Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te joilla on lapsia ja "lapsentekoikä" meni jo

Vierailija
08.07.2020 |

Tuliko teillä jossain vaiheessa vielä neljänkympin huitteilla vielä joku kumma viimehetken vauvakuume?

vaikka omat lapset jo olisivat isoja? En tarkoita, että arvelisin tämän olevan yleistä, mutta olisi kiva kuulla mahtaako elimistö lähettää viime hetkistä viestiä, vai mitä ihmettä tämä nyt on. En ole yli 15 vuoteen potenut mitään tällaista .

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan tullut

Vierailija
2/44 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut. Mulla on 2 teiniä, enkä missään nimessä haluaisi aloittaa vauva-arkea uudelleen. Olen 43v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri kertoi, että siinä iässä on viimeinen hedelmällisyyden piikki, eli elimistö yrittää kyllä aktiivisesti vielä.

Vierailija
4/44 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopus syntyi kun täytin 40 v.

Vierailija
5/44 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tuli

Vierailija
6/44 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut. Mulla ei ole koskaa ollut vauvakuumetta. Aikoinaan lapset sai tulla, jos oli tullakseen. Nykyään he ovat jo nuoria aikuisia. Nautin itsekkäästi tästä ajasta.

Vierailija
7/44 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sain lapset vielä 42 ja 44 ikäisenä. Nyt en enää uskalla tehdä mutta vielä haluaisin muuten!

Vierailija
8/44 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ehdotin vielä nelikymppisenä miehelle että mitä jos vielä tehtäis kolmas lapsi, mutta mies ei lämmennyt ajatukselle. Joten lapsiluku jää meillä kahteen.

Vierailija
9/44 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut. Tuli semmonen kuume, että tuplasin ehkäisyn, ettei nyt vaan viime hetkillä enää tulee vauvaa.

Vierailija
10/44 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorin syntyi, kun olin 40. Oli ehdottomasti hyvä päätös. On nyt 8 vuotias. Aivan ihana poika. En ole katunut päivääkään.

Vierailija
11/44 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut kuumeita ja mies oli teettänyt vasektomian jo vuosikymmen aiemmin niin ei tarvinnut uhrata asialle ajatustakaa.

Liikaa lapsia meillä muutenkin, resursseihimme nähden.

Vierailija
12/44 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut. Kuopus oli reilu 3v kun täytin 40.

Vierailija
13/44 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut, olen järkevä realisti.

Vierailija
14/44 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nöyp. Toisaalta ei ois voinutkaan, piuhat on poikkastu ja hyvä niin.

Vierailija
15/44 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Lähinnä säälin ihmisiä jotka hankkii nelissäkymmenissä lapsia. Kun on yli 2 vuosikymmentä ollut vanhempi niin on jo täysin kyllästynyt ja haluaa vain omaan rauhaansa.

Vierailija
16/44 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, todellakin olo että aika aikaansa kutakin. Kiva oli kokea vauvat ja pikkulapset, mutta hyvä että elämä menee eteenpäin.

Vierailija
17/44 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset eivät olleet isoja. Viimeksi kuumeilin 38 v, kun nuorin lapsi oli 2 v. En silloinkaan enää yrittänyt saada lisää lapsia. Yli 40 v olen ollut tyytyväinen, kun ei joudu yrittämään enää, kun halutut lapset on onneksi jo saatuja. Hetkellisesti olen miettinyt, että olisiko edelleen helppoa tulla raskaaksi, mutta en ole tahtonut testata.

Vierailija
18/44 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää että kyllä. Nuorin on kohta kymmenen ja miehelle tehty vasektomia, joten ei meille enää lapsia tule. Kuitenkin jostain syystä olen nyt haikaillut ajoittain vauva-ajan perään, ehkä siinä on se kun tietää että se on kohta täysin mahdotonta. Aiemmin siihen olisi vielä teoriassa itsellä ollut mahdollisuus.

Vierailija
19/44 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkkutyttö 47v.

Tapailemani mies kysyi minulta, että käytänkö ehkäisyä. Hassua.

Vierailija
20/44 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan. Lähinnä säälin ihmisiä jotka hankkii nelissäkymmenissä lapsia. Kun on yli 2 vuosikymmentä ollut vanhempi niin on jo täysin kyllästynyt ja haluaa vain omaan rauhaansa.

Miksi ihmeessä säälit? Se että sä olet jo kyllästynyt siksi että aloitit niin nuorena lasten teon ei tarkoita että ne sun iässä olevat joille lapset on vielä ihan uusi juttu, olisi sun lailla kyllästyneitä ja väsyneitä.