Komein mies jonka tiedÀt
Kommentit (9285)
Suomalaiset miehet harvoin komeita. Suomalaiset on vÀrittömiÀ ja heikot hiukset. Suomalainen mies kaljuuntuu tosi usein.Suomessa on jokunen komea julkkis esim.Tommi Korpela joka ei ole kaunis vaan tosi maskuliininen komistus. Lauri TÀhkÀkin on miehisen komea.
Jake ei ole tavis. SillÀ on sielukkaat kasvot ja kauniit silmÀt mutta ihmiset nÀkee eritavoin toisen ulkonÀön.Moni nainen hehkuttaa Bratt BittiÀ. MinÀ taas nÀen hÀnessÀ taviksen.
Makuja on monia kirjoitti:
Jake ei ole tavis. SillÀ on sielukkaat kasvot ja kauniit silmÀt mutta ihmiset nÀkee eritavoin toisen ulkonÀön.Moni nainen hehkuttaa Bratt BittiÀ. MinÀ taas nÀen hÀnessÀ taviksen.
Olen toi joka kehaisi Ralph FiennesiÀ. Minulle hÀnen silmÀt on ihan maagiset. Jake myös komea. Brad BittissÀ en ole ikinÀ nÀhnyt mitÀÀn ihmeellistÀ. En ulkonÀöltÀÀn enkÀ varsinkaan nÀyttelijÀnÀ jos hÀntÀ vertaa Ralphiin tai Jakeen. Suorastaan törkeÀÀ ettÀ Bitt on silti voittanut kaksi Oscaria kun taas Fiennes tai Gyllenhaal ei yhtÀkÀÀn. Naurettavaa touhua!
Vierailija kirjoitti:
Useiden naisten mukaan Mika Moring. En ymmÀrrÀ.
Ei ne naiset ihastuneet Mikan ulkonÀköön, vaan hÀnen karismaansa.
Vierailija kirjoitti:
Makuja on monia kirjoitti:
Olen toi joka kehaisi Ralph FiennesiÀ. Minulle hÀnen silmÀt on ihan maagiset. Jake myös komea. Brad BittissÀ en ole ikinÀ nÀhnyt mitÀÀn ihmeellistÀ. En ulkonÀöltÀÀn enkÀ varsinkaan nÀyttelijÀnÀ jos hÀntÀ vertaa Ralphiin tai Jakeen. Suorastaan törkeÀÀ ettÀ Bitt on silti voittanut kaksi Oscaria kun taas Fiennes tai Gyllenhaal ei yhtÀkÀÀn. Naurettavaa touhua!
Se on Brad Pitt ei Bitt!
MaskuliinisistÀ pitÀvÀ kirjoitti:
Suomalaiset miehet harvoin komeita. Suomalaiset on vÀrittömiÀ ja heikot hiukset. Suomalainen mies kaljuuntuu tosi usein.Suomessa on jokunen komea julkkis esim.Tommi Korpela joka ei ole kaunis vaan tosi maskuliininen komistus. Lauri TÀhkÀkin on miehisen komea.
No ei hvetissĂ€ Korpela tai TĂ€hkĂ€, molemmat kuin kirveellĂ€ huonosti veistettyjĂ€ ja TĂ€hkĂ€ltĂ€ puuttuu vain sarvet ja hĂ€ntĂ€ đč. Harvat Suomalaiset miehet on komeita.
Ihan ok kuvaa paremmin Suomen tarjontaa tai lÀhinnÀ sen puutetta miehissÀ
Joonas KönttÀ nyt vÀlikysymyskeskustelussa. On hot. Kuten myös Matias MÀkynen.
Ensio Itkonen on todella komea mies, missÀ silmÀ levÀnnyt vuosikymmeniÀ.
MaskuliinisistÀ pitÀvÀ kirjoitti:
Suomessa pilvin pimein tosi komeita miehiÀ. Aivan uskomatonta. PÀivittÀin kyllÀ nÀkyy.
TÀmÀ ketju on laiton 1.1.2023
muistakaas se
Vierailija kirjoitti:
Nuori Harrison Ford
https://i.redd.it/ig86njl50k9y.jpg
Oliko takaa-ajettu?
On hyvÀ nÀyttelijÀ mutta ulkonÀöltÀÀn minun silmÀÀn hauskannÀköinen tavis. Mutta makuasioitahan nÀmÀ ovat kauneus on katsojan silmÀssÀ.