Kaunein nainen jonka tiedät?
Kommentit (5207)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ariana Grande ehdottomasti.
Veikkaan että alapeukuttajat on niitä jotka sanovat esim. Sara Sieppi, Sanna Marin, Susanna Laine, Therese Johaug, Salma Hayek, Jennifer Lopez, Natalia Portman.. jne, eli näitä taviksia ja yli nelikymppisiä.
Itse olen ainakin ihan nuori nainen, mutta mielestäni Grandella on liian ”tehdyt” kasvot. Hän on tehnyt paljon leikkauksia ja muutoksia kasvoihinsa. On toki nyt kaunis, mutta ei läheskään yhtä kaunis kuin vaikka mainistsemasi Portman tai Sieppi, joiden kasvot ovat olleet erityisen kauniita ilman muokkauksiakin.
Vierailija kirjoitti:
Aika lailla kyllä valkoihoiset naiset yliedustettuina.
He ovat omaan silmääni kauneimpia :) Mitäs siihen sanot? Eikös jokaisella saa olla oma mieltymyksensä millaisiin naisiin/miehiin vain?
Vierailija kirjoitti:
Instalinkit on suht turhia kun ei ne avaudu ihmiselle jolla ei ole instaa. Etsikää mieluummin sellainen kuva, joka on kaikille linkistä nähtävissä.
Hommaa insta niin elämä helpottuu
Amaia Salamanca, espanjalainen näyttelijä. Varsinkin näytellessään sarjassa Grand Hotel.
Vierailija kirjoitti:
Venäläinen kehonrakentaja Nataliya Amazonka (Nataliya Kuznetsova)
Linkatkaa joku
https://instagram.com/nataliya.amazonka?utm_medium=copy_link
Ole hyvä.
Minä, miksei se näkynyt jo. Olen saman miehen kanssa ollut jo vuodesta 1984, olin 17 ja hän 19, rakastuttiin ja äsken sanoi jotta olen kaunein nainen. Äitini halusi minusta missi mutten lähtenyt kisoihin koskaan ja äidille se oli pettymys. Mutta saimme maailman kauneimman tyttären joka on nyt aikuinen perheenäiti. No, elämä on mennyt kivasti vaikken olekaan se miss Suomi tai muuta.
Vierailija kirjoitti:
Minä, miksei se näkynyt jo. Olen saman miehen kanssa ollut jo vuodesta 1984, olin 17 ja hän 19, rakastuttiin ja äsken sanoi jotta olen kaunein nainen. Äitini halusi minusta missi mutten lähtenyt kisoihin koskaan ja äidille se oli pettymys. Mutta saimme maailman kauneimman tyttären joka on nyt aikuinen perheenäiti. No, elämä on mennyt kivasti vaikken olekaan se miss Suomi tai muuta.
Pitää paikkansa. Minulla on kaunis tytär ja hyvännäköinen poika. Molemmat ovat perineet vihreät silmäni, poika hymykuoppani.
Jean Seberg lyhyine hiuksineen.
Heather Graham
Denise Richards
Megan Fox
Marlene Dietrich
Anya Taylor-Joy
Eräs saappaita käyttävä feministi psykologi. Eräs biisi tuo mieleeni hänen tyylinsä ja muotonsa <3
Angela Merkel, tuo jakkupukuinen voimatanttara 🤩😍
Chrissy Teigen
Andie MacDowell
Go_A Shumin laulaja
Natalie Portman
Stephanie Seymor
Pahoittelut, jos tuli kirjoitusvirheitä☺
Cobie Smulders