Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei ylipainoinen saisi käyttää minihametta?

Vierailija
05.05.2013 |

ev

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minihame rehevalla naisella on kiihottava. Isot pakarat ja paksut reidet WOW!

Vierailija
22/25 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minihametta ei myöskään saa käyttää jos on liian vanha. Mä olen 48, ja mulle on tällä palstalla kerrottu, että mä en saa minihametta käyttää. En vaikka mulla on pitkät ja kauniit jalat ja olen hoikka:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persjalkainen on sama kuin lyhytjalkainen. Suomalaisilla naisilla ei tyypillisesti ole pitkiä ja hoikkia sääriä, ja ne, joilla on, käyttäköön niitä minihameita tai ylipäätään hameita, joissa sääret on näkyvillä. 

Kuka tahansa voi löytää itselle sopivan hameen, mutta hameen pituudella ja mallilla on todellakin väliä, jos haluaa näyttää hameessa hyvältä. Jos ei halua näyttää hyvältä, niin sitten on yksi ja sama, mitä päälleen kiskaisee. 

Hameista yleensä: Hoikille ja pitkäsäärisille naisille käy kaikki hameet. Lyhytjalkaisille ja paksupohkeisille käy pitkät hameet (siis nilkkaan saakka) ja tietyt kellohelmaiset mallit.  Kannattaa katsoa peilistä, se kertoo kyllä.

Kandee myös tsekata peilistä etukäteen, mitkä kengät sopii hameen kanssa. Saapikkaat peittää, niiden kanssa sopii lyhytkin hame. Ballerinat taas paljastaa kaiken, joten katse taas sääriin ja nilkkoihin. Korkkarit kaunistaa pohjetta, joten korkkarin kanssa hame voi näyttää hyvältä hiukan paksujalkaisemmallakin. Kiilakorkkarit on nyt muotia ja niillä on helppo kävellä, joten siinäpä sopiva kenkä hameen kaveriksi. 

Vierailija
24/25 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tuosta persjalkaisuusselityksestä, olen siis sellainen :) Muistelen jostain lukeneeni, että suomalaisilla naisilla on usein (ei tietenkään aina!) toisaalta kapeat pohkeet ja nilkat, ja niitä voi usein korostaa. Itse olen muuten juuri tuollainen, mummollani ja isälläni on myös olleet pohkeet yhdet tikut, vaikka muuten on ollut ylipainoa.

Vierailija
25/25 |
05.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omenavartaloisilla on hoikat jalat, lihovat mahasta, rinnoista, käsivarsista jne. Päärynävartaloisilla on rasva perseessä ja jaloissa, heidän kannattaa korostaa vyötäröä. Suomalaisissa on minusta enemmän omenatyyppiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi