Kaunein nainen jonka tiedät?
Kommentit (5204)
Minä. Hoikka, sopusuhtainen vartalo, tuuheat hiukset, symmetriset kasvonpiirteet, luonnostaan täyteläiset huulet, valkoiset hyvin hoidetut hampaat jne. Nuoren näköinenkin. Olen kaunein tuntemani ihminen mutta myös erittäin älykäs.
Oma vaimo, ollut jo 33v. Taitaa olla loppuun saakka.
M63v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä kuin muutkin Sanna Marinin ihailijat. Kaunis, raikas ja luonnollinen. Edustava!
Tässä kysyttiin kuitenkin kuka on kaunein tietämäsi nainen. Ei taatusti ole Marin, kaukana siitä. Tällaiset kommentit kuulostavat ihan joltain propagandalta.
Hah! En voi olla tarttumatta kommenttiisi! Kauneus on katsojan silmässä ja mieltymykset aina henkilökohtaisia. Se/ hän mitä / ketä sinä pidät kauniina ei välttämättä ole sitä valtavirran mielestä. Olisi tosi outoa jos esim. sinä saisit määritellä kuka on kaunis.
Itse olen samaa mieltä Sanna Marinin kauneudesta hänen faniensa kanssa. Kaunis, raikas ja luonnollinen.
Olen ollut sitä itsekin nuorempana, mutta kauneus on katoavaista. Nyt olen vain luonnollinen.
Vierailija kirjoitti:
Agnetha Fältskog (ABBA)
Frida kauniimpi , korkeat poskipäät!
Vierailija kirjoitti:
Minä. Hoikka, sopusuhtainen vartalo, tuuheat hiukset, symmetriset kasvonpiirteet, luonnostaan täyteläiset huulet, valkoiset hyvin hoidetut hampaat jne. Nuoren näköinenkin. Olen kaunein tuntemani ihminen mutta myös erittäin älykäs.
Ja vaatimattomin : D
Charlotte Le Bon yksi kauneimmista.
Edesmennyt oopperalaulajatar Anna Moffo.
Kauneus ja kauheus on katsojan silmissä. Ei tule mieleen yhtään tosikaunista naista. Omalla tavallaan viehättäviä taas on paljonkin, vaikkapa Päivi Räsänen vanhemman polven naisista. Nuoret menettävät kauneutensa nopeasti, mutta pakkelilla, skalpellilla ja silikonilla saadaan kuorta muokattua, ja varmasti kaikki kauniiksi tituleeratut ovat näitä kyborgeja. Luonnonkauniit varmasti harvinaisuuksia.
Ranskalainen näyttelijä Emmanuelle Béart nuorena
Hedy Lamarr. Tosin ei enää ole elävien kirjoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Agnetha Fältskog (ABBA)
Frida kauniimpi , korkeat poskipäät!
Agnethalla parempi pe ba
Aivan mahdoton kysymys. Vähän kuin lempiruokaa kysyisi - hyviä, erilaisia, ruokia on niin monia, että eihän niitä voi keskenään laittaa paremmuusjärjestykseen.