Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Absolutistit: Mitä alkoholitonta tilaatte baarissa?

Vierailija
05.05.2013 |

Tällainen kysymys nousi mieleen viimeisen käyntini jälkeen. Tiskin tungoksessa en saanut päähäni kuin "kokis" jota sitten tuli korvistakin muutaman jälkeen.

Mitä muuta alkoholitonta voi tilata kuin kokis/sprite/jaffa/ tuoremehu?

Oluesta en tykkää muutenkaan joten alkoholiton olut ei innosta (myydäänkö sitä edes baareissa?)

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usein antanut vapaat kädet drinkin tekoon, ainoana vaatimuksena että se on alkoholiton.

Vierailija
2/24 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

karpalomehua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy baareissa. Miksi kävisin?

Vierailija
4/24 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 21:12"]

Olen usein antanut vapaat kädet drinkin tekoon, ainoana vaatimuksena että se on alkoholiton.

[/quote]

Sama täällä, kun ei kahvia voi kovin paljon juoda. Neloselle: Minä lähden esim. työporukoiden kanssa tms. Mielellään ne noita drinksuja tekevät ja saavat vähän katettakin, ei ne halpoja ole. 

Vierailija
5/24 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokis ja sprite. Mehua tosiaan voisi pyytää jos olisi vähän nälkä jo?

Vierailija
6/24 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia

Vierailija
7/24 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholiton drinkki. Yleensä ovat samaa hintaluokkaa kuin limut

Vierailija
8/24 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä, alkoholitonta olutta, siideriä tai viiniä, alkoholiton cocktail (mojito on erinomainen alkottomana). Talvella kylmällä ilmalla teetä tai kaakaota. Kesällä jääteetä tai kylmää minttuteetä  Erilaisia mehuja.

Vierailija
9/24 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 21:14"]

[/quote]

Tapaamassa kavereita, miehen kanssa treffeillä, tanssimassa, kuuntelemassa musiikkia, juhlissa, yksin lukemassa lehteä, töiden jälkeen rentoutumassa, shoppailun lomassa huilaamassa...

Vierailija
10/24 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin pyytää esim jonkun hyvän drinkin alkoholittomana, tai sitten kokista limellä,se on lempparini :)

Vierailija
11/24 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kovasti mm. karpalomehusta ja vissystä, johon pyydän tilkan sitruunamehua. Jos on riehakas seurue, niin otan kahvin tai energiajuoman, että jaksan mesota toisten kanssa. Eräässä edemenneessä baarissa oli järjettömän hyvää alkoholitonta siideriä, sitä meni helposti pullotolkulla. 

Vierailija
12/24 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 21:31"]

[/quote]

Tapaamassa kavereita, miehen kanssa treffeillä, tanssimassa, kuuntelemassa musiikkia, juhlissa, yksin lukemassa lehteä, töiden jälkeen rentoutumassa, shoppailun lomassa huilaamassa...

[/quote]

Minä kävin viimeksi kanssa kuuntelemssa livebändiä. Saa kai musiikkia mennä kuuntelemaan, vaikkei juo?

Vierailija
13/24 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en ymmärrä, miksi absolutistina menisin baariin.

Vierailija
14/24 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole absolutisti, mutta jos olen kuskina tai jotain niin yleensä sanon "tee joku kiva raikas alkoholiton drinksu" ja hyvää on yleensä tullut

Vierailija
15/24 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä.Kiitos ideoista, kivoja on tullut!

En viitsi jäädä yksin kotiin, jos muu porukka on lähdössä baariin ja on kiva fiilis. Lisäksi käyn silloin tällöin keikoilla tai vaikka hohtokeilaamassa.

Hassu ajatus, että baarissa käytäisiin vain juomassa viinaa:)

Vierailija
16/24 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilaan ihan vain soodavettä sitruunalla.

Olisi kiva maistella kaikkia holittomia drinksuja, mutten oikein viihdy sellaisissa "paremmissa paikoissa" missä sellaisia väsätään vaan rennommat kaljabaarit ovat se minun juttuni, ja niissä usein ei ole cocktail-aineksia.

Ja juu, tykkään räkälöistä vaikka absolutisti olenkin. Ei se automaattisesti tarkoita tikkua poikittain perseessä jos ei viina maistu :)

Vierailija
17/24 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vichy-Russian, sopivan hapokas ja raikas.

Vierailija
18/24 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 21:36"]

Mäkään en ymmärrä, miksi absolutistina menisin baariin.

[/quote]

Eikö sulla ole kavereita jotka haluaa käydä baareissa? Et koskaan käy kuuntelemassa musiikkia?Tanssimassa, laulamassa karaokea? Ei huvita istua iltaa miehen ja ystävien kanssa muualla kuin kotona?

Vierailija
19/24 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoisesti olet kysymyksen asettanut; miksi luulet, että vain absolutistit tilaavat alkoholitonta baarissa?

En ole absolutisti mutta olen tilannut useasti alkoholitonta (enkä ole ollut raskaana, kuskina, tai liian päissäni tilatakseni olutta..) ja vastaan silti: soodavesi, limut, vesi sitruunalla, mehut, alkoholittomat drinkit, Tonic water, kahvi/tee.

Vierailija
20/24 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

olet umpimielinen idiootti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän