Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaista hoitoa olet saanut mielenterveysongelmiin?

Vierailija
05.05.2013 |

Minkälaista apua olet saanut mielenterveysongelmiisi? Lääkkeitä, terapiaa, sähköshokkihoitoja? Oletko ollut psykiatrisessa sairaalassa sairautesi vuoksi? Oletko ollut saamaasi hoitoon tyytyväinen ja onko se parantanut oloasi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole saanut minkäänlaista. yksikseen sinnittelen edelleen soskun rahallisella tuella.

Vierailija
2/9 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kärsinyt lievästä masennuksista vuosia. Lääkkeeksi lääkäri määräsi neuroleptejä, joista on ollut paljon apua. Sairaalassa en ole koskaan ollut. Sopivan lääkityksen ansiosta vointini on tällä hetkellä hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkitystä ja terapiaa, molemmat ovat olleet hyviä, asia on takanapäin ja hoito auttoi hyvin

Vierailija
4/9 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile itsehoitoa. Luonnollisia vitamiineja isoja annoksia.

Vierailija
5/9 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielialalääkettä vaan ja sanotaan, että suru on Suomessa aina läsnä. Suomi on Suomi.

Vierailija
6/9 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kokeilin lääkkeitä, terapiaa ym. hoitoja. Lopulta sain lobotomian, joka tehosi hyvin. Nyt voin hyvin.

Vierailija
7/9 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sepä se on.

Vierailija
8/9 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen saanut vain keskusteluapua. lääkkeet jätin kun sivuvaikutukset olivat niin kaameat.

Vierailija
9/9 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie olen saanut lääkkeitä, terapiaa ja sähköä. Oikein mistään ei ole ollut hyötyä. Vaikeaa masennusta sairastan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi