Kaunein nainen jonka tiedät?
Kommentit (5233)
Vierailija kirjoitti:
Tarja Halonen
vähintään missi ainesta
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin
päivän paras vitsi
Olavi kirjoitti:
Sanna Marin
hirviän näkönen vielä pahemman näköinen olisi ilman pakkelia
Mun kaveri, jonka olen tuntenut jo lukioajoilta. Blondi ja sinisilmäinen, ihanan söpöt kasvonpiirteet. Todella hoikka, mutta silti samalla kurvikas. Kuvauksellinen ja elegantti, älyttömän kaunis profiili ja hymy.
Yleensä en edes tykkää blondeista, mutta mun kaveri tekee poikkeuksen.
Maailman kaunein on tietenkin Eeva, ensimmäinen nainen. Kaiken äitiyden alku ja juuri. Kantaäiti. Häntä sulokkaampaa ja ihanampaa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mul iha noi samat!!! Sara ja Henny!!!
Oon itteki kurvikas, tykkään kurveista ja seuraan Sieppii ja Harjusolaa Instas ja kerra luuli siel Saraa Hennyks. Ja taas päivasto ku Henny veti meikkivides meikit ja ripset ym. nii oli nii Siepi näköne jotta!!! Ehdottomasti mu mielest kauneimmat naiset ketä on!!!'
Pitää viel sanoo et numero 3000, on uskomatont et ollaa molemmat löydetty toi yhdennäkösyys!!!4
Henny on mies XD
Ja paremman näköinen kuin 99% naisista XD
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti Emmi Peltonen. Sen lisäksi hän on ihana ihminen ja lahjakas urheilija.
Vähän erilaisen käsityksen oon saanut tuosta ihanuudesta? Isukki on kyllä komea ollut.
Ritva Santavuori on upea nainen parhaassa iässä, kaunis niin sisäisesti kuin ulkoisestikin.
Aivan ehdottomasti Kaia Gerber.
Räppärin Draken vaimo Sophie Brussaux. Ensin nopeasti Katsoin että Sofia Belorf siinä.
Lidijaa kävin katsomassa Youtubesta ja on kyllä laulutaidon lisäksi SEXY!!!