kysyisin jääkiekosta, hyväksytäänkö
maali jos kiekko vain käy maalissa, mutta ei jää sinne. NHL:ssä kiekon täytyy jäädä maaliin, eli ei hyväksytä jos pomppaa ulos.
Kommentit (21)
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 18:39"]
Ja itse asiassa siellä AHL, sarjassa kiekon pitää käydä maalissa, tulla sieltä pois ja pysähtyä siihen siniselle maalivahdin alueelle, jotta maali hyväksytään.
[/quote]
näin on, AHL:n erikoisuus on myös se että kiekon voi heittää maaliin, ja jos peli loppuu tasan niin se ratkaistaan kapteenien kädenväännöllä.
Riittää että käy maalissa, riittää myös NHL:ssä.
Mä oon kuullut myös sellaisesta pelistä, jossa kiekko tulee saada sinne maaliverkon päälle nostettua ja vain sellaiset maalit hyväksytään. Se vaatiikin jo melkoista veivitaitoa maalintekijältä.
KHL:ssa kiekko pitää saada pomppaamaan maalista pois, maalia ei hyväksytä jos kiekko jää maaliin.
Ootellaan sitä päivää, kun joku lyö sen verkosta läpi.
Hirrrvee lämäri ja magee maali - ja sit se hylätään!
Mestiksessä hyväksytään vaan längistä menneet.
Kyllä kai se hyväksytään, miksi Kanadassa ei hyväksytä?
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 17:19"]
Kyllä kai se hyväksytään, miksi Kanadassa ei hyväksytä?
[/quote]
koska kiekon pitää jäädä maaliin
Kyllä kuule hyväksytään NHL:ssäkin :D Kuka sulle ap on tommosta sanonut?! Pitäiskö se vetää sitten varovasti sinne maaliin, että ei kimpoa esim. takaraudasta takasin :D Älyhoi taas!
Hyväksytään. Riittää, että ylittää maaliviivan.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 17:21"]
Hyväksytään. Riittää, että ylittää maaliviivan.
[/quote]
mun mielestä NHL:n käytöäntö on parempi, koska on niinkuin oikea maali ja vaatii taitoa tehdä, ettei vain hutasu riitä
Toivottavasti nyt sentään ovat yhtämieltä MM-kisoissa asiasta. Ettei tarvitse arpoa tai tapella siitä oliko se maali vai ei. :D
Jääkiekkoilevan lapseni suureksi häpeäksi menin tuohon NHL-koukkuun.
Tottakai hyväksytään, vaikka vain käy maalissa. Myös NHL:ssä.
Myös NHL:ssä riittää, että kiekko ylittää maaliviivan. Mistä tuo huhu on lähtenyt? NHL:stä maalikameratkin ovat tulleet; tarkistetaan, kävikö kiekko maalissa.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 17:21"]
Kyllä kuule hyväksytään NHL:ssäkin :D Kuka sulle ap on tommosta sanonut?! Pitäiskö se vetää sitten varovasti sinne maaliin, että ei kimpoa esim. takaraudasta takasin :D Älyhoi taas!
[/quote]
on se aina yhtä hauskaa, kun keksii jonkun käsittämättömän absurdin väitteen ja joku aina ottaa sen täydestä, tää on kyllä ihan huippu vastaus. ;))))) ap
Ei hyväksytä, jos ei jää maaliin. Senpä takia ne maalivahdit aina kaappaa sen kiekon sieltä maalista ja viskaa jonnekin, ettei maalia hyväksyttäisi. Joskus maalivahti ei huomaa, että kiekko meni maaliin eikä älyä toimia nopeasti. Siksi juuri peleissä tulee yleensä vain muutama maali, koska suurinta osaa kiekon maalissakäynneistä ei lasketa.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 17:32"]
Myös NHL:ssä riittää, että kiekko ylittää maaliviivan. Mistä tuo huhu on lähtenyt? NHL:stä maalikameratkin ovat tulleet; tarkistetaan, kävikö kiekko maalissa.
[/quote]
;))))))) ap
Ja itse asiassa siellä AHL, sarjassa kiekon pitää käydä maalissa, tulla sieltä pois ja pysähtyä siihen siniselle maalivahdin alueelle, jotta maali hyväksytään.