Komein mies jonka tiedät
Kommentit (9285)
Taylor John Smith, oli pääosassa elokuvassa Suon villi laulu ja telkussa la 17.12.2022 You get me leffassa.
FBI Special Agent Matt Simmons= Daniel Henney. Hot!
Tom Hiddleston. Mikä hymy ja tanssi!
Ikävä kyllä nuo teidän julkkis komistukset eivät välttämättä ole kovin häävejä livenä. Tv vääristää ja lehtien kuvat käsiteltyjä.
Kuka mikäkin ruipelo tai huonoryhtinen yms
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä nuo teidän julkkis komistukset eivät välttämättä ole kovin häävejä livenä. Tv vääristää ja lehtien kuvat käsiteltyjä.
Täällä mainituista olen tavanaut työni takia livenä Tom Bradyn, Hugh Grantin, Ralph Fiennesin ja Jon Hammin. Voin sanoa että he olivat kaikki luonnossa vielä komeampia kuin kuvissa.
Vierailija kirjoitti:
No ei ainakaan noi komeat Urheilijat.
Severi Saarinen on musta aika komea, mutta naurattaa aina vähän sen ig, kun tuntuu itsekin tykkäävän aika paljon omasta naamastaan. :D
Will Arnett ja Ralph Fiennes. Niillä on äänetkin niin miehekkäät että voi pojat!
Oma maa -leffan Konsta Laakso nousi eilen mun top10:iin!
Vierailija kirjoitti:
Will Arnett ja Ralph Fiennes. Niillä on äänetkin niin miehekkäät että voi pojat!
Arnettilla on kyllä ihana ääni;D Kannattaa katsoa Netfliksistä Pojack Horseman ja hänellä on vissiin podcast Mika Häkkisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin tässä kuvassa Tapio Rautavaara.
https://www.hs.fi/kulttuuri/kirja-arvostelu/art-2000002600291.html
Ei voi kyllä mies komeampi olla.
Voipas, minä minä!
Pomoni. Mikä hymy!