Kaunein nainen jonka tiedät?
Kommentit (5208)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apuvaaaaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lidija Bacic Lille...on super kaunis ja laulaa hyvin!!! Kurvit kohdallaan!!!
Tää Lidija on niin kuin kauniimpi versio Jennifer Lopezista, niin muodollisesti kuin lauluäänessä. Mutta ennen kaikkea muodollisesti, siitähän tässä ketjussa kuitenkin kysymys!
Ehdottomasti kaunein nainen on Lidija.
Lidija Bacic on aidolla tavalla kaunis ja seksikäs!
No piti ihan käydä katsomassa Lidijaa kun niiiiiiin kehuttu. On kyllä pakkaus, namnam!!!
musta toi Lidija on ihan ku narkki versio jostain.. ei pahal.🤣
No laulaa ei osaa mutta sexy
Lidija Bacic Lille, ja kun Youtubeen laittaa "Shock" niin wauhhhhhh!
Lidijan biisi Radi Radi Radi "kehrää kuumemmin":))
Aina vaan peilissäni keekoilee ;-)
Therese Johaug, simpsakka taskuveenus!
Yhtä kauneinta on aika vaikea nimetä, mutta esim. Amy Adams on kyllä meikäläisen mieleen esim. Nocturnal Animalsissa. Etenkin tuo tumma silmämeikki uhhuh :) .https://www.youtube.com/watch?v=fMI8KPdB68c
Jani kirjoitti:
Yhtä kauneinta on aika vaikea nimetä, mutta esim. Amy Adams on kyllä meikäläisen mieleen esim. Nocturnal Animalsissa. Etenkin tuo tumma silmämeikki uhhuh :) .https://www.youtube.com/watch?v=fMI8KPdB68c
Minulla menee aina Amy Adams ja Ava Addams sekaisin.
Claudia Schiffer ja Kate Moss
Minä. En minä niin naurettava ole että alan kuvailemaan tässä itseäni. Minä se olen, piste.
Oma vaimo, kaunis kaikin tavoin.
Minä en pidä ketään kauniimpana kuin itseäni sehän on selvä. Minulla on hyvä itsetunto. Minä olen kaunein nainen jonka tiedän.
Minun naisystävistäni ei kukaan ole ollut kaunein nainen jonka tiedän eikä tule olemaan seuraavakaan.
Sehän on täysin subjektiivista. Se jota yleisesti pidetään kauneimpana ei minun mielestäni ole kaunein.
Vierailija kirjoitti:
Vappu Pimiä: touhukas, iloinen, puhelias, hymyilevä, muodokas.
Mutta että kaunis?
Voisin sanoa esim. Kate Beckinsale on aika kuumaa kamaa, Eva Longoria tietty ja miksei Scarlett Johansson vaikken blondeista pidäkään sillai.
Gina Lollobrigida