Kuvitellaan tilanne: kaikki pakotetaan aloittamaan oma yritystoiminta
Kommentit (373)
Vierailija kirjoitti:
Aika moni julkisen sektorin työntekijä varmaan huomaa tässä ketjussa ettei oikeastaan osaa mitään rahanarvoista.
Ihan yhtä hyödyttömiä ihmisiä pyörii yksityisissä firmoissa. Tosin ihminen itsessään ei ole mielestäni hyödytön. Mutte tekevät työtä jota ei tarvitsisi oikeasti tehdä.
Isännöintitoimisto, voisin vaimon palkata sihteeriksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä perustaisin synnintunnustuspuhelimen. Painamalla 1 saisi tunnustaa syntejä. Painamalla 2 saisi kuunnella tunnustuksia. Painamalla 3 saisi kuulla lauseen "saat anteeksi" ja samalla piisi lahjoittaa rahaa
Paaviko se siellä?
ideapulputtamon, mitä itse kukin voisi alakaa tehdä. sataa uskomattoman typerää ideaa kohden saattaisi löytyä yksi järjellinenkin. saisi besserwisseröidä oikein kunnolla!!
😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika moni julkisen sektorin työntekijä varmaan huomaa tässä ketjussa ettei oikeastaan osaa mitään rahanarvoista.
no lopetetaan koko julkinen sektori, maksa itse terveydenhuollosta, kouluutksesta, maksa itse eläkkeesi jne...
Ihan tiedoksi että näin nettoveronmaksajana maksan jo ihan itse nuo ja sinun kulusi vielä päälle.
wau, olet siis maksanut kaiken takaisin päiväkodista lähtien, hattua pitää nostaa
Yksityinen hoitokoti kai pitäisi laittaa pystyyn. Kieltämättä tuntuu helpommalta toimia sairaalassa, missä monen eri alan osaajia kuin sairaanhoitajana omassa yrityksessä, joka ei kai edes työllistä ketään.
Vierailija kirjoitti:
Alkaisin tarjota dominapalveluita. Mies toimisi vartijana, on tarpeeksi iso ja vakuuttavan näköinen.
ilmeisesti ei se mies joka kaikin voimin piti pahaa anoppia oven takana.
uskoisin että saisin perintäfirman kannattavaksi tuon jälkeen
Entä ne joilla ei ole luottotietoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no lopetetaan koko julkinen sektori, maksa itse terveydenhuollosta, kouluutksesta, maksa itse eläkkeesi jne...
Ihan tiedoksi että näin nettoveronmaksajana maksan jo ihan itse nuo ja sinun kulusi vielä päälle.
wau, olet siis maksanut kaiken takaisin päiväkodista lähtien, hattua pitää nostaa
Jep, tosin en ole käynyt päivääkään päiväkotia. Siihen aikaan niihin pääsi lähinnä kunnan työntekijöiden lapset, minun vanhempani olivat yksityisellä. Koululuokissa oli 35-40 oppilasta per opettaja. Lukion aikana olin jo työelämässä, samoin yliopiston. Reilut kolmisenkymmentä vuotta siis työelämässä josta palkka ainakin viimeiset 10 vuotta ylimmässä tulodesiilissä. Perusterve, en ole käynyt käytännössä kertaakaan julkisella terveydenhoidossa, hammaslääkärissäkin käyn yksityisellä. Eli eiköhän tässä ole tullut verot maksettua jo aikapäivää sitten.
Tallille lomittajaksi. Tai perhepäivähoitajaksi alkaisin.
Perustaisin mukavien vanhusten vanhainkodin. Sinne ei otettaisi ilkeitä, agressiivisiä vanhuksia. Ainoastaan kivoja ja kilttejä mummoja ja vaareja.
Seksuaalineuvontapisteen perustaisin.
Jaa-a, kai jonkin pienen kahvilan mistä saisi torttuja, pullaa, keksejä, kakkuja. Mitä kahvilasta ikinä löytyykään. Leipominen on hauskaa puuhaa ja enemmän tykkään siitä kuin papereiden pyörittelystä tai muiden ongelmia ratkomisesta.
Millainen tulevaisuus mahtaisi olla jos KAIKKIEN olisi pakko perustaa yritys? Ehtisikö kukaan käyttämään muiden yrittäjien palveluja pitkien työpäivien ohessa? Saako omassa yrityksessä olla työntekijöitä vai pitääkö hoitaa koko pulju omin päiten? Viedäänkö hintojen polkijat saunan taakse ilman oikeudenkäyntiä ja muilutetaan oikein kunnolla porukalla?
Kuljettaisin ulkikset pois maasta. Ottaisin kovan hinnan.
Anders kirjoitti:
Perustaisin varmaan toimiston, joka auttaisi ihmisiä yrityksen perustamisessa.
Sorry, uusyrityskeskukset ovat jo olemassa.
Mitkä olisivat perustamisehdot? Saako pääomaa ja kuinka paljon? Jos lainaa, niin tuskin kaikille samoin perustein ja yhtä paljon. Kaikki nuo vaikuttaa. Kyllä aika moni menisi yrittelemään vaikka 100000 pääomalla. Jos pelkällä henkisellä pääomalla lähdetään niin maksullinen blogi tai vlogi.
Aihe olisi: Empiiriset kokemukset gang stalkingista
Vierailija kirjoitti:
Mitkä olisivat perustamisehdot? Saako pääomaa ja kuinka paljon? Jos lainaa, niin tuskin kaikille samoin perustein ja yhtä paljon. Kaikki nuo vaikuttaa. Kyllä aika moni menisi yrittelemään vaikka 100000 pääomalla. Jos pelkällä henkisellä pääomalla lähdetään niin maksullinen blogi tai vlogi.
Aihe olisi: Empiiriset kokemukset gang stalkingista
Korjaan: "Empiiriset kokemukset vuosikymmenten gang stalkingista. Kuten se tapahtui."
Sisältää paljon julkaisematonta materiaalia.
Hakusanat: laittomat lääketieteelliset testit, salakuuntelu, salakatselu, sairas psykologia, viranomaisten laiton toiminta, hullut uskonlahkot, sos. terv. viranomaisten rikokset, politiikka ja gang stalking, seksi ja perversiot.
No me ollaan siinä tilanteessa jo. Jokainen ihminen on brändi, ja itseään pitää markkinoida "mahtavana yhden miehen bändinä" jatkuvasti. Ihan oksettavaa.