Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mites teidän lauantai sujuu?

Vierailija
04.05.2013 |

Mä en jaksaisi tehdä mitään. Kertokaa päivästänne, niin ehkä saisin tsemppiä ryhtyä johonkin järkevään.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelun merkeissä. Oon istunut naama kiinni tietokoneessa aamu yhdeksästä alkaen ja yrittänyt saada kaikki 3 vuoden aika oppimani paperille konkreettisten esimerkkien kautta. Ihan kamalaa. Takana onneks suurin osa, palautus ensi viikolla ja kiirettä pitää. Vituttaa istua sisällä koneen ääressä kun ulkona ihana ilma. Mies ja lapsi evakossa tuttavilla jotta mä saan opiskelurauhan. Nyt meinasin pitää safkatauon, käyttää koiran lenkillä ja sitten jatkaa siihen asti että evakkolaiset tulevat himaan.. Ei huvita, motivaatio niin syvällä jossain että on varmaan jo maatunut mutta pakko jos meinaa valmistua tänä keväänä......

Vierailija
2/14 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kysymästä. Klo 9 aloitin pihatöitä ja nyt odottelen, että ruoka valmistuu, sit pienelle päiväsiestalle ukon kainaloon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies töissä tänään ja huomenna koko päivän, lapset isällään. Olen yksin kotona ja ei huvita myöskään tehdä yhtään mitään. Ainut tekeminen jota on yllin kyllin on siivoaminen ja pyykkääminen. Turha viikonloppu, olisin voinut olla mielummin vaikka töissä mutta se ei nyt ollut mahdollista. Jos keksit miten sais virtaa itseensä, kerro mullekkin! :)

Vierailija
4/14 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lapsen kanssa koulussa 9-13. Ensi perjantai lapsella vapaapäivä. Nyt vaan oon. Kaupassa pitäis vielä läydä.

Vierailija
5/14 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 12:33"]

Opiskelun merkeissä. Oon istunut naama kiinni tietokoneessa aamu yhdeksästä alkaen ja yrittänyt saada kaikki 3 vuoden aika oppimani paperille konkreettisten esimerkkien kautta. Ihan kamalaa. Takana onneks suurin osa, palautus ensi viikolla ja kiirettä pitää. Vituttaa istua sisällä koneen ääressä kun ulkona ihana ilma. Mies ja lapsi evakossa tuttavilla jotta mä saan opiskelurauhan. Nyt meinasin pitää safkatauon, käyttää koiran lenkillä ja sitten jatkaa siihen asti että evakkolaiset tulevat himaan.. Ei huvita, motivaatio niin syvällä jossain että on varmaan jo maatunut mutta pakko jos meinaa valmistua tänä keväänä......

[/quote]

Ei voi olla totta, mun lauantain on juuri samanlainen samasta syystä!!! :D Teen vaan oparia...

Vierailija
6/14 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä heräsin joskus yhdeksän pintaan, söin aamupalan ja tein muita aamurutiineja... sitten jäin vaan selaileen nettiä ja katseleen telkkaaria ja nukahdin joskus yhden aikaan tunniks, no nyt syön ruokaa ja datailen lisää... Seuraavaks varmaan tiskaan ja kaupassakin pitäis käydä ostaan pyykinpesuainetta ja vessapaperia muunmuassa, imuroidakin voi vaikka eilen juuri imuroinkin mutta lattioita en jaksanut pestä ja ne pitäis, eli siis siivoilen ja kauppailen ja oon vaan tän päivän tylsänä. Ei muuta.

Vierailija
7/14 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkettää, väsyttää eikä hajuakaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan. 
I made my bed, now I'm lying in it.

Vierailija
8/14 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 12:33"]

[/quote]

mitäs sitten täällä teet, jäit kiinni :) tsemppiä sulle, on hienoa että olet noin sisukas.

Vierailija
9/14 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pessyt pyykkiä koneellisen ja siivosin asunnon. Nyt juon olutta ja rentoudun. Ihanaa kun on vapaata tämä ja huominen päivä, vietän laatuaikaa oman itseni kanssa! :)

Vierailija
10/14 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasi, nuku ja syö hyvin, huominen on jo se tulevaisuus. Tee reipas kävelylenkki ja pyydä kiva kaveri mukaan. Tästä on suunta vain parempaan! Ajattele jotain uusia perunoita, kotimaisia mansikoita ja iltauintia meressä hellepäivän jälkeen.

Make your bed again and better :)

Vierailija
11/14 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipeänä.:(

Vierailija
12/14 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

duha,nenä täynnä,mutta krilli on pesty. halpahallin rasvaa poistava suihke oli yllättävän tehokasta.terassin astiat odottaa vielä pesua. aivastuttaa, viluttaa , voi,voi.....

Vierailija
13/14 |
04.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuin ystäviä kylään, joten oli pakko alkaa raivaamaan kotia kuntoon, käydä kaupassa ja valmistelee ruokaa.

Vierailija
14/14 |
28.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen korkannut ensimmäisen siidrin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi