Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käyttekö yksin ulkona syömässä tai kahvilla?

Vierailija
08.07.2020 |

Missä tykkäätte käydä ja mitä yleensä tilaatte?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tulee käytyä ravintolassa, kun ruoanlaitto ei ole ollut ikinä lähellä sydäntä. Kahvi/tee/limu tulee joskus kesällä nautittua kahvilassa, jos sattuu joku kiva paikka kohdalle.

Koen yksin juomisen baarissa noloksi, joten sen hoidan mieluummin kotona.

Vierailija
22/65 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen  kanssa kävisin, jos en yksin voisi käydä.

Shoppailun lomassa käyn lauantaisin usein lounaalla yksin.

Samoin kahvilla.  Olen sinkku ja paras ystäväni on pienten lasten äiti, joten harvoin hänestä seuraa saa shoppailuun, lounaalle tai kahville.  Joskus tietenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin käyn

Vierailija
24/65 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä, jos ei satu muita lähtemään samaan aikaan. Ihan kiva samalla lukaista omat sähköpostit ja ottaa vähän aikaa itselleen.

Vierailija
25/65 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just äsken olin yksin lounaalla. Miksi en menisi? Mihin syödessä toista tarvii?

Johan olis elämä ankeaa jos pitäis tavallisista asioista,miettiä kehtaako. Joo ei kiitos ei oo mun juttuni!

Vierailija
26/65 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joudun odottelemaan kaupungilla syystä x ja olen yksin liikenteessä, menen yleensä kahvilaan istumaan itsekseni. Harvemmin tulee lähdettyä vartavasten mihinkään syömään yksin.

Vierailija
27/65 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu, että hyvännäköiset ihmiset joilla on seuralainen, katsovat mua huvittuneesti ja arvostelevasti. Siksi en uskalla käydä edes kahvilassa..

Aiva. Sinusta tuntuu siltä. Se ei tarkoita, että kukaan katselisi sinua siksi, että he jotenkin pystyisivät näkemään, ettet ole parisuhteessa.

Suurin osa ihmisistä kun voi liikkua ulkona, asioida, huvitella ja käydä ravintoloissa ihan yksikseenkin. Suomalaiseen kulttuuriin kuuluu, että asioita voi tehdä yksinkin, vaikka olisi parisuhteessa.

Vierailija
28/65 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy. Ehkä jos tulisi pyörittyä kaupungilla niin sitten. Tuntuisi vain oudolta lähteä kotoa kahville kaupungille, kun sen kahvin saa kotona paljon halvemmalla.

Vierailija
29/65 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen kerran kun kehtasin käydä yksin ravintolassa, tarjoilijamies kyyläsi koko ajan minun suuntaani ja vähän väliä kyseli maistuuko ym. Tosi kiusallista. Yritä siinä nyt syödä kun yksi kyylää.

Ei ne pahalla vilkuile suuntaasi.

Joissakin ravintoloissa on vain tapana huomioida asiakkaat noin. Tavallisesti ravintolat ovat seurustelupaikkoja ja ehkä kelaili, ettei seuralaisesi vaan saavu paikalle.

Joidenkin mielestä yksinsyöjät ovat säälittäviä, vaikka olisivatkin väärässä ja sen takia yrittää huomioida asiakkaan.

Ravintola työntekijät haluavat vain asiakkaansa viihtyvän heidän ravintoloissaan. (Toki poikkeuksiakin on).

Vierailija
30/65 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja nimenomaan aina iltaisin pihvejä syömään yksin

Missä käyt pihvillä? Onko hyviä?

Tomatillo niin kauan kun oli olemassa. Eteenkin tuolla sittemmin alkon talossa. Eduskunnan ja bio rexin välissä.

Nykyään sitten lähinnä Kannas, sieltä kun saa siellä tehtyjä lihapullia. Tai treddipub, viimeksi hieman aikaa. Sieltä sai raakaa sisäfilettä alkuruokana joka vastasi aika hyvin nälkää. Mutta toki suurepiakin aterioita on tarjolla. Menu vaihtelee enemmän siellä.

