"Jos peniksistä valuisi verta viikon ajan / kuukausi
Niin siihen olisi jo kehitetty joku lääke."
Mitä mieltä väitteestä?
Kommentit (70)
[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 22:34"]
Ruikutin kerran samasta asiasta miehelleni, joka kysyi että mahdanko koskaan ajatella miltä miehestä tuntuu käydä pihalla pissalla jos kädet on kylmät..
[/quote]
No tähänhän ei tarvitse vastata mitään muuta, kuin että miltä naisesta sitten tuntuu käydä pihalla pissalla? Kummallakohan sujuu helpommin?
Sitä mä vaan jäin miettimään minkälaisia suojia miehillä olisi siihen vuotoonsa. Olisko niinkun erikseen kesto- ja kertakäyttösuojien kannattajat jne...
[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 19:45"]
Vuodoton, samalla haluton.
Voi kun ne penikset vuotaiskin, samoilla alavatsa- ja selkäkivuilla. Mutta totta on että miehet olisi jo keksineet pillerin jolla kohtu tyhjenee vartissa vessanpyttyyn.
[/quote]
Miksi te naiset ette ole keksineet ratkaisua tohon vaivaan? Miksi odotatte että miehet keksivät kaikkeen ratkaisun?
[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 21:42"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 21:40"]
Mies täällä.
Miksi naisten terveydenhuoltoon käytetään enemmän rahaa kuin miesten?
Miksi eturauhassyöpää ei kontrolloida kuin rintasyöpää?
Miksi naiset saavat sairaseläkkeen helpommin kuin miehet?
Miksi mies on terveydenhuollossa huonompi?
[/quote]
Sulla lienee linkit näihin väittämiin?
[/quote]
Kuule nämä tiedot on ihan yleisesti saatavilla. Ei tämä mikään peruskoulu ole. Oletko joksus muka kuullu eturauhassyöpä tutkimuksista johon pääsee kaikki miehet ilmaiseksi? Minä en ainakaan ole. Sinne ei pääse vaikka olisi jollain tarviskin.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 21:53"]
Mies täällä.
Miksi naiset saavat sairaseläkkeen helpommin kuin miehet?
[/quote]
Naiset synnyttävät, siis noin 80% näistä ja siinä ei lasketa äitiä ja lasta erikseen. Naiset itseasiassa helppoja tapauksia terveydenhuollossa, useat käynnit pelkkiä kontrollikäyntejä tai uskomuksia omista sairausksista. Miespotilas taas vaatii sitä erikoissairaanhoitoa, pallolaajennuksia ym. kirurgisia toimenpiteitä ihan pelkästä mentaliteetistä, jota miehet jostain syystä vaalivat. Tosimaksut tulevat näistä, eikä siitä että naiselle laitetaan resepti käteen 10 min sisällä. Miehet kun vitkuttelevat niin kauan, että lähes pää kädessä vastaanotolle tullaan, vaikka nyt se alkoholismikin olisi hoidettavissa yhtä lailla miehellä kuin naisellakin ennen kuin tulee ruumiita. Kukaan ei estä miestä hakeutumaan hoitoon -joka näille usein miellyttävämpää miesten heikon kivunsietokyvyn takia. Naisilla on se uhriviitta: kärsi, kärsi, niin kirkkaimman kruunun saat.
[/quote]
Naisethan siellä terveyskeskuksissa juoksee. Suurin osa kaikista potilaista on naisia. Tämä yhteiskunta säästäisi todella paljon jos terveyskeskuksiin ei voisi tulla jokaisesta pikkuongelmasta. Väärästä tutkimuksesta pitäisi laskuttaa ja sakottaa. Yhteiskunta ei ole sitä varten että se rahoittaa mitään turhia tutkimuksia.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 22:28"]
[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 22:07"]
Syön yhdistelmäpillereitä aina 3-4 liuskaa putkeen, helpottaa elämää aika mukavasti. Vuotoa ei siis tule kuin noin 3 kk välein.
