Joudui NELJÄ kertaa yrittämään lukea Lidlin koodia puhelinesta
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon pettyny etuihin. Aivan turhia tuotteita plus että miten tuo eroaa siitä, että ne tuotteet olisi vaan tarjouksessa kuten muutkin tuotteet? Turhan vaikeaksi tehty puljata eri aikaan voimassa olevien kuponkien kanssa.
Vastahan niitä on viikon ollut. Hätäisesti tuomitset.
Aivan turhia kaikki koko viikon olleet! Ja jos haluaa lunastaa jonkun, pitäisi rampata kaupassa koko ajan kun kupongit tulee ja menee.
Laski kyllä pisteet.
Turhia sinulle, ei kaikille muille. On ne kupongit voimassa päiviä.
Samoin 5e bonuksen jälkeen ei ole ollut yhtäkään kiinnostavaa. yhden päivän voimassa ollutta jätskiä ois voinu funtsia.. mut ku ei ny vaan ollu kauppapäivä ja matkaakin on sinne.
kamoon.. erikoisetu.. osta kaksi leivänpaahdinta??? Miten sekaisin pitää olla että tuo ois hyvä tarjous?
Esim. hampurilaissämpylät, sulatejuustoviipaleet, höyrysilitysrauta (mikäli niitä sattuu edes olemaan omassa myymälässä)...
Paras "etu" minusta on sähköinen kuitti... Mutta onko se sen arvoista luovuttaa tietoja Lidlin käyttöön?
Edut ei ole ainakaan vielä ollut mitään erikoisia. Itse en ole käyttänyt yhtäkään etua vielä.
Vierailija kirjoitti:
Samoin 5e bonuksen jälkeen ei ole ollut yhtäkään kiinnostavaa. yhden päivän voimassa ollutta jätskiä ois voinu funtsia.. mut ku ei ny vaan ollu kauppapäivä ja matkaakin on sinne.
kamoon.. erikoisetu.. osta kaksi leivänpaahdinta??? Miten sekaisin pitää olla että tuo ois hyvä tarjous?
Olisi voinut ostaa leivänpaahtimen ja vedenkeittimen.
Vierailija kirjoitti:
Esim. hampurilaissämpylät, sulatejuustoviipaleet, höyrysilitysrauta (mikäli niitä sattuu edes olemaan omassa myymälässä)...
Paras "etu" minusta on sähköinen kuitti... Mutta onko se sen arvoista luovuttaa tietoja Lidlin käyttöön?
Sitä suosikkimyymälää voi vaihdella tarpeen mukaan. Maanantaina iltapäivällä oli lähimyymälästäni loppu ne höyryttimet ja ikkunanpesimet, vuorokautta myöhemmin niitä vielä oli toisessa myymälässä, kun tuli muuta asiaa sinne suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras "etu" minusta on sähköinen kuitti... Mutta onko se sen arvoista luovuttaa tietoja Lidlin käyttöön?Sitä suosikkimyymälää voi vaihdella tarpeen mukaan. Maanantaina iltapäivällä oli lähimyymälästäni loppu ne höyryttimet ja ikkunanpesimet, vuorokautta myöhemmin niitä vielä oli toisessa myymälässä, kun tuli muuta asiaa sinne suuntaan.
No mitä se auttaa, kun tuo olisi lähin Lidl minulle? En lähde näiden "etujen" perässä kauemmas!
ainakin nuo vanhenee tänään.. hampparisämpylät (mikä idea?), sulatejuusto (liian keinotekoista.. maasdaamer kokojuusto pliis!), joku kukka (maalasin kyl myös kukkia intin kokeessa joskus 90 luvun alussa.. mut noin muuten kukat kuolee täällä), joku sheiveri (on tukanleikkuu-parranleikkuu kone jo) ja joku ihme salaatti. jepjep.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras "etu" minusta on sähköinen kuitti... Mutta onko se sen arvoista luovuttaa tietoja Lidlin käyttöön?Sitä suosikkimyymälää voi vaihdella tarpeen mukaan. Maanantaina iltapäivällä oli lähimyymälästäni loppu ne höyryttimet ja ikkunanpesimet, vuorokautta myöhemmin niitä vielä oli toisessa myymälässä, kun tuli muuta asiaa sinne suuntaan.
No mitä se auttaa, kun tuo olisi lähin Lidl minulle? En lähde näiden "etujen" perässä kauemmas!
Että sinä et liiku pihapiiristäsi ei tarkoita, että kukaan muu ei liiku.
Vierailija kirjoitti:
ainakin nuo vanhenee tänään.. hampparisämpylät (mikä idea?), sulatejuusto (liian keinotekoista.. maasdaamer kokojuusto pliis!), joku kukka (maalasin kyl myös kukkia intin kokeessa joskus 90 luvun alussa.. mut noin muuten kukat kuolee täällä), joku sheiveri (on tukanleikkuu-parranleikkuu kone jo) ja joku ihme salaatti. jepjep.
Minä en ole nähnyt kuponkia Maasdamer-kokojuustolle enkä sheiverille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myydäänkö Lidlissä Maasdamer-kokojuustoa edes? Siivuina kyllä on.
Vierailija kirjoitti:
Jouduit MONTA KERTAA koulussa yrittämään opetella kirjoittaa, silti et osaa. Miksi??
Pk-seudun vitsaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myydäänkö Lidlissä Maasdamer-kokojuustoa edes? Siivuina kyllä on.
Nimenomaan ei myydä, ja haluaisin ostaa. Sen sijaan tarjoraan vaan jotain aamupalaa. Jäi ilmeisesti () kommenttisakareet huomaamatta. Eller vad dom nu heter på finska.
Minä kerroin jo 2 viikkoa sitten, että tänne sinä tulet muutaman viikon päästä ;)
HAha !
Zinc
Back to the future ..
Ja sama virsi jatkuu vielä sillä, joka kirjoittaa kuinka hidas sitä on käyttää ;)
Eli liitillä on siivu maailmankaupasta, mutta K:n ja S:n osuus on niin pieni ettei desimaalit riitä ;-)