Miten paljon ennen kotoa lähtöä heräät töihin?
Kommentit (37)
Klo 6 herätys, klo 6.47 ulos ovesta n. klo 7.10 -7.15 töissä. Julkisilla kuljen.
Jos menen kahdeksaksi töihin niin
5.50 kello soi, torkutan
6.00 ylös, pissalle, hampaidenharjaus, vedän kotoiluvaatteet päälle (collarit ja neulepaita)
6.10 - 6.40 aamupala
6.40-7.00 lemmikkien ruokinta, meikkaus, vaatteet päälle tai sit pikasuihku
Kotoa lähden 7.10-7.15. Työpaikalla 7.45-7.50. Vaatteitten vaihto ja aamukahvipöytään.
20-40 min. Joskus on meinannut tulla kiire ja 15 minuuttia on riittänyt. Työmatkaan menee lisäksi 10-15 minuuttia.
Selviän 50 minuutissa (tarvittaessa toki nopeamminkin), mutta koska tykkään ottaa aamun rauhallisesti ja mm. lukea lehden, herään useimmiten n. 1 h 15 min - 1 h 30 min ennen lähtöä.
Noin 20 min. Ehtii pukeutua, etsiä avaimet ja puhelimen, ja nykäistä jonkun banaanin tms.
1,5 - 2h. Mä oon herätessäni hidas ja haluan tehdä asiat rauhassa.
Etätöissä ja liukuva työaika. Aloitan työt kun olen vessan kautta kävellyt tyohuoneeseen ja saanut kirjattua itseni ta-sovellukseen . Eli max. 5 min?
Rakastan rauhallisia aamuja ja herään mielelläni pari kolme tuntia ennen lähtöä. Yleensä siinä viiden maissa mikäli olen päässyt ajoissa nukkumaan. Kiirelähdöt ovat kamalia.
N.1.5h ennen lähtöä herään.Tarvitsen rauhallisen aamun että päivä lähtee hyvin käyntiin.
Sitten jos lampolassa on pullokaritsoita ni pitää herätä viel vähän aikasemmin.
Toki selviin nopeemmin jos pakko on mutta sit jotenkin tuntuj et päivästä ei tule kertakaikkisesti mitään eikä mikään onnistu.
Vähintään 1,5 tuntia. En halua myöhästyä.
Whaat, miten voitte olla noin nopeita? Olisi kiva tietää, oletteko naisia vai miehiä eli meneekö esim. meikkaamiseen aikaa?
Mulla menee n. tunti tai vähän ylikin kotona ennen kuin pitää olla ovesta ulos. Haluan syödä rauhassa, lapsikin pitää hoitaa, pukea jne. Ei ole kivaa hötkyillä, mieluummin menen vähän aikaisemmin nukkumaan. Ja sitten työmatkaan menee vielä ajankohdasta riippuen 25-45 min (kiitos vain länsimetro kun hidastat ihmisten arkea), joten aika aikaisin pitää herätä kyllä.
Tuntia ennen. Käytän koirat pienellä aamu lenkillä(isä nukkuu lasten kanssa) , Kerkiän itse syödä aamupalan ja katsoa vähän peiliin ennenkuin herätän lapset. Lapsille vaatteet päälle kamat kantoon ja autoon. Lapset pkotiin ja itse työmaalle.
Vierailija kirjoitti:
Whaat, miten voitte olla noin nopeita? Olisi kiva tietää, oletteko naisia vai miehiä eli meneekö esim. meikkaamiseen aikaa?
Mulla menee n. tunti tai vähän ylikin kotona ennen kuin pitää olla ovesta ulos. Haluan syödä rauhassa, lapsikin pitää hoitaa, pukea jne. Ei ole kivaa hötkyillä, mieluummin menen vähän aikaisemmin nukkumaan. Ja sitten työmatkaan menee vielä ajankohdasta riippuen 25-45 min (kiitos vain länsimetro kun hidastat ihmisten arkea), joten aika aikaisin pitää herätä kyllä.
Mulla kestää työmatka melkein kaksi tuntia suuntaansa, joten pakko olla nopea, jos haluaa ehtiä päivän aikana tekemään mitään muuta rauhassa kuin syödä aamupalan. Itse asiassa en edes syö kotona vaan matkalla. Ei tarvitse viedä lasta, jos pitäisi, ei vartti tietenkään riittäisi.
30min