[/quote]
Saatko veritulpan/syövän/lihotko vai tuletko mahoksi siksi, ettei miehen nautinto vain kärsi? Mikä estää miestä käyttämästä kondomia? Juuri niin. Se sama taas. Naisen osa.Miksi miehille ei ole keksitty e-pilleriä? Miksi naisten pitää lihottaa itsensä mahoiksi lehmiksi veritulpan/lapsettomuuden uhalla? Miksei mies voi ottaa mitään vastuuta sukupuolielämästä, vaikkei raksuden riskejä edes tälle ole? Miksi on helpompi miehelle vedota raamattuun ehkäisystä, kivunlievityksestä tms.? Siellä pohjalla se sinä_ansaitsen_tämän lopulta ja samalla sitä tikkua miehen sormesta tulee poistamaan kirurgi. Onhan se niin eri asia, kuka kärsii ja miksi lopulta, eikö? Peiliin katsomisen paikka vaikka laasaslasien kautta, jollei muutoin pure.
[/quote]
Miksi ei ole keksitty miehille e-pilleriä? Koska se on vaikeampaa tehdä miehille. Mene itse keksimään sellainen. Kondomia ei pidä käyttää suhteessa. Koska sen kanssa naiminen on kuin nussisi ilmaa.
Luin aloituksen ja naurahdin koska olen samaa mieltä.
Sitten hiipi ajatus mieleen että kummalle tämä nyt olikaan nolompaa, miehille vai naisille?
Luulen myös että jos menkat olisi miehillä jotain nykyistä enemmän olisi asiaa tutkittu jotta olo helpottaa ja perse/penis ei vuoda.
Sitten näin naisena alkoikin jo nolottaa että irvaillaanko tässä nyt miesten heikkoudelle vai sittenkin naisten jotka vinkuvat miten on rankkaa mutta eivät juuri tee asialle mitään muuta... Odotetaan nyt jos meidän ylivertaisuus palkitaan ja joku mies keksii menkat estävän seksuaalisen halukkuuden pitävän pillerin koska kyllästyi naisten vikinään asian tiimoilta :D
Kaikki yllä oleva kirjoitettu menkkojen kourissa mutta pilke silmäkulmassa!
Mikä niissä menkoissa niin kauheeta on, oikeesti? Mulle ne kertovat sen että elimistöni toimii kuten pitääkin ja mulle menkkojen tulo on puhdistava kokemus. Muistan pillereiden aikaan kun oli koko ajan vähän turvonnut ja pöhöttynyt olo, puhumattakaan jatkuvista hiivatulehduksista ym. Nyt on turvonnut olo pari pv ennen menkkoja, kun menkat alkaa, kaikki turvotus ja rintojen arkuus häipyy ja mieli piristyy. Mä en halua sotkea normaalia tervettä hormonitoimintaani millään lääkkeillä.
Kyllä mä en vaihtais elimiäni miesten kanssa. Ajatelkaa itse että housuissanne on löysä makkara ja pari poukulaa, joita pitää istuessa varoa ja auta armias jos sattuu kiihottumaan epäsopivassa paikassa, sitte sen ainakin huomaa kaikki saatikka minne sen sitten tunkee jos on tiukat farkut tms. En haluaisi olla mies. Ja antaisitteko naiset muka miestenne odottaa ja synnyttää jos he pystyisivät siihen? Mä luulen että monikaan ei antaisi ainakaan rauhassa vaan hysteerisinä kytättäisiin ja seurattaisiin että eikai se mies nyt vaan jalkapalloa mene pelaamaan tai erehdy oluelle!
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 00:04"]
Ruikutin kerran samasta asiasta miehelleni, joka kysyi että mahdanko koskaan ajatella miltä miehestä tuntuu käydä pihalla pissalla jos kädet on kylmät..
[/quote]
No tähänhän ei tarvitse vastata mitään muuta, kuin että miltä naisesta sitten tuntuu käydä pihalla pissalla? Kummallakohan sujuu helpommin?
[/quote]
Naurettavaa vinkumista. Onko naisilla oikeasti noin surkea itseluottamus? Jos inhoat kehoasi noin paljon niin mene sukupuolen vaihdokseen.
Jos monet miehet on säälittäviä niin tämän ketjun naiset on kyllä omaa luokkaansa säälittävyydessä. Valitetaan siitä että ollaan naisia. Syyttäkää vanhempianne siitä. Tai haukkukaa itseänne sillä teidän kehonnehan se on.
Ihme vinkumista normaaleista biologisista asioista. Kukaan ei pakota teitä synnyttämään ja kuukautisetkin saa loppumaan kun menee poistattamaan kohdun ja munasarjat.
Kusta voi seisaaltaankin jos haluaa. Kukaan ei sitä kiellä. Todellakin tuntuu että naisilla on joku peniskateus. Jos se oma keho on niin perseestä niin tehkää asialle jotain
Mitähän itseluottamuksella on tämän asian kanssa tekemistä =D?
Kuinka moni oikeasti näistä asioista vinkuu IRL? Hyvin harvoin jos koskaan.
On hyvä että on joku foorumi missä vitutustaan voi purkaa. Hienoa että jollain ei ole kipua eikä kärsimystä menkat, onnea siitä! Kaikki vaan niin onnellisia ei ole.
Joku neropatti sanoi kuukautisten olevan merkki kehon toimimisesta =D.
Apua, kai saa edes vähän nauraa....
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 10:52"]
[/quote]
Se neropatti olin minä. Ja kyllä, mä olen iloinen että mulla tulee menkat, joka tarkoittaa eträ hormonitoimintani on normaali. Menkat ovat täysin kivuttomat. Mun suvun naisilla vaihdevuodet ovat alkaneet n. 40-vuotiaina, joka sitten on tuonut mukanaan yhtä sun toista vaivaa. Minä olen iloinen jokaisesta vuodesta kun menkkani vielä tulevat. 7 vuoden päästä voi tilanne olla toinen.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 11:11"]
[/quote]
Se neropatti olin minä. Ja kyllä, mä olen iloinen että mulla tulee menkat, joka tarkoittaa eträ hormonitoimintani on normaali. Menkat ovat täysin kivuttomat. Mun suvun naisilla vaihdevuodet ovat alkaneet n. 40-vuotiaina, joka sitten on tuonut mukanaan yhtä sun toista vaivaa. Minä olen iloinen jokaisesta vuodesta kun menkkani vielä tulevat. 7 vuoden päästä voi tilanne olla toinen.
[/quote]
Onnellinen, vaihdevuodetkin noin aikaisin. Ei menkkoja siis!
t: 44v, joka joutuu odottamaan vielä 5v.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 11:14"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Muuten hyvä mutta piti kirjoittaa vielä 15v.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 11:18"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei vaihdevuodet ole hyvä juttu, ei ollenkaan. Okei, menkat lähtee, mutta mitä tulee tilalle? Mun äiti joutuu käyttämään jotain hormonivalmistetta, joka aiheuttaa kaikenlaisia vaivoja, tiputtelua ym. lisäksi hänellä on todettu osteopenia, eli alkava osteoporoosi johtuen hormonitoiminnan lakkaamisesta niin varhain. Ja äitiäni terveempiä elämäntapoja omaavaa ihmistä saa hakea. Hänellä on extravahvat kalsiumtabletit ja liuta muita valmisteitä ihan lääkärin määräyksestä. Vaihdevuosista alkaa kunnolla naisen vanheneminen. Hormonitoiminta pitää yllä monia hyviä asioita, kuten alapään normaalia kosteutta jne.
Ettekö te naset tiedä mitä vaihdevuodet tarkoittaa? Onko muka sen arvoista vaihtaa 4-5 pv veren valuminen kokoaikaisiin jatkuvasti lisääntyviin vanhenemisen oireisiin? Minä en todellakaan toivoisi vaihdevuosiani vielä 20 vuoteen!
Jos peniksistä vuotaisi verta joka kuukausi, se olisi suuren juhlan aihe ja todiste siitä, että peniksiä ei vahingoita mikään, ei edes verenvuoto. Itse asiassa miehet leuhkisivat sillä, miten paljon sitä tulee, ja jos vuoto olisi tosi niukkaa, mies ei tuntisi itseään oikein mieheksi ollenkaan.
