Kaunein nainen jonka tiedät?
Kommentit (5208)
Töissä on eräs valtavan kaunis nainen. Miehet eivät pysty keskittymään työntekoon. Itsellänikin on aiheuttanut miehisen reaktion ja sitten töistä ei tule mitään...
Claudia Cardinale (mm Huuliharppukostaja eli Once Upon a Time in West).
Se nainen joka hyväksyy minut sellaisena kuin olen.
Ihan mies olen itse,
Miehen puolikkaissa "Kandi', näyttelijä oli joku April. Oli tosi kaunis, jopa Berta ihastui siihen😀
Esim. Angelina Jolie vanhemmiten, Susanna Laine, Sanna Marin ja Catherine Zeta Jones nuorempana.
Blake Lively on tosi kaunis. Ja hänessä on sitä jotain. Miksei häntä ole vielä mainittu.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se teidän asia ole mitä kukin tekee iholleen.
Ei tietenkään mutta itselläni on nuorena otettu hyvin vaatimaton tatska mutta nyt 55-vuotiaana näyttää tosi puistattavan rupsahtaneelta.
Vierailija kirjoitti:
Blake Lively on tosi kaunis. Ja hänessä on sitä jotain. Miksei häntä ole vielä mainittu.
Mä taas oon sitä mieltä, että Scarlett Johansson on jumalainen. En tajua miten Ryan Reynolds otti sen jälkeen jonkun basic bitch Blake Livelyn, jolle on vielä tehty joku 20 plastiikkakirurgista operaatiota. Blake on ihan ok näköinen, mutta ei erottuisi rivistä kun siihen laitettaisiin perus amerikkalaisia blondeja. Scarlettissa on sensuellia salamyhkäisyyttä ja tulista luonnetta.
Saga Vanninen