Komein mies jonka tiedÀt
Kommentit (9285)
Onpa alkeellinen palsta kun ei voi liittÀÀ kuvia đź
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti Ralph Fiennes. Persoonana en meinaa saada selvÀÀ mikÀ on miehiÀÀn mutta ulkonÀöltÀÀn ei voisi olla enempÀÀ minun makuun. Toisaalta on kertonut kÀrsivÀnsÀ vakavasta ahdistuksesta mikÀ meinaa vÀlillÀ muuttua jopa paniikiksi. TÀmÀ varmaan selittÀÀ sen miksi on yleensÀ todella ystÀvÀllisen ja ujohkon oloinen julkisuudessa mutta vÀlillÀ on hÀtÀÀntyneen nÀköinen kuin peura ajovaloissa.
Tarkoitat varmaan ettÀ oli joskus kolmekymmentÀ vuotta sitten?
Ei ainakaan kukaan kilometrin sÀteellÀ.
Otto K ranni. Toimarit kiihottaa mua. Valta ja raha!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti Ralph Fiennes. Persoonana en meinaa saada selvÀÀ mikÀ on miehiÀÀn mutta ulkonÀöltÀÀn ei voisi olla enempÀÀ minun makuun. Toisaalta on kertonut kÀrsivÀnsÀ vakavasta ahdistuksesta mikÀ meinaa vÀlillÀ muuttua jopa paniikiksi. TÀmÀ varmaan selittÀÀ sen miksi on yleensÀ todella ystÀvÀllisen ja ujohkon oloinen julkisuudessa mutta vÀlillÀ on hÀtÀÀntyneen nÀköinen kuin peura ajovaloissa.
Itseasiassa en. Katselin juuri netflixistÀ leffan The Dig ja melkein ihanampi kuin Englantilaisessa potilaassa. PitÀnyt vartalostaan huolta ja hÀnellÀ on vaan kasvonpiirteet mitkÀ on just eikÀ melkein mun makuun. Varsinkin hÀnen silmÀt on aivan erityisen kauniit. Ja miehekÀs nenÀ. Kauniit kÀdet.
SitÀpaitsi kolmekymmentÀ vuotta sitten olin itse vielÀ vaipoissa;)
HeteromiehenÀ tÀytyy sanoa, ettÀ 80-luvun Don Johnson Miami Vice ajoilta on komein tietÀmÀni mies ainakin kasvoiltaan. Jos saisi valita itselleen tÀydelliset kasvot, niin siinÀ olisi malli.
Olihan tuo myös maailman luokan offshore venekuski, eikÀ niissÀ nÀyttelijÀnlahjoissakaan valittamista ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa en. Katselin juuri netflixistÀ leffan The Dig ja melkein ihanampi kuin Englantilaisessa potilaassa. PitÀnyt vartalostaan huolta ja hÀnellÀ on vaan kasvonpiirteet mitkÀ on just eikÀ melkein mun makuun. Varsinkin hÀnen silmÀt on aivan erityisen kauniit. Ja miehekÀs nenÀ. Kauniit kÀdet.
HÀn oli Jutun loppussa niin kuuma kun ne pani menemÀÀn Julianne Mooren kanssa ettÀ mietin hetkittÀin olisiko parasta jÀttÀÀ leffa kesken ennenkuin multa rÀjÀhtÀÀ niin ylÀ kuin ÀlÀpÀÀkin.
Vierailija kirjoitti:
Onpa alkeellinen palsta kun ei voi liittÀÀ kuvia đź
Miksi minÀkÀÀn en saanut tÀnne liitettyÀ komean miehen kuvaa? Onneksi en ole ihan ainoa, jolta kuvan liittÀminen ei onnistu. Muihin ketjuihin olen liittÀnyt videoklippejÀ mutta en valokuvia.
Benicio Del Toro
Lee Soo-Hyuk
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
The Dig on mun hyvÀn mielen elokuva. Laitan sen usein pyörimÀÀn kun en meinaa saada unta mutta siinÀ on niin rauhallinen tunnelma ettÀ nukahdan. Alku on aivan ihana mutta se keksitty romanssi jonkun serkun jota ei oikeasti ollut edes olemassa Lilly Colinsin vÀlillÀ oli kyllÀ ihan turhanpÀivÀinen.
Vaihtelee, maailma on komeita miehiÀ tÀynnÀ :)
Useiden naisten mukaan Mika Moring. En ymmÀrrÀ.
NÀin sen eilen ti yllÀttÀin työpaikallani. J.
Edelleen niin komea... mun salainen uneni ja sydÀmeni kaivattu....edelleen.
Joo Antonio oli komea,nyt upea on espanjalainen Migel-Angel Silvestre ,42v,todella upea mies.
Fran Perea.