Miehet puhuisivat rehvastelevaan ääneen aiheesta miesporukoissa, esim. (rehvastelevalla matalalla äänellä sanottuna) että tarvii mennä nyt vaihtaa munavaipat, vuotaa kohta yli (tähän pari naurahdusta tarkoittaen, että olenpas äijä).
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 11:25"]
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 11:18"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ei vaihdevuodet ole hyvä juttu, ei ollenkaan. Okei, menkat lähtee, mutta mitä tulee tilalle? Mun äiti joutuu käyttämään jotain hormonivalmistetta, joka aiheuttaa kaikenlaisia vaivoja, tiputtelua ym. lisäksi hänellä on todettu osteopenia, eli alkava osteoporoosi johtuen hormonitoiminnan lakkaamisesta niin varhain. Ja äitiäni terveempiä elämäntapoja omaavaa ihmistä saa hakea. Hänellä on extravahvat kalsiumtabletit ja liuta muita valmisteitä ihan lääkärin määräyksestä. Vaihdevuosista alkaa kunnolla naisen vanheneminen. Hormonitoiminta pitää yllä monia hyviä asioita, kuten alapään normaalia kosteutta jne.
Ettekö te naset tiedä mitä vaihdevuodet tarkoittaa? Onko muka sen arvoista vaihtaa 4-5 pv veren valuminen kokoaikaisiin jatkuvasti lisääntyviin vanhenemisen oireisiin? Minä en todellakaan toivoisi vaihdevuosiani vielä 20 vuoteen!
[/quote]
Minä vaihtaisin ja riemusta kiljuen.
[quote author="Vierailija" time="05.05.2013 klo 11:29"]
Jos peniksistä vuotaisi verta joka kuukausi, se olisi suuren juhlan aihe ja todiste siitä, että peniksiä ei vahingoita mikään, ei edes verenvuoto. Itse asiassa miehet leuhkisivat sillä, miten paljon sitä tulee, ja jos vuoto olisi tosi niukkaa, mies ei tuntisi itseään oikein mieheksi ollenkaan.
Miehet puhuisivat rehvastelevaan ääneen aiheesta miesporukoissa, esim. (rehvastelevalla matalalla äänellä sanottuna) että tarvii mennä nyt vaihtaa munavaipat, vuotaa kohta yli (tähän pari naurahdusta tarkoittaen, että olenpas äijä).
[/quote]
Tuota samaa naiset tekee tällä palstalla. Joku erehtyy kertomaan miten runsaat kuukautiset hällä on niin hetken päästä saa huomata että itse asiassa ne onkin aika niukat.
[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 21:42"]
Mies täällä.
[/quote]
Sulla lienee linkit näihin väittämiin?
[/quote]
http://www.taloussanomat.fi/kolumnit/2013/01/04/puhu-terveydesta-hyva-mies/201396/145
Pari lainausta jutusta:
"Rintasyöpään sairastuu 49 000 brittinaista vuosittain ja eturauhassyöpään 41 000 brittimiestä. Yhtä sairastunutta kohti rintasyöpä saa tuhat euroa tutkumusrahoitusta, kun eturauhassyövän tutkijat joutuvat tyytymään 500 euroon sairastunutta kohti. Molemmat syövät vievät sairastuneen hautaan yhtä suurella todennäköisyydellä."
"Naisten munasarjasyöpä on tutkimusrahoituksen kakkonen, mutta se saa puolet vähemmän potilasta kohti kuin leukemia. Munasarjasyövällekin heruu kuitenkin kaksi kertaa niin paljon kuin eturauhassyövälle ja hivenen enemmän kuin miesten kivessyövälle."
Oisko kuitenkin niin että eturauhassyöpä on helpompi itse havaita kun rintasyöpä?
Vaikka ostamalla niitä raskaustestejä.
[/quote] Tämä kruunasi koko ketjun.