Vierailija
31/65 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reissussa käyn, mutta muuten en lähde varta vasten yksin syömään. Shoppaillessa tulee joskus otettua huikopalaa.

Sama juttu, reissussa saatan käydä, muuten en.

Vierailija
32/65 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin kahvilassa tai ravintolassa käyminen on just parasta. Voi mennä sinne, mihin itse haluaa ja tilata mitä itse haluaa.

Vierailija
33/65 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu, että hyvännäköiset ihmiset joilla on seuralainen, katsovat mua huvittuneesti ja arvostelevasti. Siksi en uskalla käydä edes kahvilassa..

Sinulla on huono itsetunto.

Suurempaa osaa väestöstä ei edes kiinnosta syötkö yksin vai seurassa.

Vierailija
34/65 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

en koska olen ruma ja tissitön nainen joten en kehtaa kun kaikki katsovat sääliten ettei tuo rumilus saa edes miestä (totta toki) :(

Vierailija
35/65 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki – parvekkeella.

Vierailija
36/65 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen kerran kun kehtasin käydä yksin ravintolassa, tarjoilijamies kyyläsi koko ajan minun suuntaani ja vähän väliä kyseli maistuuko ym. Tosi kiusallista. Yritä siinä nyt syödä kun yksi kyylää.

Huhhuh. Kuulostaa pahalta. Sinun kannattaa nyt aloittaa kuuri, missä kuljet erilaisissa paikoissa yksin ja annat muiden kyylätä sinua. Sitä kun jonkin aikaa teet, totut muiden katseisiin eivätkä ne enää vaivaa sinua.

Vierailija
37/65 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jahas ilmeisesti nykyään on sitten joku tomatillo joka myy texmexiä :p Näin ne ravintolanimet kiertää.

Vierailija
38/65 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en koska olen ruma ja tissitön nainen joten en kehtaa kun kaikki katsovat sääliten ettei tuo rumilus saa edes miestä (totta toki) :(

Usko minua: ketään vierasta ei kiinnosta sinun parisuhdestatuksesi, joka ei edes näy ulospäin.

Osta sileä sormus ja käytä sitä vasemman käden nimettömässä, jos se helpottaisi oloasi. Sormuksia saa käyttää ihan missä sormessa tahansa. Vasurin nimetön ei ole mikään pyhä parisuhdesormi, mihin ei saisi rinkulaa laittaa ilman puolisoa.

Vierailija
39/65 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn kahvilla yksin. Tilaan yleensä lattea ja luen kirjaa/artikkeleita/kirjoitan itse. Ja tilaan kyllä sitten juomia peräjälkeen enkä vain käytä kahvilaa muutaman euron maksulla tuntitolkulla toimistona :D Joskus taas vaan fiilistelen ympäristöä. Syömässä tulee (jotain opiskelijalounaita lukuunottamatta) käytyä harvemmin yksin. Yleensä silloin noudan mukaan. No reissussa jos olen, niin voin käydäkin. Mutta yleensä sitten on kiva mennä kotiin rentoutumaan ja syömään :) Ei todellakaan ole mitään noloa!

Juot latteja monta kpl? :o

Vierailija
40/65 |
08.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn usein yksin varsinkin kahviloissa, joskus syön lounasta. En näe siinä mitään ihmeellistä. Viihdyn normaalioloissa kaupungilla kiertelemässä ja shoppailemassa ja kahvittelu kuuluu tähän automaattisesti. Joskus voin ottaa oluen tms terassilla. No nyt en ole moneen kuukauteen ollut harrastukseni parissa mutta lähiaikoina olen menossa alennusmyynteihin vähän katsomaan. Käyn joskus myös kaverin kanssa mutta yksin käyminen on kivaa kun voi mennä omaan tahtiin sinne minne haluaa.