Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotenkin surullista kun nykyisin suurin osa pariskunnista on tavannut netissä

Vierailija
08.07.2020 |

Poikani esimerkiksi on seurustellut jonkin aikaa erään naisen kanssa ja kun kysyin, missä tapasivat, niin vastaus on "netissä". Siinä ei ole mitään romantiikkaa tai taikaa. 😞

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten tuo nyt on niin surullista?

Vierailija
2/46 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteisestihän puoliso on tavattu umpijurrissa jossain lähibaarissa tai yökerhossa. Siinä vasta romantiikkaa ja taikaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on vaan niin mahtava ja tehokas plattis esim. seksiseuran hankintaan.

Vierailija
4/46 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo nyt surullista. Ihmiset eivät enää tutustu toisiinsa livenä. Kaikki elävät kiiltokuvaelämää netissä ja esittävät parempaa kuin ovat. Sitten sattuu pettymyksiä ja kaikilla on kurjaa.

Vierailija
5/46 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli paremmin, kun isät neuvottelivat naimakaupat?

Vierailija
6/46 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Vierailija
7/46 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perinteisestihän puoliso on tavattu umpijurrissa jossain lähibaarissa tai yökerhossa. Siinä vasta romantiikkaa ja taikaa!

Jep, minun vanhempani tapasivat tyyliin laivalla tanssilattialla. :D

Vierailija
8/46 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole mitään surullista. Se on suht turvallista ja molemmilla on alussa oma tila. Se on vain tätä päivää.

Eikä sillä ole mitään väliä edes miten tapaa, kyllä se taika tulee siitä suhteesta itsestään jos tulee. Ihan samat alkujännitykset ja treffailut siinä on, tapasi miten hyvänsä. Tapaaminen on ohimenevä hetki.

Vierailija
9/46 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo nyt surullista. Ihmiset eivät enää tutustu toisiinsa livenä. Kaikki elävät kiiltokuvaelämää netissä ja esittävät parempaa kuin ovat. Sitten sattuu pettymyksiä ja kaikilla on kurjaa.

Ihan niinkuin jossain muualla tavattu ei voisi esittää olevansa muuta kuin on.

Ja vaikka tapaaminen tapahtuu netissä, niin eihän se suhde siellä netissä ole. Tinder on ihan mahtava keksintö, se helpottaa niin paljon juuri sen omankaltaisen löytymistä versus vaikkapa baarissa hakuammunta.

Vierailija
10/46 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tavattiin melkein kaskyt vuotta sitten netissä, ilman kuvia. Kirjoiteltiin reilu kuukausi, sitten tavattiin. Nopeasti oli selvää, että tässä se on. Ollaan naimisissa, kolme lasta ja edelleen ollaan tosi onnellisia yhdessä. En näe tässä mitään surullista, päinvastoin.

Vierailija
11/46 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

On se ainakin mulle ollut tehokkaampi kuin baarit ja muut deittisovellukset. Toimii hyvin PK-seudulla.

Vierailija
12/46 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullisempaa olisi olla yksin.

Vierailija
13/46 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

On se ainakin mulle ollut tehokkaampi kuin baarit ja muut deittisovellukset. Toimii hyvin PK-seudulla.

No varmaan keharikin saa naista siellä pääkaupunkiseudulla, tule joskus kokeilemaan maakuntiin, onko yhtä helppoa.

Vierailija
14/46 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Satuhäät/unelmahäät -ohjelmassa ainakin perinteinen tarina. "Tavattiin paikallisessa kuppilassa ja sitten kaveriporukassa lähdettiin jatkoille ja sitten sain joltain kaverin kaverilta puhelinnumeron ja soitin seuraavan kerran kun oltiin ryyppäämässä." 

Vierailija
15/46 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä säkin joskus löydät sen kumppanin.

Vierailija
16/46 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep, minä ja mieheni tunnettiin kyllä entuudestaan. Mutta ei meidän välillä ikinä ollut sen enempää. Kunnes kerran päädyttiin sänkyyn baari illan jälkeen. ”Sänky” oli kaiken lisäksi kaverini sohva. Ja kyseinen kaveri on meidän esikoisen kummitäti. Että kyllähän tätä tarinaa kelpaa lapsille kertoa, ai että kun romanttista.

Vierailija
17/46 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

No varmaan keharikin saa naista siellä pääkaupunkiseudulla, tule joskus kokeilemaan maakuntiin, onko yhtä helppoa.

kyllä minä ainakin löysin tinderistä seuraa vaikka asun etelä-pohjanmaalla. Pitää vain vähän laajentaa haarukaa ja olla valmis liikkumaan. Ei täällä baareista ainakaan mitään löydä. 

Vierailija
18/46 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin mun kumppanin vankilasta. Taikaa ja romantiikkaa joka päivä.

Vierailija
19/46 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittamalla tutustuu ihmisen ajatuksiin. Itselläni netissä alkaneet ihmissuhteet ovat olleet kaikin puolin parempia ja terveemmällä pohjalla kuin ennen nettiä. Aikanaan ulkonäkö oli oikeastaan ainoa asia mistä joutui yrittää päätellä ketä lähestyä. Baarissa tapaamista ei voi verratakaan miten paljon enemmän ja nopeammin netissä voi oppia tuntemaan toista. 

Vierailija
20/46 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on säälittävää. Kyllä ihmisten täytyy tavata ihan livenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi