Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neonväriset farkut - voiko kolmekymppinen enää pitää?

Vierailija
05.05.2013 |

Noitajan on nyt kaupat pullollaan.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voi, mutta en ole nähnyt vielä yhtäkään tyttöä/naista, joka näyttäisi noissa hyvältä. Vaatii tooodella paljon vartalolta noi kirkkaan siniset, vihreet tai pinkit farkut.

Vierailija
2/21 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 18:18"]

Toki voi, mutta en ole nähnyt vielä yhtäkään tyttöä/naista, joka näyttäisi noissa hyvältä. Vaatii tooodella paljon vartalolta noi kirkkaan siniset, vihreet tai pinkit farkut.

[/quote]

hmm.. Mun mielestä noi kyl näyttää melko hyvältä kenen päällä tahansa, makuasia..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pinkit farkut ja olen 37.

En kyllä ymmärrä mitä hittoa ne muka vaatii vartalolta pelkän värin vuoksi?

Vierailija
4/21 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 18:13"]

Jos ei haittaa että parikymppiset tulee sitten iskemään, niin miksei...

[/quote]

Kuka pitää tietyn värisiä farkkuja ja odottaa, että joku tulee iskemään? Kiitos vaan, mutta olen varattu enkä odota, että kukaan iskee missään eikä ainakaan housujen värin takia.

Vierailija
5/21 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42 ja ostin juuri tennarit ja vihreät värifarkut.

Vierailija
6/21 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa vielä mullakin kolmenkympin kriisi. :D Oi kultainen nuoruus!

t. 40+ täti

Vierailija
7/21 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mulla on ja olen yli 40 :-) 

Tän ikäisenä on mukavaa kun on itsevarmuutta kertyny se  verran ettei yhtään kiinnosta mitä Marko tai kaverit ajattelee. Tykkään itse ja se riittää!

Vierailija
8/21 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka miettii mitä pukea ylleen iän mukaan? Oma tyyli on oma tyyli, on ikää sitten paljonko tahansa. Voi hyvän tähden, menkää ja nähkää maailmalla jossa mummelit käyttävät neonpinkkiä ja leopardia ja viis veisaavat muiden mielipiteistä. Ne on vaan vaatteita, ei 30v. mikään mummo muutenkaan ole, saati että pitäisi pukeutua "mummomaisesti". Itse en osaa kuvitella että mummoiässäkään koskaan pukeutuisin mummomaisesti, todennäköisesti ehkä käytännöllisemmin ja siistimmin mutta ei tuota ongelmaa hyppiä lyhyessä hameessa tai glitterkengissä kolmekymppisenäkään. Katsokaa nyt naiset vaikka maailmantähtiä kuten Jennifer Lopez, Beyonce, Naomi Campbell, Kate Moss jnejne. Rohkeasti päälle mitä tahtoo ja muista viis, kerran täällä eletään. Ne on vaan neonväriset farkut sentään:)

Vierailija
9/21 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkkaanväriset farkut tekee väkisinkin lihavamman näköiseksi. Jos siis vartalo on todellakin hoikka, niin sitten voi harkita. Ehkä ei niitä kaikista kirkuvimpia kuitenkaan (eivät näytä hyvältä kellään). Ja ne lohenpunaiset saa kans unohtaa, kauempaa näyttää, kuin kulkisi ilman housuja, kun jollain on sellaiset jalassa. Iällä ei niinkään ole väliä kuin sillä, että on hoikka. 

Vierailija
10/21 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 18:27"]

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 18:13"]

[/quote]

Kuka pitää tietyn värisiä farkkuja ja odottaa, että joku tulee iskemään? Kiitos vaan, mutta olen varattu enkä odota, että kukaan iskee missään eikä ainakaan housujen värin takia.

[/quote]

Nuoria kiinnostavat nuoret ja nuorekkaat.

Vierailija
11/21 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marko?

Vierailija
12/21 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä olen 26-vuotias, jo parina vuonna tehnyt mieli värikkäitä housuja, enkä ole vieläkään hankkinut, sillä tunnen olevani liian vanha. Viime kesänä repäisin ja ostin khakivihreät :)

Vierailija
13/21 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 19:48"]

Kirkkaanväriset farkut tekee väkisinkin lihavamman näköiseksi. Jos siis vartalo on todellakin hoikka, niin sitten voi harkita. Ehkä ei niitä kaikista kirkuvimpia kuitenkaan (eivät näytä hyvältä kellään). Ja ne lohenpunaiset saa kans unohtaa, kauempaa näyttää, kuin kulkisi ilman housuja, kun jollain on sellaiset jalassa. Iällä ei niinkään ole väliä kuin sillä, että on hoikka. 

[/quote]

Pöh, eikä tee. Vaaleat toki leventää verrattuna tummiin. Mulla ei mee tällä hetkellä muut jalkaan kuin nuo 42 koon pinkit farkut. Ja ihan yhtä hyvltä näytän noissa pinkeissä kuin mustissakin. Peba on vähän levinnyt mutta kun pehvan peittävä paita niin hyvältä näyttää.

Vierailija
14/21 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 19:38"]

Heh, mulla on ja olen yli 40 :-) 

Tän ikäisenä on mukavaa kun on itsevarmuutta kertyny se  verran ettei yhtään kiinnosta mitä Marko tai kaverit ajattelee. Tykkään itse ja se riittää!

[/quote]

Mä haluun ottaa Markon mielipiteen huomioon tällaisissa asioissa. Hänkin kunnioittaa vastaavasti minun mielipidettäni, kun olin sitä mieltä, että en halua hänen leikkaavan irokeesia ja että yhdet nahkakengät olivat ihan kamalan rumat. Näin se parisuhde vaan toimii, tai ainakin meillä toimii hyvin. Kuunnellaan toisiamme ja kunnioitetaan toisen mielipidettä. :)

Vierailija
15/21 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu ihan muutenkin tyylistäsi. Jos olet mummo, niin ei. Jos olet nuorikas niin anna palaa. Itse voisin kesähousuina pitää. Töissä en kylläkään!

Vierailija
16/21 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 32 ja tekisi mieli ostaa. Markon mielestä ne on teinien juttu, joten en sit tiijä, kehtaanko. :D

Vierailija
17/21 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 17:51"]

No riippuu ihan muutenkin tyylistäsi. Jos olet mummo, niin ei. Jos olet nuorikas niin anna palaa. Itse voisin kesähousuina pitää. Töissä en kylläkään!

[/quote]

Tyylini on muuten ihan nuorekas, joten ehkäpä sitten uskaltaudun ostamaan. ap

Vierailija
18/21 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te kolmikymppisethän ette oikein kerinneet viime aallossa neonväreistä nauttimaan, joten ostoksille vain!

Vierailija
19/21 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Ei voi myöskään olla pitkää tukkaa. Eikä missään nimessä tennareita! Väreistä on sallittuja vain musta, harmaa, beessi ja tummansininen. Käsilaukku ja kengät pitää olla nahkaa.

Vierailija
20/21 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän