio-Rautavaara⊠Tapio oli MIES.
Henry Cavill: https://netflixjunkie.com/wp-content/uploads/2022/08/wp1940087-1140x600⊠Henkka on söpö.
Sam Heughan: https://www.instyle.com/thmb/wHI9l9SFmwg2Ox8Ngq7PJPiS5ok=/2000x1000/filâŠ
Vierailija kirjoitti:
Michele Morrone: https://lastfm.freetls.fastly.net/i/u/ar0/2bb4381e03c0ff38394fe01c50944⊠Huh, tulee hiki kun katsoo NetflixistÀ hÀnen elokuviaan....
Tauno Palo: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/d5/21/6a/d5216af6609bef4⊠Ja olihan Tauno nyt kuumis.
Tapio Rautavaara: https://tapiorautavaara.net/wp-content/uploads/2018/04/Tapio-Rautavaara⊠Tapio oli MIES.
Henry Cavill: https://netflixjunkie.com/wp-content/uploads/2022/08/wp1940087-1140x600⊠Henkka on söpö.
Sam Heughan: https://www.instyle.com/thmb/wHI9l9SFmwg2Ox8Ngq7PJPiS5ok=/2000x1000/filâŠ
Mulla ei ainakaan aukea tuo Sam-linkki, joten kokeillaas tĂ€tĂ€: https://parade.com/.image/ar_1:1%2Cc_fill%2Ccs_srgb%2Cfl_progressive%2CâŠ
-Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vladimir Putin
Lenin oli komeampi.
Puhumattakaan Rasputinista.
Teinityttöjen idoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vladimir Putin
Lenin oli komeampi.
Stalin oli komein!
Vierailija kirjoitti:
Ville Valo, Normus Reedan, Brian Molko, Kurt Cobain, Bill Corgan. Jep, tykkÀÀn ysÀrin androgyyneistÀ vielÀkin! Joskus harvoin nÀkee enÀÀ tuollaisia.
ompa jÀnnÀ. nykyÀÀn kaikki nuoret miehet on tommosia
kun syövÀt huonosti ja pienellÀ rahalla elÀvÀt
Vierailija kirjoitti:
Jeesus Kristus.
Laita kuvalinkki, niin arvioidaan?
No just tÀnÀ aamuna sanoin miehelleni, ettÀ olet kyllÀ komein ja seksikkÀin mies jonka ikinÀ tiedÀn ja niin se kyllÀ on.
Komein mies jonka itse nÀin noin 20v sitten oli, kun olin työharjoittelija nahkapuodilla ja sinne kÀveli sellainen pitkÀ nahkatakkinen mies. Oli pitkÀt ruskeat hiukset ja silmÀlasit. Ajattelin vaan miten komea mies siinÀ oli. VielÀkin tulee mieleen vuosienkin jalkeen kun mietin kuka on komein mies jonka olen nÀhnyt.
David Bowie. Harmi kun kuoli koska oli niin upea ja rakastin siksikin kun osasi tehdÀ hyviÀ biisejÀ + esittÀÀ ne.
Gettomasa