Kaunein nainen jonka tiedät?
Kommentit (5208)
Vierailija kirjoitti:
Iiris Suomela
Jotain rajaa ironiassakin.
monet ihailemani naiset on kauniita, heitä löytyy ihan ystävistä, esikuvista ja muusikoista. kauneinta ihmisessä on sisäinen kauneus. hyvä sydän ja kaunis kohtelias käytös toisia kohtaan. persoonallisuus joka säteilee ja hyvyys joka resonoi muissakin.
Sanna Marin on oikeasti tosi kaunis, ei "vain" poliitikoksi kaunis. Livenä menee ihan filmitähdestä ulkonäön puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidija Bacic Lille...on super kaunis ja laulaa hyvin!!! Kurvit kohdallaan!!!
Huh huh mikä pakkaus Lidija onkaan:)) Täytyy tosiaan sanoo että on naisella kurvit kohillaan!
No onpa kuuma pakkaus Lidija! Ja osaa myös laulaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apuvaaaaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidija Bacic Lille...on super kaunis ja laulaa hyvin!!! Kurvit kohdallaan!!!
Tää Lidija on niin kuin kauniimpi versio Jennifer Lopezista, niin muodollisesti kuin lauluäänessä. Mutta ennen kaikkea muodollisesti, siitähän tässä ketjussa kuitenkin kysymys!
Ehdottomasti kaunein nainen on Lidija.
Lidija Bacic on aidolla tavalla kaunis ja seksikäs!
No piti ihan käydä katsomassa Lidijaa kun niiiiiiin kehuttu. On kyllä pakkaus, namnam!!!
musta toi Lidija on ihan ku narkki versio jostain.. ei pahal.🤣
No laulaa ei osaa mutta sexy
Lidija Bacic Lille, ja kun Youtubeen laittaa "Shock" niin wauhhhhhh!
Lidijan biisi Radi Radi Radi "kehrää kuumemmin":))
Lidijan kaikki videot YouTubessa on mun suosikkeja! Joskus "kuuntelen" ilman ääntäkin Lidijan musiikkia:))
Lidija Bacic on kaunein, olen nähnyt livenäkin ja on niiiiiiiiiiiiin ihgu;)) muodot kohdillaan!
No on kyllä upea nainen tää Lidija Bacic Lille!!!
Tuossa kun kakkoselta tuli äsken Arctic air-sarjan jakso niin tuli mieleen että Pascale Hutton on todella kaunis naisnäyttelijä siitä sarjasta. Suomessa varmaan tunnetumpi Sydämen kutsumus -sarjasta jossa on ollut tuon jälkeen.
Sanna Nielsen Allsång på Skansen. On niin kaunis, osaa laulqa ja vielä niin hyvä juontaja. Olen kade ruotsalaisille.
Vierailija kirjoitti:
Gisele B
juuri eroamassa Tom Bradysta joten sulla saattaisi olla mahiksia nyt lähteä piirittämään häntä!
Sinä. Ei vaan ihan oikeasti. Todennäköisesti jo ulkonäössäsi on jotain niin ainutlaatuista, että SINÄ olet minulle tyrmäävän kaunis. Kiitos sinulle. :)
Vierailija kirjoitti:
Sinä. Ei vaan ihan oikeasti. Todennäköisesti jo ulkonäössäsi on jotain niin ainutlaatuista, että SINÄ olet minulle tyrmäävän kaunis. Kiitos sinulle. :)
Ur a winner <3
Herttuatar Catherine