Kaunein nainen jonka tiedät?
Kommentit (5208)
Mä en viitsi edes tänne kirjoittaa, kuka on mielestäni kaikkein kaunein nainen. Hän on yksi suomalainen laulaja. Kun kommentteja on näin paljon tässä ketjussa, voi hyvinkin olla, että hänet on mainittu moneen kertaan. Mutta jos ei olisi, en haluaisi, että hänen ulkonäköään aletaan haukkumaan sen vuoksi, että hänen nimensä tänne kirjoittaisin. Että joutuisi kuulemaan, että täällä lukee sivukaupalla sitä, miten on vääränlainen nenä, tai paksut jalat tai huono kampaus tai mitä haukkuja täällä nyt heti aina joka ketjussa nyt kirjoitetaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en viitsi edes tänne kirjoittaa, kuka on mielestäni kaikkein kaunein nainen. Hän on yksi suomalainen laulaja. Kun kommentteja on näin paljon tässä ketjussa, voi hyvinkin olla, että hänet on mainittu moneen kertaan. Mutta jos ei olisi, en haluaisi, että hänen ulkonäköään aletaan haukkumaan sen vuoksi, että hänen nimensä tänne kirjoittaisin. Että joutuisi kuulemaan, että täällä lukee sivukaupalla sitä, miten on vääränlainen nenä, tai paksut jalat tai huono kampaus tai mitä haukkuja täällä nyt heti aina joka ketjussa nyt kirjoitetaankaan.
Mun mielestä kaunein nainen ei edes saanut jäädä koko ketjuun. On korealainen laulaja ja näyttelijä ja hän tuli itselleni tutuksi Bulgasal: Immortal Souls -sarjasta. Hahmo siinä sarjassa hän on Kim Hwa-yeon.
Kauneus lähtee sisältä, ei tekoripsistä tai implanteista ym. tekojutuista.
Hygienia hoidettu hammaskalustoa myöten.
Hiukset terveet, puhtaat ja hänelle sopiva malli tai luonnollisesti annettu kasvaa.
Kantaa itseään rennon ryhdikkäästi. Kävelee itsevarmasti ilman kipittelyä tai harppomista.
Reilu katsekontakti, muttei kuitenkaan petomaisen tuijottava... Aitoa hymyä usein. Ystävällinen ja kohtelias. Eläin ja lapsirakas. Tekee mielellään eettisesti kestäviä valintoja. Kaunis käyttäytyy kauniisti...
Jostain syystä ihailen mm. Anistonia, Lady Gagaa, Dianaa, Jenni Haukiota, Catherine Zeta-Jones, Jane Fonda, Elisabeth Taylor, Marilyn Monroe, Brigitte Bardot... (Olen myös tyytyväinen omaa ulkonäkööni, kuinka moni muu täällä on?? Puhutaan itsellemme kauniisti <3 ) https://www.iltalehti.fi/kauneus/a/2016080121986460
En nyt jaksa miettiä onko kaunein, mutt kärkipäässä kuitenkin on luonnonkaunis ja sädehtivä Kiira Korpi.
Suvi Teräsniska ja Jenni Vartiainen
Turhimpia ketjuja tällä palstalla.
Brigitte Bardot -ja Jumala loi naisen.
Mamita kirjoitti:
Kauneus lähtee sisältä, ei tekoripsistä tai implanteista ym. tekojutuista.
Hygienia hoidettu hammaskalustoa myöten.
Hiukset terveet, puhtaat ja hänelle sopiva malli tai luonnollisesti annettu kasvaa.
Kantaa itseään rennon ryhdikkäästi. Kävelee itsevarmasti ilman kipittelyä tai harppomista.
Reilu katsekontakti, muttei kuitenkaan petomaisen tuijottava... Aitoa hymyä usein. Ystävällinen ja kohtelias. Eläin ja lapsirakas. Tekee mielellään eettisesti kestäviä valintoja. Kaunis käyttäytyy kauniisti...
Jostain syystä ihailen mm. Anistonia, Lady Gagaa, Dianaa, Jenni Haukiota, Catherine Zeta-Jones, Jane Fonda, Elisabeth Taylor, Marilyn Monroe, Brigitte Bardot... (Olen myös tyytyväinen omaa ulkonäkööni, kuinka moni muu täällä on?? Puhutaan itsellemme kauniisti <3 ) https://www.iltalehti.fi/kauneus/a/2016080121986460
No kun kerran kysyt oletko tyytyväinen omaan ulkonäköösi niin en ole vaan olen neanderthalilainen ja mies. Ei tuu kauneuspalkintoja.
vaimoni on kaunein nainen jonka tiedän, ketään muuta en ole 24 vuoteen päässyt koskettelemaan ja nussimaan, heti jos joku toinen tulísi koittamaanm niin voin vaihtaa mielipidettäni
Sara Sieppi ja Henny Harjusola. Nyt kun Sara on saanut vähän lisää kurveja ja muotoja ja vaalentanut hiuksia ja Henny taas hiukan tummentanut, niin nää kaks naista menis vaikka sisaruksista.
Molemmilla samanlainen olemus, kun ovat oikein kunnolla tälläytyneet hiuksia myöden. Oo la laa. Mulla kyllä silmä lepää näis kahdessa daamissa.
Siis mul iha noi samat!!! Sara ja Henny!!!
Oon itteki kurvikas, tykkään kurveista ja seuraan Sieppii ja Harjusolaa Instas ja kerra luuli siel Saraa Hennyks. Ja taas päivasto ku Henny veti meikkivides meikit ja ripset ym. nii oli nii Siepi näköne jotta!!! Ehdottomasti mu mielest kauneimmat naiset ketä on!!!
Vierailija kirjoitti:
Siis mul iha noi samat!!! Sara ja Henny!!!
Oon itteki kurvikas, tykkään kurveista ja seuraan Sieppii ja Harjusolaa Instas ja kerra luuli siel Saraa Hennyks. Ja taas päivasto ku Henny veti meikkivides meikit ja ripset ym. nii oli nii Siepi näköne jotta!!! Ehdottomasti mu mielest kauneimmat naiset ketä on!!!
'
Pitää viel sanoo et numero 3000, on uskomatont et ollaa molemmat löydetty toi yhdennäkösyys!!!4
Katri Kulmuni on hehkeän kaunis aito suomalainen nainen.
Oma vaimo, hän on kaunis sisältä ja ulkoa.
Mimosa Willamo
Jennifer Lawrence