Onko kilttis sama asian kuin looseri, josta Nylon Beat lauloi 90-luvulla?
Itse arvelen että ei, koska laulun mukaan joku nainen rakastun looseriin, mutta kilttikseen ei tietojeni mukaan ole kukaan rakastunut.
Kommentit (18)
Jännä poika siellä sänkeä ajellessa näkee päivä unta ätmin äidistä ei ei eihän sitä voi kertoa kelleen kaverille ketä on.Eikä ätmin äiti varmaa ole viivalla.
Ei todellakaan ole. Luuserissa on viehätystä. Kilttiksessä ei.
Halusivat siltä luuserilta vain satasen lainan, jota eivät koskaan maksaneet takaisin.
"Joka aito on ja vielä enemmän"
Tuo vahvistaa sen, ettei kyseessä voi olla kilttis. Kilttishän ei ole aito, vaan trollin.
juu kilttishän se,
tarrauduin mä vain voittajiin = eli karusellia on matkannu
mutta löysikin luuserin josta tuli oikea ystävä ja paljon enemmän. = löyikin oikein ihaan kilttiksen joka ei tökkää tsoukkina puukolla, ole huumevelkaa tai hakkaa rakkaudesta ja suojeluinnosta,
Oliko kulttuuri vielä 90-luvulla sellainen että naiset olisivat voineet ihastua kilttikseenkin :(
Vierailija kirjoitti:
Oliko kulttuuri vielä 90-luvulla sellainen että naiset olisivat voineet ihastua kilttikseenkin :(
Ei.
Sitten on kyl yks kolmaskin tyyppi.. varmaan se kaikkein kauhein ja surullisin. Jännisluonteinen jonka feminismi on pilannu saamattomaksi.
Eli joo on raju, murtautuu ja tappelee. On iso vahhva ja tekee kaikkea jännää. Mutta ei osaa tarttua ja ottaa haluamaansa koska ei ole saanut naiselta pyyntöä ottaa häntä.
Vierailija kirjoitti:
"Looseri" mikä sana :D
No se ei ole edes kauheinta tuossa levyn kannessa! :)
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/fi/8/8c/Rakastuin_m%C3%A4_looser…
Vierailija kirjoitti:
juu kilttishän se,
mutta löysikin luuserin josta tuli oikea ystävä ja paljon enemmän. = löyikin oikein ihaan kilttiksen joka ei tökkää tsoukkina puukolla, ole huumevelkaa tai hakkaa rakkaudesta ja suojeluinnosta,
luuseri siis päätyi friendzoneen :D
Looseri on jännis. Kilttiksistä ei ole lauluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
juu kilttishän se,
mutta löysikin luuserin josta tuli oikea ystävä ja paljon enemmän. = löyikin oikein ihaan kilttiksen joka ei tökkää tsoukkina puukolla, ole huumevelkaa tai hakkaa rakkaudesta ja suojeluinnosta,luuseri siis päätyi friendzoneen :D
Ja tää looseri osoittautuu mukavaksi ja hyväksi tyypiksi. Kilttis taas vakuuttaa olevansa tällainen, mutta osoittautuu katkeraksi naisten vihaajaksi. Suuri ero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Looseri" mikä sana :D
No se ei ole edes kauheinta tuossa levyn kannessa! :)
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/fi/8/8c/Rakastuin_m%C3%A4_looser…
Onhan toi pinkki asu sillai.. tavallaan ihan kiva. Muu.. hmm :D
Nykyisin biisin nimi ei olis luuseri vaan "rakastuin mä kilttikseen"
Jaa mä oon aina kuullu, että luuseri 😂
Olet oikeassa. Luuseri on voittaja kilttiin verrattuna.