Kaunein nainen jonka tiedät?
Kommentit (5206)
Vierailija kirjoitti:
Angelika.Elokuvissa joskus -80 luvulla oli Ranskalainen nainen.Kato youtubesta ,vaikka Angelika ja Sulttaani ,niin näet 👍
Juu ihan kiva, mutta kauniimpia löytyy pilvin pimein.
Yritä myöhemmin uudelleen.
Barbara Bach
Kate Moss
Anya T-Joy
Christy Turlington
Sharon Tate
Annika Saarikko. Sopivasti lihava ja nätit kasvot.
Kauneus, mitä se on teidän mielestänne?
Klassinen, eteerinen kauneus? Seksikkyys? Persoonallisuus? Söpöys?
Kate Beckinsale aivan 100% varmasti. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Hyvät perät.
Pamela Anderson silloin kun hän oli Tommy Leen kanssa. Nainen hehkuu ollessaan sen oikean vierellä ja kemiat on kohdillaan eli on tiettyä vetovoimaa naisen ja miehen välillä. Sama koskee ketä tahansa naista.
Vierailija kirjoitti:
Minulle kauneus on yhdistelmä kauneutta ja seksikkyyttä sekä lämpöä. Kauneudella en tarkoita pikkusieviä kasvoja tai eteerisyyttä vaan isoja silmiä, kaunista suuta, jonkinlaista näyttävyyttä ja aistillisuutta kasvojen osalta. Vartalo voisi olla naisellinen, mutta ei feikki tai överi. Lämpö ja loiste lisänä.
Vierailija kirjoitti:
Sanna on kun mollamaija, pelästyneen näköinen riisikeppi.
Täällä on niin a löllyköitä niin tottakai kaunis hyväroppanen saa katelliset panettelmaan.!
Cameron Diaz elokuvassa Sekaisin Marista. Varmaan roolikin vaikuttaa, mutta tämä on jäänyt ikuisiksi ajoiksi kyllä mieleeni.
Tämän ylen uutisjutun pääkuvan etualalla oleva nainen on kyllä kaunein, minkä olen hetkeen nähnyt. Ihan mielettömän suloinen.
Vierailija kirjoitti:
kaikki seuraavista: Tarja Halonen, Annika Saarikko, Elina Valtonen, Krista Kiuru tai Paula Risikko
kyllä kaikki näistä saa minun punttiini säpinää
Entä Kristiina Halkola?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kaikki seuraavista: Tarja Halonen, Annika Saarikko, Elina Valtonen, Krista Kiuru tai Paula Risikko
kyllä kaikki näistä saa minun punttiini säpinää
Sulla on ERITTÄIN HUONO naismaku. Sori vaan. Muttei minkäänlaista estetiikan tajua. Miksi tykkäät lihavista ja taviksen näköisistä?
T. Nainen
No tuostahan puuttuu vielä Ulla Tapaninen 😁
Tässä on kyllä upea typy, nam nam 😋