Muita jotka tykkää pyyhkiä pyllynsä vauvojen wet wipesilla?
Kommentit (17)
Pistän itse wc:n roskikseen. Pyyhin normaalisti ensin kakkapyllyn paperilla ja lopuksi wet wipesilla. Kannattaa muuten testailla kosteuspyyhkeet aina ensin itsellä. Yksi merkki polttelee pyllyreikää
Käytän niitä vain siivoukseen, en iholle, enkä etenkään lapsien. Ovat käteviä vessan siivoamisessa kyllä.
Itse käytän kakkatahrojen poistoon p*rsereiästäni kosteaa tiskirättiä.
Vierailija kirjoitti:
Sairasta
Miksi? :D
Huussissa noita voi käyttää. Ei leiju perseenhaju sillee kun putsaa. Tosin polypropyleeni taitaa olla muovia eikä kompostoidu kunnolla. ihme kun noita ei paperista tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Itse käytän kakkatahrojen poistoon p*rsereiästäni kosteaa tiskirättiä.
Meillä on koko perheelle omat nimikoidut pulloharjat
No hyi. Itse pesen perseeni ison hädän jälkeen.
Käytän Scottexin märkäpyyhkeitä, ne on tarkoitettu tuohon. Kai vauvan pyyhkeetkin toimisivat, ei ole tullut mieleen. Itse tykkään kyllä todella paljon. Vaikka miten hyvin paperilla pyyhkisi, niin olo on kyllä paljon puhtaampi kun vielä ottaa Scottexilla lopuksi.
Savett toilet-pyyhkeet on käytössä mökin ulkohuussissa siltä varalta että paperilla ei saa kaikkea. Kosteuspyyhkeille on oma pieni kannellinen roskis (muovinen hillopurkki), josta ne kiikutetaan saunan kiukaan tulipesään.
Jollain on piilokamera asennettuna meille D:
Mä myös käytän noita siivouksessa rättinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasta
Miksi? :D
Hormonihäiriköitä.
Kyllä tavallista kosteaa vessapaperia saa laittaa pönttöön, 2 kpl.
Meillä käyttää kaikki ja ovat tosi hyviä.
Lotus kostea wc-paperi.
Käytän käsisuihkua. En halua säilöä minkään sortin paskapapereita vessaan.
Meillä mies nuolee kaikkien pyllyt puhtaiksi.
Niitä ei saa laittaa pönttöön. Jos saisi niin käyttäisin, mutta kun ei saa niin en käytä. Tarvisi olla joku kakkapaperiroskis erikseen.