Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotenkin surullista kun nykyisin suurin osa pariskunnista on tavannut netissä

Vierailija
08.07.2020 |

Poikani esimerkiksi on seurustellut jonkin aikaa erään naisen kanssa ja kun kysyin, missä tapasivat, niin vastaus on "netissä". Siinä ei ole mitään romantiikkaa tai taikaa. 😞

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista asiassa on se, että ihmiset eivät osaa enää puhua toisilleen vaan kaikki on kirjoittamista.

Vierailija
42/46 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin on surullista, että äitini pitää minuun yhteyttä puhelimella. Miksi hän ei tarvo polkua pitkin nisukori käsivarrella tervehtimään minua yllättäen? Tai se, kun mieheni lähettää minulle tekstiviestejä töistä ja kertoo kaipaavansa luokseni. Ei, ei niin! Pitää lähettää oikea paperinen kirje kaunolla kirjoitettuna.

Oikeasti, miksi tekniikka ja digitalisaatio saisi levitä kaikkialle muualle, mutta ei ihmiskontakteihin? Onnistuneempia ensitapaamisia siten syntyy eli enemmän romantiikkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tavattiin lehtipalstailmoitusten ja tekstitv:n kautta. Sellaista se on..

Vierailija
44/46 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööh siis itse asiassahan monet miehet ovat paljon romanttisempia kirjoitellessaan viestejä kuin känni ssä baarissa! Ainoa että todellinen kipinä mitataan vasta livenä.

Miksi baarissa pitäisi olla kännissä? Itselläni oli sen verran pokkaa, että iskin naisia selvin päin. Naiset myös arvostivat tätä.

No hyvä sinä, mutta 9 kymmenestä miehestä on kännis sä baarissa. Se on niin suomalaista katsos. Ja moni mies uskaltaa kirjoittaa tunteistaan netissä mikä sitten ehkä ei ole niin kauhean suomalaista mutta netissä on helpompi avautua jostain syystä?

Vierailija
45/46 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, väkivaltainen alkkis lähiökuppilasta on selvästi parempi vaihtoehto. Siinä on sitä romanttista taikaa.

Vierailija
46/46 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä parempi olisi, että tuotakaan kohtaamista ei olisi tapahtunut vaan molemmat olisivat yhä yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi